T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.4.2005 12:04

Fořtík píše:
Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66% :lol:
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu :lol:
Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky. :lol:
tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne... :lol:
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla :o) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... :o) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost :lol:

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 27.4.2005 9:34

MOp píše: komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..
BTW zatáčka na pobřežní cestě je nejklopenější kolejová zatáčka u nás vůbec.

MOp

Příspěvek od MOp » 27.4.2005 9:09

6529 píše:Koukám,že v trase Braník-Modřany jezdí R.P na ZJ celkem často.To je standardní trasa nebo se vozy zkoušejí i jinde?
komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 27.4.2005 8:59

Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66% :lol:
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu :lol:
Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky. :lol:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 26.4.2005 20:07

Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66% :lol:
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2435
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.4.2005 19:03

8447 dnes dopoledne na zkušební jízdě :D :!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 25.4.2005 10:40

Štěpán píše:A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Jenomže ešemky už bohužel nikde nejezdí. Byly to nejlepší autobusy všech dob. Ešky prostě miluju. Ale to už odbočuju od tramvají... ach jo.

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 25.4.2005 10:34

Uspořádání sedadel ve vozidlech je vždy otázkou zvyklostí a zároveň kompromisem mezi požadavky. Nikdo z přispívajících ale nevzal v potaz, že je také významné technicky. Jsem přesvědčen, že řada vozidel /kolejových/ by nesplnila např. normy pro zábrzdné vzdálenosti, pokud by měla uspořádání 1+1. Vždyť za každé zrušené sedadlo se nahradí 8 lidí na m2. Vozy s malým počtem náprav vzhledem k délce mají skutečně tyto potíže, neboť fyzikální zákony se nedají obejít

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1455
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 25.4.2005 6:06

Seznam míst s překročeným standardem kvality je pořádně dlouhý... Myslím si, že ke zvýšení kvality cestování by mnohem víc přispělo navýšení počtu spojů. Teprve pak bych začal přemýšlet o 2+1. Jediná linka v centru, která by v současné době snesla 2+1, je 14.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2340
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 24.4.2005 20:37

Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.


nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 24.4.2005 20:34

1+2 je v dosti typech, ale jen v části interiéru..(cca dvě řady :lol:)

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.4.2005 20:06

Ano souhlasím. Dneska jsem jel z Berouna do Prahy, a bylo to hrozný. :) Zatím jsem v Praze neviděl autobus, který by měl uspořádání 1+2. A to by se mi právě líbilo.
Tom píše: Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru :lol:
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 :o) I ten autobus má 1+2 :lol: Jakpak by vypadal 1+1 :lol: :?:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 20:02

Štěpán píše:Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru :lol:
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 :o) I ten autobus má 1+2 :lol: Jakpak by vypadal 1+1 :lol: :?:

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.4.2005 18:53

Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 18:44

Štěpán píše:Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše: Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)
tramvaje také jezdí delší tratě :wink:
Trmvaje jezdí sice po kolejích ale někdy v zatáčce je to to samé co v autobusu :wink: Proč sou tramvaje kompromis... :?:

Odpovědět