Stránka 308 z 315

Napsal: 30.4.2005 12:15
od 9001
tramvajak píše:
pawel píše:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".
Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
...
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
...
Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.

Napsal: 30.4.2005 10:29
od Kamera
tramvajak píše:
Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.
Po technické úpravě to jde, v Liberci u vozů T3m (např. 58, 62 ...) po velké prohlídce lze ovládat osvětlení (vnitřní i vnější) a topení v řízených vozech z vozů řídících.

Napsal: 29.4.2005 14:43
od tramvajak
Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.

Napsal: 29.4.2005 14:41
od Gagarin
tramvajak píše:
Gagarin píše:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...
V klasických T3 a klonech to nejde, že?

Napsal: 29.4.2005 14:38
od tramvajak
Gagarin píše:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...

Napsal: 29.4.2005 14:37
od Gagarin
Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?

Napsal: 29.4.2005 14:31
od tramvajak
Proxy píše:
tramvajak píše:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.
Rolety mě osobně nechybí, pořád jezdím s brýlemi. :lol: Ale teď vážně - Sice poskytují větší stín, nežli stínítka, na druhou stranu je u nich problém ten, že docela blbne navíjení. Proto bych s nimi byl raději opatrný. No a k dýlce toho seznamu - tolik věcí by se dalo ještě zlepšit, ale já zde vyjmenoval jen to, co preferuji nejvíce.

Napsal: 29.4.2005 14:26
od Proxy
tramvajak píše:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.

Napsal: 29.4.2005 14:17
od MOp
tramvajak píše:Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. ....
je to sice pekny seznam, ale ja na prvnim miste vidim problem s rezanim dveri..

Napsal: 29.4.2005 14:04
od tramvajak
pawel píše:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".
Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
zámečky krytů dveřních pohonů 8211-45,8301-90
uchycení fabionů v interiéru všechny T3R.P a T3R.PV
potíže s hrazdou 8211-45, jinak individuálně
potíže se stěračem na pomocném stanovišti 8211-45, jinak individuálně
uchycení lemovky zadního BUSE všechny T3R.P a T3R.PV
zpevnění zadního obkladového panelu všechny T3R.P a T3R.PV
tlačítka s neodnímatelnými kroužky individuálně starší vozy
zpevněný (zdrsněný) panel řidiče 8211-45 vyjma 8242
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
úprava systému náporového větrání všechny T3R.P a T3R.PV
Některé jsou možná zbytečnosti, ale je tam několik (podle mě) důležitých úprav.

Napsal: 28.4.2005 20:18
od jara
fricoolinek2 píše:
Dufolin píše:dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.
A kolik erpéček vlastně ještě půjde do Kobylis ?
No až se tam nevejdou tak tam přestanou jezdit :lol:

Napsal: 28.4.2005 20:10
od fricoolinek2
Dufolin píše:dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.
A kolik erpéček vlastně ještě půjde do Kobylis ?

Napsal: 28.4.2005 19:49
od Dufolin
dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.

Napsal: 28.4.2005 11:04
od Proxy
Neral píše:V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
BTW pokud se dobře pamutuji na typový výkres, Poršetry budou mít podélné uspořádání sedaček v kombinaci se příčnými sedačkami 2+2.

Napsal: 27.4.2005 23:02
od Neral
ds píše:Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...
No, v případě plnější tramvaje sedačky 2+1 kapacitu docela omezují. Ale tak plné tramvaje, aby to byl skutečně problém, opravdu v Praze nějak moc časté nejsou. A kde jsou, tam by být neměly, což je potřeba řešit větším počtem spojů (a ne velkou kapacitou na úkor pohodlného cestování). V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
Kdy ale nastává skutečný problém, jsou krizové situace, jako povodně, kdy se v linkách jako X-A, X-B, ale i dalších hodil každý centimetr čtvereční volného místa.
Ale i přesto jsem pro sedačky 2+1 - v běžné dopravě by to hodlí určitě zvedlo, společně s počtem spojů, odpovídajícím vytíženosti dané trasy.