Stránka 295 z 324

Napsal: 17.5.2006 11:44
od PvvS
izzy píše:Ale nemyslim si ze by melo zustat jen u 2 kusu...pokud pri reko na T3R.P bude skrin v takovem stavu ze ji neni mozne pouzit proc namisto VarCB3 nekoupit uz NP skrin VarCB3LF? Cena neni o tolik vyssi aby zastinila zvysenou uzitnou hodnotu vozidla...pokud se ale bude postupovat takto je jasne ze Praha wanizovat v nejake vetsi mire nebude...staci se podivat na pomer T3R.P a T3R.PV...
Protoze vyberove rizeni bylo napsano na dodavku VARCB3 a ne VAR CD3LF . Musi se vypsat nove.

Napsal: 17.5.2006 11:25
od 8681
izzy píše:To jestli bude mit pantograf na provaz je naprosto nepodstatne vzdyt je mozne dodelat el. ovladani...proste to zrejme bude jen klasicky nuzkac jako na T3R.P(V)...nebo spis bych pocital s tim ze to bude klasicka T3R.PV akorat s NP casti tedy T3RN.PV nebo T3R.PLF...no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...jinak docela se tesim jak bude vypadat naprosto stejna T3 jako pred 40ti lety akorat s NP casti, s modernejsim interierem, vyzbroji ale ve starym nateru-to budou unikaty...
tak když socka tak socka..... v Praze bude nejspíš socka apsolutní- tedy s nožním řadičem....

pořát ale doufám, že nemáte pravdu s těma wanama :roll:

Napsal: 17.5.2006 8:44
od Radek
Tom píše:Ano..., bohužel
Jak to víš? Jenom odhad, nebo to máš potvrzeno?

Napsal: 17.5.2006 0:52
od izzy
Ale nemyslim si ze by melo zustat jen u 2 kusu...pokud pri reko na T3R.P bude skrin v takovem stavu ze ji neni mozne pouzit proc namisto VarCB3 nekoupit uz NP skrin VarCB3LF? Cena neni o tolik vyssi aby zastinila zvysenou uzitnou hodnotu vozidla...pokud se ale bude postupovat takto je jasne ze Praha wanizovat v nejake vetsi mire nebude...staci se podivat na pomer T3R.P a T3R.PV...

Napsal: 17.5.2006 0:16
od 65.110.6.40
Tom píše:Ano..., bohužel
Krasa ... tak to doufam, ze navzdy zustane jen u tech 2 kusu ....

Napsal: 16.5.2006 23:25
od Proxy
8681 píše:To jsou ty Wany ve verzi Ostrava o tolik drahší nebo ti, co jsou v Praze za to zotpovědní tak blbí :evil:
Cena Wany pro Brno je cca 13 milionů Kč - dle zveřejněných výsledků výběrového řízení.

Cena socka verze bude podle mého odhadu o pár milionů nižší, páč cena reko na T3P je cca 5 milionu Kč a cena nové nízkopodlažní skříně je cca 1,5 - 2 milionu Kč.

Napsal: 16.5.2006 22:21
od izzy
8681 píše:estě mi řekněte že to bude mít nožní ovládání a pantograf na provaz :evil: :evil: :x :cry:
To jestli bude mit pantograf na provaz je naprosto nepodstatne vzdyt je mozne dodelat el. ovladani...proste to zrejme bude jen klasicky nuzkac jako na T3R.P(V)...nebo spis bych pocital s tim ze to bude klasicka T3R.PV akorat s NP casti tedy T3RN.PV nebo T3R.PLF...no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...jinak docela se tesim jak bude vypadat naprosto stejna T3 jako pred 40ti lety akorat s NP casti, s modernejsim interierem, vyzbroji ale ve starym nateru-to budou unikaty...

Napsal: 16.5.2006 18:44
od Tom
Zdeněk píše:Takže Praha bude mít největší "šmejdy" ?! :(
Ano..., bohužel

Napsal: 16.5.2006 17:54
od 8681
To jsou ty Wany ve verzi Ostrava o tolik drahší nebo ti, co jsou v Praze za to zotpovědní tak blbí :evil:

Napsal: 16.5.2006 17:47
od 8681
estě mi řekněte že to bude mít nožní ovládání a pantograf na provaz :evil: :evil: :x :cry:

:smt078 :smt078 socka :smt078 :smt078 :evil:

Napsal: 16.5.2006 17:46
od adam_r
Ondrys píše:A co Olomouc? To bude na stejné úrovni co Ostrava?
Melo by sednat vpodstate o verzi "Ostrava" s nekterymi zmenami. Bude jednat o nove vozy, a ne "rekonstrukce T3".

Je otazka, jestli verze s cely T3 je vubec schvalitelna jako nove vozidlo ("ukradnuti" designu).

Napsal: 16.5.2006 17:12
od Zdeněk
Takže Praha bude mít největší "šmejdy" ?! :(

Napsal: 16.5.2006 17:12
od Ondrys
A co Olomouc? To bude na stejné úrovni co Ostrava?

Napsal: 16.5.2006 15:56
od izzy
Jednoduse wany budou lehce odstupnovany:
-vyssi stupen modernizace:
Ostrava (TV Europulse, bulwi cela, vyklopne dvere, lepena skla, vyklopna plosina, poloptg Stemman Fb-800)
Brno (TV Europulse, bulwi cela, skladaci dvere, lepena skla, elektricka plosina, poloptg Stemman Fb-800)
-nizsi az smesny stupen modernizace:
Liberec (TV Progress, stara cela, skladaci dvere, okna v gume, vyklopna plosina, poloptg Lekov ESGE)
Praha (TV Progress, stara cela, skladaci dvere, okna v gume, vyklopna plosina, nuzkovy ptg)

Je mi lito ze Praha je tolik zaslepena brusem 14T a k tomu budou urcite ladit stary wany...Praha si zaslouzi neco lepsiho!

Napsal: 15.5.2006 23:51
od pawel
jj, kór v prágl-ostblock nátěru s černejma spárama mezi čely a skříní....o košovym ptg nemluvě.