Stránka 6 z 315

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.11.2020 7:14
od Bobik
jeffer píše:
17.11.2020 22:41
Uznávam, že najdesivejšie skúsenosti mám z T6, ale T3 im zdatne sekundujú. Typicky jazdné vlastnosti týchto strojov na dlhých priamych úsekoch sú desivé (doporučujem jazdu plnou rýchlosťou na priamych úsekoch napríklad řepské trate – také priečne kmity človek len tak nezažije).
Úplně všechny? A vždycky? Skutečně?
Mám zkušenosti jiné. Ano, tétrojka se umí solidně rozkolíbat, nicméně jsou stroje, kde máš už ve 45 pocit, že se odstěhuješ na sousední kolej a jsou stoje, kde jedeš 60 a ani o tom nevíš. To totiž není vlastností stroje jako takovou.
Mimochodem i u těch T6 se to předěláním vypružení podvozků před pár lety podařilo eliminovat.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 17.11.2020 23:15
od Petrpes
TVČR se zkrátka nevěří, jak nečekané 🤪
Ale bude to nejspíše 8836 😇

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 17.11.2020 22:57
od 9001
trainzjohny píše:
17.11.2020 21:59
Podle původního autora bych hádal spíš "fórek". Navíc neměly se ty wany dělat v dílnách ?
Kastle se vyrábí v Krnově ne?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 17.11.2020 22:41
od jeffer
Bobik píše:
12.11.2020 10:51
… nevidím, že by ona moderní či modernizovaná vozidla byla skutečným zlepšením a tu Tétrojku nějak výrazně (nebo vůbec nějak) překonávala, co se jízdních…
Uznávam, že najdesivejšie skúsenosti mám z T6, ale T3 im zdatne sekundujú. Typicky jazdné vlastnosti týchto strojov na dlhých priamych úsekoch sú desivé (doporučujem jazdu plnou rýchlosťou na priamych úsekoch napríklad řepské trate – také priečne kmity človek len tak nezažije).

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 17.11.2020 21:59
od trainzjohny
Podle původního autora bych hádal spíš "fórek". Navíc neměly se ty wany dělat v dílnách ?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 17.11.2020 21:41
od 9001
https://www.facebook.com/Tram.vcr/photo ... _tn__=EH-R

Nějaké prozření? ;-)

Wana s jedním stěračem bez čelní zásuvky?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.11.2020 10:51
od Bobik
Afterman píše:
11.11.2020 22:58
Tvůj názor je jen zkreslen, tím že tu naší wanu znáš a pokládáš ji za vzor.
Ale vůbec ne, já Wanu (resp Tétrojku obecně) za žádnej "vzor" teda nepovažuju a modernizacím, nebo moderním vozidlům jako takovejm se rozhodně nebráním. Jenom jaksi uvažuju realisticky a nějak nevidím, že by ona moderní či modernizovaná vozidla byla skutečným zlepšením a tu Tétrojku nějak výrazně (nebo vůbec nějak) překonávala, co se jízdních, provozních, nákladových a jiných vlastností týče. V lepším případě je to akorát nahrazení jedné mouchy jinou.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.11.2020 22:58
od Afterman
Bobik píše:
11.11.2020 19:43
Já si nemůžu pomoct, ale mě ty východní, "balšoje", pokusy o modernizaci teda zrovna neuchvacují. Jo, na pohled to sice vypadá hezky, ale to třeba "vejce" (EVO) taky. Praktičnost a "uživatelská přívětivost" (nejen pro cestující) je věc druhá. Tam je velký otazník (což je bohužel u spousty věcí, bez ohledu na zeměpišnou šířku), nakolik je veškerá "modernizace" akorát v tom, že je to na pohled "hezký", ale jinak nepraktický (čti uživatelsky a provozně problémovější) a dražší, než starý.
Jenomže, MY jsme také ten východ o kterém píšeš, my nejsme žádný etalon, jak má vypadat tramvaj, naopak Praha je odstrašující případ v přístupu k nákupu nových tramvají. V podobných wanách jako ta v odkazu jsem jako cestující jel a mohu ti říct, že nejsou o nic horší než než ten náš zkopírovaný pokus o modernizaci. Tvůj názor je jen zkreslen, tím že tu naší wanu znáš a pokládáš ji za vzor.
Bobik píše:
11.11.2020 19:43
P.S. Ruka, versus pedály...
Kolikrát jsi od kurzu jel s RP cvičkou na ruku? Chvilku si ní zajezdi a nebudeš chtít pedál na RP ani vidět. :)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.11.2020 19:43
od Bobik
Já si nemůžu pomoct, ale mě ty východní, "balšoje", pokusy o modernizaci teda zrovna neuchvacují. Jo, na pohled to sice vypadá hezky, ale to třeba "vejce" (EVO) taky. Praktičnost a "uživatelská přívětivost" (nejen pro cestující) je věc druhá. Tam je velký otazník (což je bohužel u spousty věcí, bez ohledu na zeměpišnou šířku), nakolik je veškerá "modernizace" akorát v tom, že je to na pohled "hezký", ale jinak nepraktický (čti uživatelsky a provozně problémovější) a dražší, než starý.

P.S. Ruka, versus pedály, to je něco jako slepice a vejce. :D Takhle, vážně, osobně jsem se nad tím zamýšlel a do nějaký T3, pokud by se nepřekopala celá kabina, ale měl "jenom" vyměnit řadič, mi ta noha přijde snad i lepší. A to tvrdím i jako známý zastánce ruky. 8-)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.11.2020 19:37
od Petrpes
U nás chtějí všichni retro a pedály □
Demon, jeho kamarádi z DP a prý i řidiči to říkali 🤪

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.11.2020 19:22
od trainzjohny
No tak zrovna tohle je docela přesně wana s ruským tuningem, jen původní vůz byl moc shnilý, tak se postavil nový, ale jinak pro cestující aby rozdíl proti waně člověk pohledal...

Dokonce bych řekl, že to je okopírovaná wana, protože podobnost některých prvků je více než náhodná :^o A ty vyklápečky ala Brněnské kotasky taky nejsou zrovna výhra, i když jim asi vysoká hrana nástupiště nebude vadit.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.11.2020 13:56
od Afterman
A zase ti zaostalý Rusové z mnohonásobně chudších dopravních podniků budou mít nové tramaje, to nevědí, že nejlepší tramvaj je T3PLF s původními komponenty z T3/M a moderním nožním ovládáním z poloviny minulého stolení? :devilsmokin :zadnice

https://vk.com/wall-954163_7797

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.10.2020 18:09
od Karosák
Hustý 8-) Šikovný =D>

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.10.2020 16:34
od kruťák
von Špilberk píše:
16.10.2020 15:25
Barrandov...
A obsáhleji ještě zde:
https://dopravacek.eu/2020/10/16/na-bar ... odminkach/

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.10.2020 15:25
od von Špilberk