Stránka 319 z 324
Napsal: 24.4.2005 20:37
od pawel
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.
Napsal: 24.4.2005 20:34
od Tombus
1+2 je v dosti typech, ale jen v části interiéru..(cca dvě řady
)
Napsal: 24.4.2005 20:06
od Štěpán
Ano souhlasím. Dneska jsem jel z Berouna do Prahy, a bylo to hrozný.
Zatím jsem v Praze neviděl autobus, který by měl uspořádání 1+2. A to by se mi právě líbilo.
Tom píše:
Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1
) I ten autobus má 1+2
Jakpak by vypadal 1+1
Napsal: 24.4.2005 20:02
od Tom
Štěpán píše:Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1
) I ten autobus má 1+2
Jakpak by vypadal 1+1
Napsal: 24.4.2005 18:53
od Štěpán
Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Napsal: 24.4.2005 18:44
od Tom
Štěpán píše:Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše:
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené...
tramvaje také jezdí delší tratě
Trmvaje jezdí sice po kolejích ale někdy v zatáčce je to to samé co v autobusu
Proč sou tramvaje kompromis...
Napsal: 24.4.2005 18:41
od Štěpán
Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše:Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí...
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené...
Napsal: 24.4.2005 17:09
od Neral
Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí...
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené...
Napsal: 24.4.2005 14:10
od Gagarin
Radek píše:Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá?
To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.
Dlouhodobě ano. A navíc se zvyšuje počet spojů, hlavně na vytíženějších linkách. V 95% případů by 2+1 pomohly. Těch 5% by ale bylo hodně nepříjemných.
Napsal: 24.4.2005 12:20
od Tom
tramvajak píše:
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.
ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí...
Napsal: 24.4.2005 12:14
od tramvajak
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.
Napsal: 24.4.2005 12:12
od Tom
tramvajak píše:Nedělejte tady Ostravu... (
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/ )
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.
ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe...
na úsek IPP-Karlák (.. sprosté slovo ..)
Napsal: 24.4.2005 12:07
od tramvajak
Nedělejte tady Ostravu... (
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/ )
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.
Napsal: 24.4.2005 6:08
od Radek
Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá?
To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.
Napsal: 24.4.2005 0:48
od Tom
aspoň kdyby byly ty čtyři