Stránka 294 z 324

Napsal: 17.5.2006 23:47
od Karotka
Brno má asi zásadu "každý vůz jiný"... ale investovalo dost třeba do Kotasích čel. Běžný kaštan asi sotva rozezná kotasovinu od bulwy.

Napsal: 17.5.2006 23:44
od PvvS
No trebas se stane zazrak jako v Brne. Tady se taky nejak zvlast neinvestovalo do T3R.P , ale wany budou az na dvere FULL verze

Napsal: 17.5.2006 23:40
od pawel
ač veliký zastánce rozsáhlejších modernizací vozů T3 a v mnoha ohledech kritik současné podoby modernizací v DPP se tentokrát snad i budu muset zastat sockawany. argumenty zde:

-DPP už se prostě vydal cestou sockamodernizací a nepředpokládám, že by mělo cenu tento postup nějak výrazně měnit (kromě ruč. řadiče, pantografu, počtu sedaček)
-wany bude možno spřahovat se současnými T3RPV a T3RP
-představa, jak po praze jezdí pár "ostravských wan" na linkách 2,6,15 apod., protože jinam nemohou + jak projíždějí nájezdové km přes celou prahu z jediné vozovny, kde jsou deponovány, se mi doopravdy nelíbí
-dlouhé zkoušky, nevhodné linky k nasazení etc.

prostě DPP se teď musí koncentrovat na 14T, ať si o nich myslíme cokoli, ostatní změny ve voz.parku (tudíž i modernizace na wany) musí běžet bez problémů, jako teď T3RP, prostě "tiše" a plynule. taky není dobré vytvářet další a další typy, proto wana jednotná s T3RP(V) bude lepší než á la ostrava.

P.S. z toho plyne, že kdyby po praze nyní jezdilo řekněme 250 T3RP a 25 T3RPV v provedení á la 8205 a DPP se rozhod pro sockawanu v provedení, o němž tu je řeč, byl bych zásadně proti. bohužel to však není ten případ, ale to už je doopravdy passé.

Napsal: 17.5.2006 23:16
od PvvS
no proti laminatum nic nemam . Sou o hodne hygienictejsi jak potahy

Napsal: 17.5.2006 23:11
od Martins
syverin píše:Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit :)
A k tomu musí týden čekat než mu náhradní součást přivezou přímo od výrobce z Německa.

Neplánuje náhodou pražský dopravní podnik rovněž do wan namontovat původní laminátové bobky (sedačky) a otevřenou kabinu řidiče :smt119 ? Laminátové sedačky by se daly celkem snadno zdůvodnit nutnosti omezit vytváření odpadů v rámci podniku a otevřená kabina přispívá k omezení končené hmotnosti vozu a tím i nižší spotřebě.

Napsal: 17.5.2006 22:49
od syverin
Martins píše:Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.

Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317 :smt033
Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit :)

Napsal: 17.5.2006 22:31
od Martins
Ostravák píše:No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.
Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.

Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317 :smt033

Napsal: 17.5.2006 22:06
od izzy
manil píše:V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.
Plzenske Progressy T3P ktere byly modernizovany v Ostrave v DPO-Inekon nemaji rucky ale pedaly a to na zadost ridicu...

Napsal: 17.5.2006 21:28
od Ostravák
8681 píše:no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulic :roll:
my se budem asi muset spokojit se sockami :evil:
No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.

Napsal: 17.5.2006 21:25
od 8681
Ostravák píše:No není to krása?
no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulic :roll:
my se budem asi muset spokojit se sockami :evil:

Napsal: 17.5.2006 21:13
od Ostravák
No není to krása?

Napsal: 17.5.2006 20:35
od Zdeněk
I.am.good píše:Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky :) Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.
Stím designem souhlasím, ale aby se prodaly brusy a pokračovala s wanama, tak by musely mít design minimálně od Ferrari. To by byly titulky v novinách...

Napsal: 17.5.2006 20:25
od I.am.good
Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky :) Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.

Napsal: 17.5.2006 19:38
od manil
izzy píše:no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...
V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.

Napsal: 17.5.2006 15:22
od Tom
Radek píše:Jak to víš? Jenom odhad, nebo to máš potvrzeno?
To je přeci jasné, ne?

:D