Stránka 300 z 324

Napsal: 20.2.2006 12:18
od Pepa
8479 dnes na zkušebce v Hostíku kolem cca 10:30

Napsal: 13.2.2006 10:57
od adam_r
Karotka píše:To je otázka, jestli mají T2 a T3 shodný podvozek na 1000 mm. Váží-li skříň wany podobně jako skříň T2, tak klidně mohou dostat "tédvojkové" podvozky.
- T2 a T3 maji shodny podvozek.
- Hmotnost prazdneho vozu T3 = 16,8T ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvaj_T3P )
- Hmotnost prazdne wany = 21,2T ( http://www.ckdpragoimex.cz )
- Hmotnost prazdne T2 = 18,1T ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvaj_T2 )

Vyssi hmotnost wany je dana tim, ze skrin je konstruovana dle soucasnych norem pro tuhost skrine.

Napsal: 13.2.2006 9:59
od Karotka
To je otázka, jestli mají T2 a T3 shodný podvozek na 1000 mm. Váží-li skříň wany podobně jako skříň T2, tak klidně mohou dostat "tédvojkové" podvozky.

Napsal: 13.2.2006 9:46
od MOp
9001 píše:A co T2 ty jsou taky težší než T3 a taky jezdí na 1000mm
ale pisatel myslel tlak skrine na podvozek, nikoliv tlak na hlavu kolejnice..

Napsal: 13.2.2006 8:43
od 9001
adam_r píše:Liberecke wany na 1435 maji nove podvozky komfort. Motory a mozna i prevodovky jsou (myslim) puvodni

Wany, ktere maji byt urceny na 1000mm budou mit puvodni (pouze opravene) podvozky, nebot nove (vhodne) podvozky pro 1000mm se nevyrabi. Zde mohou nastat problemy, nebot wana je tezsi, nez T3, a podvozky na to nebyli konstruovany.
A co T2 ty jsou taky težší než T3 a taky jezdí na 1000mm

Napsal: 13.2.2006 8:35
od 6432
218 píše:ještě zaslepit přední dveře, ve vysoké části dát podélné sezení, předělat na poršetra lak a bude to dokonalé :wink:
Ještě jsi zapomněl na otvor pro odtékající kapaliny... když je tady řeč o w(v)anách :lol: :lol:

Napsal: 10.2.2006 15:16
od adam_r
Norton píše:Liberecké wany mají např. skoro celý podvozek původní a podobné vylomeniny. Takže není rekonstrukce, jako rekonstrukce...
Liberecke wany na 1435 maji nove podvozky komfort. Motory a mozna i prevodovky jsou (myslim) puvodni

Wany, ktere maji byt urceny na 1000mm budou mit puvodni (pouze opravene) podvozky, nebot nove (vhodne) podvozky pro 1000mm se nevyrabi. Zde mohou nastat problemy, nebot wana je tezsi, nez T3, a podvozky na to nebyli konstruovany.

Napsal: 10.2.2006 12:56
od 147.32.103.193
Zatím těžko říct podrobně, co nás tu čeká "wanového".

Napsal: 09.2.2006 21:27
od Šmaky
A Prahu to čeká??

Napsal: 09.2.2006 21:16
od Ondrys
Co já vím, tak Liberecké wany pro 1435 mm mají dostat podvozky Komfort, stejně jako některé Liberecké T3R.PV.

Napsal: 09.2.2006 20:30
od Norton
Liberecké wany mají např. skoro celý podvozek původní a podobné vylomeniny. Takže není rekonstrukce, jako rekonstrukce...

Napsal: 09.2.2006 18:05
od Fořtík
Šmaky píše:Ale v liberci sice nechali pův. čumák, ale maj tam nízký podlahy...(?)
Ano, kastle použitá pro rekonstrukci původního vozu má znízkopodlažněný prostor u prostředních dveří. Touto úpravou také došlo k prodloužení vozu, což vede k problémům při spřahování vozů do souprav. Fakticky jde o to, že se jedná o novostavbu vozu. Rekonstrukcí se to nazývá pouze proto, že ke stavbě tohoto vozu jsou použity "papíry" starších vyřazených vozů, jejich technický stav už rekonstrukci nedovoloval. Je to shodné s administrativou u T3R.PV

Napsal: 09.2.2006 17:27
od Šmaky
Ale v liberci sice nechali pův. čumák, ale maj tam nízký podlahy...(?)

Napsal: 09.2.2006 15:38
od Fořtík
jara píše:To nevím ale myslím si že to bude asi jako v liberci. Takže nic moc.
Pokud dojde k této variantě, lze očekávat upravenou libereckou verzi SSOC - pro cestujícího věc, která ho příliš trápit nemusí - absence ručního řadiče a PTG na provázek.

Napsal: 09.2.2006 8:43
od jara
Šmaky píše:Jak moc je reálné, že wany v Praze budou mít změněný design??
Podle mě by to pomohlo navodit iluzi moderního voz. parku...
To nevím ale myslím si že to bude asi jako v liberci. Takže nic moc.