T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9694
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 19:56

MOp píše:
9001 píše:Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?
cca 50 tisic.. ale zatimco papirova cedulka je mala, soucasne poradi na kt8.rn2 je protitomu ohromny macek.. muselo by se vymyslet jakesi zapusteni, aby tolik nevycnivalo ridici ve vyhledu! no a to vymyslet boli, tak proto to neni..
50 tisíc. :roll: To by možná zato byla ta tady prosazovaná druhá řada sedaček.

MOp

Příspěvek od MOp » 30.4.2005 19:54

9001 píše:Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?
cca 50 tisic.. ale zatimco papirova cedulka je mala, soucasne poradi na kt8.rn2 je protitomu ohromny macek.. muselo by se vymyslet jakesi zapusteni, aby tolik nevycnivalo ridici ve vyhledu! no a to vymyslet boli, tak proto to neni..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9694
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 19:50

Jenže do metra se dává přece jenom víc peněz než do tramvají.

Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 30.4.2005 19:44

9001 píše:
Petr píše:Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...
Je to zbytečnost. Třeba dát na kryty pohonů dveří dát zámky na kličku je potřebnější. Nebo třeba i klimatizace atd.
Podobně se mluvilo i při zavádění nových souprav metra na lince C. Dnes jsou elektronickými označovači oběhů vybaveny všechny vlaky a spolu s elektronickými pokyny, resp. jízdním řáden na palubním počítači se investice začíná vyplácet. U tramvají je to běh na dlouhou trať, přesto ale nevidím důvod proč se bránit praktickým novinkám.

Pokud by všichni uvažovali tak jako ty, žijeme dodnes v jeskyních. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9694
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 19:13

Petr píše:
9001 píše:Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...
Je to zbytečnost. Třeba dát na kryty pohonů dveří dát zámky na kličku je potřebnější. Nebo třeba i klimatizace atd.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1952
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 30.4.2005 16:12

9001 píše:Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9694
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 12:15

tramvajak píše:
pawel píše:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".
Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
...
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
...
Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.

Kamera

Příspěvek od Kamera » 30.4.2005 10:29

tramvajak píše:
Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.
Po technické úpravě to jde, v Liberci u vozů T3m (např. 58, 62 ...) po velké prohlídce lze ovládat osvětlení (vnitřní i vnější) a topení v řízených vozech z vozů řídících.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:43

Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.4.2005 14:41

tramvajak píše:
Gagarin píše:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...
V klasických T3 a klonech to nejde, že?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:38

Gagarin píše:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.4.2005 14:37

Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:31

Proxy píše:
tramvajak píše:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.
Rolety mě osobně nechybí, pořád jezdím s brýlemi. :lol: Ale teď vážně - Sice poskytují větší stín, nežli stínítka, na druhou stranu je u nich problém ten, že docela blbne navíjení. Proto bych s nimi byl raději opatrný. No a k dýlce toho seznamu - tolik věcí by se dalo ještě zlepšit, ale já zde vyjmenoval jen to, co preferuji nejvíce.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 29.4.2005 14:26

tramvajak píše:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.

MOp

Příspěvek od MOp » 29.4.2005 14:17

tramvajak píše:Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. ....
je to sice pekny seznam, ale ja na prvnim miste vidim problem s rezanim dveri..

Odpovědět