Stránka 308 z 324

Napsal: 22.12.2005 15:04
od fricoolinek2
6432 píše:Zajímalo by mě. co asi tak bude mít přednost. Jestli zastavení rekonstrukcí T3 na T3R.P z důvodu konce ev. č. (8599), a nebo pokračování rekonstrukcí nejspíš od č. 8801. :?:
Tak jenom kvůli číslum zastavovat rekonstrukce... to by byla síla !

P.S. : Dyžtak si na to měl DPP pamatovat a ústřeďácký erpéčka měly začínat 8251 !

Napsal: 22.12.2005 14:46
od 6432
Zajímalo by mě. co asi tak bude mít přednost. Jestli zastavení rekonstrukcí T3 na T3R.P z důvodu konce ev. č. (8599), a nebo pokračování rekonstrukcí nejspíš od č. 8801. :?:

Napsal: 21.12.2005 15:35
od adam_r
Karotka píše:Z pohledu kaštana všechny zrychlovače a některé T3M hučí pořád, v některých T3M hučení při zastavení po chvíli ztichne, tak jsem myslel, že mají statický měnič.
V Brne ma asi polovina T3M staticky menic - pri stani v zastavce "zdechnou". V Praze maji (myslim) vsechny T3M motorgenerator.

Napsal: 21.12.2005 13:54
od Karotka
Marek píše:Pokusím se upřesnit Karotku, snad správně: Motorgenerátor je na všech T3, T3SU i T3M. Je to motor na cca 600V ss, dynamo na cca 24V ss a ventilátor na jedné hřídeli.
Z pohledu kaštana všechny zrychlovače a některé T3M hučí pořád, v některých T3M hučení při zastavení po chvíli ztichne, tak jsem myslel, že mají statický měnič.

Napsal: 20.12.2005 23:16
od Marek
manil píše:
Marek píše:Ventilátory pulzních měničů? Měl jsem za to, že v T3R.P jsou původní trakční motory, které vyžadují cizí chlazení..? Tedy pokud ovšem ty ventilátory pulzních měničů nechladí kromě měničů i motory. :?:
Ano, původní motory tam jsou, ale s tím chlazením motoru si nejsem jistý, asi máš pravdu, ale potom proč ty ventilátory vždycky po pár seknudách po zastavení vypnou? To nevím, jestli by to motory utáhly...
Zastavený a vypnutý motor není potřeba chladit. Pokud se nepletu, motory u T6A5 jsou chlazeny ventilátorem na jejich vlastní ose, takže netočí-li se motor, netočí se ventilátor.

Napsal: 20.12.2005 22:46
od manil
Marek píše:Ventilátory pulzních měničů? Měl jsem za to, že v T3R.P jsou původní trakční motory, které vyžadují cizí chlazení..? Tedy pokud ovšem ty ventilátory pulzních měničů nechladí kromě měničů i motory. :?:
Ano, původní motory tam jsou, ale s tím chlazením motoru si nejsem jistý, asi máš pravdu, ale potom proč ty ventilátory vždycky po pár seknudách po zastavení vypnou? To nevím, jestli by to motory utáhly...

Napsal: 20.12.2005 22:29
od Marek
Ventilátory pulzních měničů? Měl jsem za to, že v T3R.P jsou původní trakční motory, které vyžadují cizí chlazení..? Tedy pokud ovšem ty ventilátory pulzních měničů nechladí kromě měničů i motory. :?:

Pokusím se upřesnit Karotku, snad správně: Motorgenerátor je na všech T3, T3SU i T3M. Je to motor na cca 600V ss, dynamo na cca 24V ss a ventilátor na jedné hřídeli.

Napsal: 20.12.2005 22:08
od manil
Gagarin píše:Co to fučí v tramvajích T3P? :) Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.
To co tak hučí jsou přesněji ventilátory pulsních měničů. V Brně to na některých T3P (konkrétně 1595 a 1564 rekonstruovaných v Ostravě) a K2T způsobuje vibrace celým vozem, někdy až do té míry, že je to dost nepříjemné :wink:

Napsal: 20.12.2005 20:54
od Karotka
Gagarin píše:Co to fučí v tramvajích T3P? :) Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.
Je to chlazení, plus ve starých T3 a některých T3M ještě motorgenerátor (tj. mechanický střídač: motor na ss proud a alternátor na jedné hřídeli)

Napsal: 20.12.2005 20:36
od fricoolinek2
Kolik se ještě bude dělat R.P ????

Furt cca 35-40 vozů/rok a k tomu konec tohoto renovačního procesu v nedohlednu, či konec u 8599 ????

Napsal: 20.12.2005 19:57
od MOp
Anonymous píše:Dobře je to vydět na Barrandov v létě to T3P učí ještě 10minut po zastavení na konečný!

neumi se podepsat a uz vubec neumi cesky :!:

Napsal: 20.12.2005 19:49
od Návštěvník
Gagarin píše:Co to fučí v tramvajích T3P? :) Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.
Je to chlacení motorů a el. výzbroje.U T3 to fouká neustále u reko se to po čase vypne(na délce záleží na teplotě motorů).Dobře je to vydět na Barrandov v létě to T3P učí ještě 10minut po zastavení na konečný!

Napsal: 20.12.2005 19:33
od Gagarin
Co to fučí v tramvajích T3P? :) Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.

Napsal: 13.12.2005 22:41
od fricoolinek2
Nevíte v jakym stavu je 8300 (ex 6554) ???

Napsal: 06.12.2005 16:03
od fricoolinek2
radek31 píše:8471 už je v KO
8471 JE UŽ K.O. :lol: :lol: :lol: