Napsal: 17.5.2006 23:47
Brno má asi zásadu "každý vůz jiný"... ale investovalo dost třeba do Kotasích čel. Běžný kaštan asi sotva rozezná kotasovinu od bulwy.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=868
A k tomu musí týden čekat než mu náhradní součást přivezou přímo od výrobce z Německa.syverin píše:Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit
Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý FavoritMartins píše:Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.
Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317
Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.Ostravák píše:No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.
Plzenske Progressy T3P ktere byly modernizovany v Ostrave v DPO-Inekon nemaji rucky ale pedaly a to na zadost ridicu...manil píše:V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.
No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.8681 píše:no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulic
my se budem asi muset spokojit se sockami
no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulicOstravák píše:No není to krása?
Stím designem souhlasím, ale aby se prodaly brusy a pokračovala s wanama, tak by musely mít design minimálně od Ferrari. To by byly titulky v novinách...I.am.good píše:Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.
V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.izzy píše:no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...
To je přeci jasné, ne?Radek píše:Jak to víš? Jenom odhad, nebo to máš potvrzeno?