Stránka 319 z 324

Napsal: 24.4.2005 20:37
od pawel
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.


nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.

Napsal: 24.4.2005 20:34
od Tombus
1+2 je v dosti typech, ale jen v části interiéru..(cca dvě řady :lol:)

Napsal: 24.4.2005 20:06
od Štěpán
Ano souhlasím. Dneska jsem jel z Berouna do Prahy, a bylo to hrozný. :) Zatím jsem v Praze neviděl autobus, který by měl uspořádání 1+2. A to by se mi právě líbilo.
Tom píše: Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru :lol:
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 :o) I ten autobus má 1+2 :lol: Jakpak by vypadal 1+1 :lol: :?:

Napsal: 24.4.2005 20:02
od Tom
Štěpán píše:Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru :lol:
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 :o) I ten autobus má 1+2 :lol: Jakpak by vypadal 1+1 :lol: :?:

Napsal: 24.4.2005 18:53
od Štěpán
Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815

Napsal: 24.4.2005 18:44
od Tom
Štěpán píše:Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše: Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)
tramvaje také jezdí delší tratě :wink:
Trmvaje jezdí sice po kolejích ale někdy v zatáčce je to to samé co v autobusu :wink: Proč sou tramvaje kompromis... :?:

Napsal: 24.4.2005 18:41
od Štěpán
Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše:
Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)

Napsal: 24.4.2005 17:09
od Neral
Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)

Napsal: 24.4.2005 14:10
od Gagarin
Radek píše:
Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá? :shock: To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.
Dlouhodobě ano. A navíc se zvyšuje počet spojů, hlavně na vytíženějších linkách. V 95% případů by 2+1 pomohly. Těch 5% by ale bylo hodně nepříjemných.

Napsal: 24.4.2005 12:20
od Tom
tramvajak píše:
Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.
ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:

Napsal: 24.4.2005 12:14
od tramvajak
Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.

Napsal: 24.4.2005 12:12
od Tom
tramvajak píše:Nedělejte tady Ostravu... ( http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/ )
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.
ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)

na úsek IPP-Karlák (.. sprosté slovo ..) :lol:

Napsal: 24.4.2005 12:07
od tramvajak
Nedělejte tady Ostravu... ( http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/ )
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.

Napsal: 24.4.2005 6:08
od Radek
Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá? :shock: To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.

Napsal: 24.4.2005 0:48
od Tom
Tonda Ježek píše:
Tom píše:tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.
Oba se mýlíte, ty sedačky jsou vzadu čtyři :wink: (pokud počítáte s umístěním dvousedaček napravo)
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/8314-interier.htm
aspoň kdyby byly ty čtyři 8-)