Stránka 322 z 324

Napsal: 23.4.2005 12:19
od 9001
Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:

Napsal: 23.4.2005 12:07
od Tom
fricoolinek2 píše:
Tom píše: Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:
Samozřemně by byl tu zasejc problém s ranní špičkou, přece jenom se do 2+1 vejde o něco míň lidí :oops: :oops: :oops:
může to být jen od druhých dveří ke třetím...
Já si prostě stojím za tím že současné sezení stojí za staré bačkory a málo lidí si tam sedne... já bych si třeba ty sedačky takhle rozmístěné v autobuse nebo v metru nedovedl představit..., je to přinejmenším divné.

Napsal: 23.4.2005 10:25
od 9001
2+1 vs.1+1 je nekonečná diskuze.

Jinak 1+1 je praktičtější levnější...

Napsal: 23.4.2005 0:01
od fricoolinek2
Tom píše:
fricoolinek2 píše:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???
Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:
Samozřemně by byl tu zasejc problém s ranní špičkou, přece jenom se do 2+1 vejde o něco míň lidí :oops: :oops: :oops:

Napsal: 22.4.2005 23:49
od Tom
fricoolinek2 píše:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???
Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:

Napsal: 22.4.2005 23:43
od fricoolinek2
Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???

Napsal: 15.4.2005 15:48
od Pepa
A 8446 bude brzy následovat...

album_pic.php?pic_id=40

Napsal: 15.4.2005 14:38
od fricoolinek2
MOp píše:
fricoolinek2 píše:Tahle fotka hovoří za vše :wink:
to je dnes? nebo ktery den?
Dnes kolem čtvrt na dvě, kde to snad řikat nemusim, první vůz byl pochopitelně 8444

Napsal: 15.4.2005 14:34
od MOp
fricoolinek2 píše:Tahle fotka hovoří za vše :wink:
to je dnes? nebo ktery den?

Napsal: 15.4.2005 14:27
od fricoolinek2
Pepa píše:
fricoolinek2 píše:Nejnovější vůz s cestujícími je 8443 nebo už je něco novějšího ???
8444 by snad měl být už ve voz. Kobylisy, ale nevim jestli už jezdí.
Tahle fotka hovoří za vše :wink:

Napsal: 15.4.2005 12:08
od MOp
Proxy píše:Pokud se nemýlím, tak zastávka pro 2*T je normovaná na 33 metrů.
zastavka je normovana pro 2xT na 35m, pro dvojici 2xT 65m. nove 70m (barrandoff hill)

Napsal: 15.4.2005 11:47
od Martin.KT8D5
Proxy píše:Martine, meleš tady nesmysly :!:
Délka soupravy 2*T6 = 32,2 metru
Délka soupravy 2*T3LF = 31,8 metru
Délka KT8D5.RN2 = 31,24 metru

Tak, kde je problém :?:
A délka normální dvojice T3R.P??? vidim co je na Jiřáku tam dát do každýho vozu ještě okno tak se to tam nevejde... finíto.

Napsal: 15.4.2005 11:44
od Proxy
Martine, meleš tady nesmysly :!:
Délka soupravy 2*T6 = 32,2 metru
Délka soupravy 2*T3LF = 31,8 metru
Délka KT8D5.RN2 = 31,24 metru

Tak, kde je problém :?:

Napsal: 15.4.2005 11:41
od Martin.KT8D5
Pepa píše:
Martin.KT8D5 píše:Byl a dost velkej myslim... Ne všude to jde...
Bylo by to asi hodně náročné na peníze, muselo by se upravit i okolí-viz Výtoň.
Tak na to zapomeň to se dělalo loni... :lol:

Napsal: 15.4.2005 11:39
od Pepa
Martin.KT8D5 píše:Byl a dost velkej myslim... Ne všude to jde...
Bylo by to asi hodně náročné na peníze, muselo by se upravit i okolí-viz Výtoň.