Stránka 320 z 324

Napsal: 24.4.2005 0:29
od 9001
fricoolinek2 píše:
slimman píše:Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:
Mimochodem, příde mi, že v tý zadní části napravo, jak jsou ty 4 sedačky je menší prostor pro nohy, než v ostatní části interiéru...
Ani ne. Spíš je to horší za zadním pískovačem.

Napsal: 23.4.2005 23:20
od fricoolinek2
slimman píše:Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:
Mimochodem, příde mi, že v tý zadní části napravo, jak jsou ty 4 sedačky je menší prostor pro nohy, než v ostatní části interiéru...

Napsal: 23.4.2005 22:32
od slimman
Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:

Napsal: 23.4.2005 22:24
od Tonda Ježek
Tom píše:
slimman píše:To s tím uspořádáním 2+1 pouze v zadní části je zajímavé, ale mělo by to symsl ? I když možná ano, jsou to 3 sedadla navíc.
tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.
Oba se mýlíte, ty sedačky jsou vzadu čtyři :wink: (pokud počítáte s umístěním dvousedaček napravo)
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/8314-interier.htm

Napsal: 23.4.2005 22:11
od Tom
slimman píše:To s tím uspořádáním 2+1 pouze v zadní části je zajímavé, ale mělo by to symsl ? I když možná ano, jsou to 3 sedadla navíc.
tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.

Napsal: 23.4.2005 21:59
od slimman
To s tím uspořádáním 2+1 pouze v zadní části je zajímavé, ale mělo by to symsl ? I když možná ano, jsou to 3 sedadla navíc.

Napsal: 23.4.2005 21:22
od Tom
Takže máme tu anketu. Uvidíme jak dopadne. :D

Napsal: 23.4.2005 20:50
od Gagarin
Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1. Nadruhou stranu je pravda, že v situaci velkého zaplnění vozu, což se přeci jen občas stává, je výhodnější uspořádání 1+1 (viz noční linky). Nicméně se situací přeplněnosti jde vždycky něco dělat. Takže bych v erpéčkách bych byl pro 2+1 (stejně jsou sedačky ve dvojicích vždy né všude). A to i s nějakou rezervou několika vozů s normálním 1+1.

Re: BN12

Napsal: 23.4.2005 20:15
od Tonda Ježek
Kotelník píše:BN12 Conexu je takový mutant se třemi dveřmi. Svez se nějakým normální(DP Liberec) a uvidíš,že Citybus je prasečina. V Liberci Citybusy nesnášíme a BN12 milujeme
Já jsem to použil jako příklad proto, že jsem s tím zrovna dneska poprvé jel. A jak jsem sledoval reakce ostatních cestujících, tak zrovna moc pochvalné nebyly, dost jich říkalo, že ty starší (asi myšleno CB), jsou mnohem lepší a že vnitřek je řešen dost neštěstně.

A abych se vrátil k tématu...dva cestující, sedící na dvousedačkách, měli na sedadle u okna tašku a to ten autobus byl zaplněný. Takže když si představím takovouto situaci v T3R.P...

BN12

Napsal: 23.4.2005 19:27
od Kotelník
Tonda Ježek píše:Doporučuji se svézt SORem BN 12 (Connex Praha - na l.č. 165) a budeš ještě na CB vzpomínat...
BN12 Conexu je takový mutant se třemi dveřmi. Svez se nějakým normální(DP Liberec) a uvidíš,že Citybus je prasečina. V Liberci Citybusy nesnášíme a BN12 milujeme

Napsal: 23.4.2005 19:24
od Tonda Ježek
Tom píše:ale to je zase nějaký zvláštní argument... tohle se děje i na jednosedácích ... že si někdo položí tašku a stojí nad tím. Takže ani takové argumenty nebrat.
Bohužel se to ale vyskystuje v celkem velké míře a je také nutno počítat...

Napsal: 23.4.2005 18:49
od Tom
9001 píše:Jo jenže najdou se i takový blbí kaštani,kteří si dají na sedačku u okna tašku s nákupem a na druhou si sednou.
ale to je zase nějaký zvláštní argument... tohle se děje i na jednosedácích ... že si někdo položí tašku a stojí nad tím. Takže ani takové argumenty nebrat.

Napsal: 23.4.2005 18:40
od 9001
Jo jenže najdou se i takový blbí kaštani,kteří si dají na sedačku u okna tašku s nákupem a na druhou si sednou.

Napsal: 23.4.2005 18:21
od Tonda Ježek
Marek píše:Obecný problém uspořádání 1+1 nebo 2+1 je asi nerozhodnutelný, ale zrovna u T3R.P je situace jednoduchá - vzhledem k uchycení sedáků k bočnici je prý 1+1 jedinou možností, 2+1 by to nemuselo unést.
V Ostravě to unese, není problém kdyžtak použít jiné nosníky...

Napsal: 23.4.2005 18:19
od Tonda Ježek
watslaw píše: Ano platí to i pro autobusy. Citybusy budiž odstrašující případ, jak sedačky nemají vypadat. Jezdím tím pravidelně a zatímco je obsazena jen polovina sedadel (ty u uličky), tak u dveří je nával a člověk se tam nemůže nacpat. Ale jinak dvousedadla se samozřejmě dají uspořádat i lépe. (je rozdíl mezi uličkou v 2+2, a uličkou v 2+1).
Doporučuji se svézt SORem BN 12 (Connex Praha - na l.č. 165) a budeš ještě na CB vzpomínat...

Ono dvousedačky jsou docela problém, jenom se podívejta tam kde jsou, kolik lidí sedí na tý u uličky a blokuje tím tu druhou, protože mnoho cestujících raději zůstanou stát, než by se propasírovávali na tu k oknu. Další věcí je také obsaditelnost, když jsou sedačky 1+1, tak je větší a o to DP asi jde. Protože ve špičce jezdí tramvaje dost plné a když náhodou přijede T6 2+1, tak je o něco víc plnější. A kdysi DP Praha snad tvrdil, že uspořádání 1+1 si na základě průzkumů přáli sami cestující. Kždopádně já bych byl pro takový kompromis, jak zde již psal TOM, 2+1 pouze vzadu.
TOM píše: Já mám vždycky pocit že o tramvajích rozhoduje někdo, kdo tramvajemi vůbec nejezdí.
Podle mě o celé veřejné dopravě rozhodují většinou lidé, kteří jezdí zásadně v autech...