Napsal: 15.9.2005 21:12
Podle mě ted už bude někde v lakovně. Naposledy měl vyříznuté místo na transparent. No počkej na neděluKalič píše:Nevíte kdy bude zprovozděn cvičný vůz T3.P
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=868
Podle mě ted už bude někde v lakovně. Naposledy měl vyříznuté místo na transparent. No počkej na neděluKalič píše:Nevíte kdy bude zprovozděn cvičný vůz T3.P
když jedeš po rovince na těch 120 A, tak ti to rozhodně neudrží stejnou nízkou rychlost, ale pomalinku to bude zrychlovat - navíc pískat stejným tónem delší dobu je dost opruz, takže nevidím důvod proč by se na pěší zóně nedalo jet s několika nášlapy, tramvaji to je jednotramvajak píše:S progressem není problém jet na jeden nášlap třeba dvě minuty rychlostí 5 km/h bez toho, aby tramvaj zrychlovala. Pokud nemáš málo magnesia a netřepe se ti noha, tak to jde.radek31 píše:no ono je hezké, že je jedno, jak dlouho má sešlápnuto, ale na pěší zóně musíme jet 20 km/h a pokud je to rovinka tak to i na ten nejmenší nášlap zrychluje - takže buď by musel porušit předpisy, nebo holt vždycky počká až mu to spadne třeba na 18 a pak trochu našlápne
S progressem není problém jet na jeden nášlap třeba dvě minuty rychlostí 5 km/h bez toho, aby tramvaj zrychlovala. Pokud nemáš málo magnesia a netřepe se ti noha, tak to jde.radek31 píše:no ono je hezké, že je jedno, jak dlouho má sešlápnuto, ale na pěší zóně musíme jet 20 km/h a pokud je to rovinka tak to i na ten nejmenší nášlap zrychluje - takže buď by musel porušit předpisy, nebo holt vždycky počká až mu to spadne třeba na 18 a pak trochu našlápne
No, výzbroji je to vcelku jedno (a Progressu tuplem), ale cestující úpí, takže někdo by ostatně mohl řidiči vysvětlit, že když má tyristorku, tak je jedno, jak dlouho má pedál sešlápnutý v jedné poloze.7059074 píše:Včera jsem zažil zajímavou situaci. Na Palmovce vyjíždělo jedno kobylisské R.P na 12 z výstupní zastávky stylem, že se pan řidič rozjel a pak už jel zvukově stylem: písk----------------------------písk----------------písk----------------------písk... A celou tu rovinku až k oblouku projel jako se zrychlovačem pod velmi dlouhou a velmi pomalou OR.
Jak moc je to náročné pro výzbroj?
8454+8455, 8456+8457 se ti zda malo? pripadne rpv 8169, ale to vyjelo jiz na konci cervna.fricoolinek2 píše:To jsem napsal já.
Samotná rekonstrukce trvá zhruba půl roku,takže asi něco přes,když připočteme bourání původního a zkušební jízdy už "nového" vozu.Např.vůz 6635 byl přivezen do ÚDDP v červenci 2004 a jako 8435 byl v KO koncem ledna letošního roku.Nebo 6750-cca konec 11.2004 ÚDDP...3.6.2005 zkuš.jízda 8452.fricoolinek2 píše:Kolik času uběhne od poslední jízdy s cestujícími původní, klasické T3 do první jízdy s cestujícími ale jíž vozem T3 R.P ????
no nejprve bych doporucoval zprovoznit ty cockyPetr píše:O ty bych měl také zájem...PvvS píše:No pokud mi vyjde podkrovi, je mozny ze budu shanet predni dvere z T2
O ty bych měl také zájem...PvvS píše:No pokud mi vyjde podkrovi, je mozny ze budu shanet predni dvere z T2