Stránka 299 z 324

Napsal: 07.4.2006 20:21
od PvvS
Asi mysli ze to ma vetsi cepovou vzdalenost, ale skrin je o 2cm uzsi a vychazi to . cela sou stejny jako u T3 a ty delaji u KT8 nejvic problemu. Predstavky vybocuji uplne stejne jako T3 .

Napsal: 07.4.2006 20:11
od Proxy
PvvS píše:Ehm pokud vim tak diky drobnemu zuzeni skrine ma wana stejny prujezdny profil jako T3. Vyjimkama jsou oblouky pod 18 metru, ktery uz se stejne v provozu nepouzivaji (vyjma vozoven a smycek)
Názor, který zmínil níže Adam_R je oficiální a pochází z úst šéfa JPT Hlocha, který se takto vyjádřil tento týden na schůzi kroužku MHD. Podle něj mají wany průjezdní profil KT, a proto je nechce :cry: Ve shodě s ním je prý i šéf JSVT Doubek.

Napsal: 07.4.2006 18:32
od PvvS
Ehm pokud vim tak diky drobnemu zuzeni skrine ma wana stejny prujezdny profil jako T3. Vyjimkama jsou oblouky pod 18 metru, ktery uz se stejne v provozu nepouzivaji (vyjma vozoven a smycek)

Napsal: 07.4.2006 18:28
od adam_r
DavidD píše:v jakem stadiu jsou wany uz se stavej?
Co tak proslo diskuzi na k-repu, tak vedeni DP (nebo mesta) si nejsou jisti jestli wany chteji, nebot ve verzi "Socka" by se to mohli ridici zamenovat s T3, coz vzhledem k vetsimu prujezdnemu profilu muze zpusobit kolizi na zakazech mijeni @3649

No a zmena designu cela, to by neodpovidalo filosofii rekonstrukci... T3 forever ](*,)

Vsechno je to zarucena informace JPP

Napsal: 07.4.2006 15:53
od Absolut
Opatrně s tou Wikipedii tam sou nekdy takove blaboly ze padam ze zidle

Napsal: 07.4.2006 10:45
od DavidD
v jakem stadiu jsou wany uz se stavej?

Napsal: 31.3.2006 11:13
od Proxy
DavidD píše:to je pravda;myslim si ze reka jiz maj koncepci zastaralou vlastne uz 6 let,melo by dojit ke zmene koncepce aspon dodat polopantaky,klimatizaci pro ridice a rucni radic kdyz uz nic jinyho
Já si myslím, že masivní rekonstrukce T3M ani T3SUCS ve stejném množství jako u T3 se nedají očekávat. T3M mají skříně ze šedesátých let -takže je při dodávkách nových np-vozů čeká spíš vyřazení. Očekával bych, že se dále bude rekonstruovat maximálně 20 vozů ročně.

Přičemž si myslím, že by se spíš mělo jít cestou wanizace, protože i linky obsluhované sólo vozy by si zasloužily garantovaná pořadí.

Napsal: 31.3.2006 10:29
od DavidD
pawel píše:jak to vůbec vypadá s pokračováním rekonstrukcí T3 na T3RP? toho času máme ve vozovnách nějakých plus minus 100 vozů T3, z nichž se počítám většina dočká T3RP, tj. číselná řada do 8599. dále T3M - nejhorší se již zaplaťpánbu poslaly na T3RP, zbytek se udržuje na základě získaných ND, ale trvat to nebude věčně. a co T3SUCS? pokud u nich za nějaké 2-3 roky začnou reka, doufám, že se při té příležitosti opustí koncept současné T3RP, který je fajn, ale doopravdy jen standard a nic víc. taky stav starších T3RP se celkem dost horší, hlavně těch analogových, nedávno jsem jel 8311 a nestačil jsem se divit...

jj, chybí nám tu 3338 :roll:
to je pravda;myslim si ze reka jiz maj koncepci zastaralou vlastne uz 6 let,melo by dojit ke zmene koncepce aspon dodat polopantaky,klimatizaci pro ridice a rucni radic kdyz uz nic jinyho

Napsal: 30.3.2006 21:56
od pawel
jak to vůbec vypadá s pokračováním rekonstrukcí T3 na T3RP? toho času máme ve vozovnách nějakých plus minus 100 vozů T3, z nichž se počítám většina dočká T3RP, tj. číselná řada do 8599. dále T3M - nejhorší se již zaplaťpánbu poslaly na T3RP, zbytek se udržuje na základě získaných ND, ale trvat to nebude věčně. a co T3SUCS? pokud u nich za nějaké 2-3 roky začnou reka, doufám, že se při té příležitosti opustí koncept současné T3RP, který je fajn, ale doopravdy jen standard a nic víc. taky stav starších T3RP se celkem dost horší, hlavně těch analogových, nedávno jsem jel 8311 a nestačil jsem se divit...

jj, chybí nám tu 3338 :roll:

Napsal: 01.3.2006 22:01
od tramvajak
bJ píše:Má ještě jiná pražská T3RP světlý natěr interierů okolo oken a dveří jako 8211, nebo je v tomhle 8211 unikát??
A nemá nějaká T3 bez Progresu naopak tmavý vnitřek??
8211 - jediná T3R.P se světlým a hladkým (sloupky, paždíky, dveře) interiérem, dále pak má šedé BUSE (což má i 8212-8218 ?) a odlišnou geometrii mezistěny kabiny řidiče - traduje se, že kvůli jedné nejmenované osobě vyššího vzrůstu, která na Pankráci donedávna působila :D . Jiné vozy T3(xx) s tímto (standart T3R.P) barevným schématem v Praze nenajdeš s výjmkou T3R.M2-DVC (nebo jak to označit) ev.č. 8029, jak již psal Karotka a školní T3R.P ev.č.5516. No a samozřejmě ještě T3R.PV.

Napsal: 01.3.2006 20:28
od Karotka
bJ píše:A nemá nějaká T3 bez Progresu naopak tmavý vnitřek??
Má. Je to T3M 8029.

Napsal: 01.3.2006 17:09
od 84.42.130.33
bJ píše:Má ještě jiná pražská T3RP světlý natěr interierů okolo oken a dveří jako 8211, nebo je v tomhle 8211 unikát??

A nemá nějaká T3 bez Progresu naopak tmavý vnitřek??
tenhle progres je jediný, zřejmě asi nevěděli, jak to budou řešit .) a jiná tmavá tramvaj není..bývaly T3, když měly ještě "tapety", ale teď už žádná, možná nějaké služební vozy.

Napsal: 01.3.2006 17:07
od i.am.good
Hi, řídí to Roman Kačena a v salónu sedí Venca Papáček :D
:smt024 píše:jen poznamka - Je vhodne zde prezentovat jejich jmena? nebudou se zlobit?

Napsal: 01.3.2006 16:07
od bJ
Má ještě jiná pražská T3RP světlý natěr interierů okolo oken a dveří jako 8211, nebo je v tomhle 8211 unikát??

A nemá nějaká T3 bez Progresu naopak tmavý vnitřek??

Napsal: 20.2.2006 14:57
od Petr
Pepa píše:8479 dnes na zkušebce v Hostíku kolem cca 10:30
Obrázek