Stránka 38 z 324
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 10.10.2017 10:33
od Pepa
Cabrio by mělo být jako cabrio v Lipsku z T4, tj. střecha bude prosklená.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 10.10.2017 8:58
od MKzB
Doufám, že ten cabriolet bude mít pantograf vzadu ala Sarajevo, ať ten bordel z troleje padá dozadu a ne na pasažéry.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 09.10.2017 20:51
od 9001
trainzjohny píše:A jejda, to bude tedy asi vele dílo, snad jí někdo vysvětlil co je to tramvaj a k čemu slouží....
To bude umění za peníze nás všech
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 09.10.2017 16:55
od trainzjohny
A jejda, to bude tedy asi vele dílo, snad jí někdo vysvětlil co je to tramvaj a k čemu slouží....
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 08.10.2017 22:21
od demon
Nic složitýho ani tajnýho. Paní designerka ještě úplně neopustila svůj
předchozí projekt a pustila se do párty tramvaje s prosklenou střechou, na což jí město kývlo a DPP zřejmě zrealizuje.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 08.10.2017 19:14
od Bobik
Můžete prosím mluvit vodorovně a naznačit, o co se s tou T3 Coupé, nebo co to je, vůbec jedná? Nebo nesmíte ani naznačovat?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 08.10.2017 11:28
od kruťák
Jen doplnim, ze koncem rijna bude T3 Coupe "k videni" na Dedignblocku:
https://www.designblok.cz/cz/vystavovatele/detail-970
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 08.10.2017 8:36
od demon
Jen doplnim, že oficiálně se to buhvíproč zove T3Coupé a bude složeno z vozů 8497 (spodek) a 8038 (vršek).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 06.10.2017 21:02
od Pepa
Už je jen rám s podvozky, nebe nad hlavou bude mít i řidič
Ale nebojte, oni ji zase složí
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 06.10.2017 12:51
od Karosák
Ja, natürlich!
Tak špatnej nápad to není, když už tam tramvaj kabriolet vlastně je. Jen je otevřený z boku, takže chápu snahu udělat výhled na nebe raději nahoře...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 06.10.2017 10:05
od JANEK L.
Praha bude mít cabrio tram?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 06.10.2017 0:49
od chlapecx
demon píše:V obou případech se mění při prohlídkách stupňů PÚ a PO, tj. tak do dvou tří let bude vyměněno všechno.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
Perfekt!
akorát ty prachy bych na to radši našel - stejně se to zaplatit musí, teď nebo do těch 3 let... a to samé KT, jak psal kolega výše u 15T, za mě, dřevo v KT to byla oslovina...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 06.10.2017 0:46
od chlapecx
MM-Mikulovsky píše:chlapecx píše:...... Já ybch byl pro, kdyby se to vyměnilo postupem již velmi
krásného času všude
Aby jsme si rozuměli - nemělo to být "kráTKého" času?
S tím by jsem souhlasil, ale žel jde to nějak pomalu (snad jen při nějakém stupni "kontroly" v UDDP)
já tvrdím, že by se to mělo vyměnit "nárazověji" = místo nějakého vyššího stupně čištění (příp. opravy/náhrady) toho polstrování!
PS: Obdobné přesvědčení mám o nahrazení kluzkých "dřevěných"/překližkových sedadel v "původních" 15T za plastová (jako ve faseliftovaných 15T).
Javor, že kráTkého
co sem to psal za debility?
TAky bych to viděl, že by to mělo se urychlit
aby dřív, než to všude vymění (ze 3 let je u nás často 10), nezačali pak první RPčka šrotovat
kluzké "dřevo" v 15T se mění, co vím, taky, sice taky pomalu... ale než v 15, ještě dřív bych se toho hnusu velmi rád zbavil v Kachnách.... včetně taky plyše.... v KT by měly být taky už plasty všude tam podle mýho názoru to dřevo se vůbec NEMĚLO dostat.... seděly by tomu ty plasty nejvíc
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 04.10.2017 12:01
od demon
V obou případech se mění při prohlídkách stupňů PÚ a PO, tj. tak do dvou tří let bude vyměněno všechno.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 03.10.2017 23:54
od MM-Mikulovsky
chlapecx píše:...... Já ybch byl pro, kdyby se to vyměnilo postupem již velmi
krásného času všude
Aby jsme si rozuměli - nemělo to být "kráTKého" času?
S tím by jsem souhlasil, ale žel jde to nějak pomalu (snad jen při nějakém stupni "kontroly" v UDDP)
já tvrdím, že by se to mělo vyměnit "nárazověji" = místo nějakého vyššího stupně čištění (příp. opravy/náhrady) toho polstrování!
PS: Obdobné přesvědčení mám o nahrazení kluzkých "dřevěných"/překližkových sedadel v "původních" 15T za plastová (jako ve faseliftovaných 15T).