Stránka 66 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.12.2014 16:30
od Filip
Když jsem chodil do Motola na školu, tak jsem se někdy tuším 2006 účastnil zkoušky obsazenosti a tohoto čísla jsme dosáhli, ale tedy těch pár minut v tom stačilo. =D>

Před 14 dny jsem měl 52 a na Invalidovně ZC jsem napočítal cca 45 lidí vystupující z tramvaje a přesto se tam moc místo uvnitř neudělalo. :lol: Takže tomu věřím. A dokonce si myslím, že ještě o pár čísel by to šlo přesáhnout. :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.12.2014 16:21
od thriller2
fricoolinek2: (Opticky) narvaný je to už při osmdesáti lidech ve voze.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.12.2014 16:10
od 9001
fricoolinek2 píše:Jako jasně, chápu, že nočka může bejt přeplněna k prasknutí, ale kdybys to spočítal, tak třeba dojdeš jen k číslu 110, 120....

Spíš jestli třeba někdo jel nějakou přeplněnou tramvají a pak měl možnost ty lidi fyzicky spočítat.
Zkus trochu prohrabat DP kontakty. Ve druháku na střední (rok 2005-6) jsme zkoušeli obsazenost vozů a byly jsme tam docela namáčklí :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.12.2014 16:08
od fricoolinek2
Jako jasně, chápu, že nočka může bejt přeplněna k prasknutí, ale kdybys to spočítal, tak třeba dojdeš jen k číslu 110, 120....

Spíš jestli třeba někdo jel nějakou přeplněnou tramvají a pak měl možnost ty lidi fyzicky spočítat.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.12.2014 16:06
od Filip
Mám pocit, že zejména o víkendové noci na lince 52 jsem toto číslo hravě přesáhl :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.12.2014 15:35
od fricoolinek2
Jak moc je papírová kapacita 150 lidí v 1xT voze (tj. 8 os./m2)? Je to v zásadě vylhaný nebo při nějaký óbr poptávce je to dosažitelný?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 21.10.2014 23:51
od ZXS91
MOp píše:Diky, jeste mi chybi 7041+7xxx/22 a 7152+7xxx/1.
7152+7117 na 1/801. Včera jezdila 7041+7049.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 21.10.2014 23:19
od MOp
Diky, jeste mi chybi 7041+7xxx/22 a 7152+7xxx/1.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 21.10.2014 23:04
od ZXS91
MOp píše:8xxx+8392. Nevi nekdo? Dnes na d-26.
26/506 - 8390+8392

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 21.10.2014 23:03
od MOp
8xxx+8392. Nevi nekdo? Dnes na d-26.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.7.2014 18:03
od MM-Mikulovsky
Afterman píše:
MM-Mikulovsky píše:1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?
Nemohl, první vůz měl stržené převody na zrychlovači, druhý "střílel" což mohlo způsobovat hodně věcí, ale pravděpodobně to způsobil první vůz.
děkuji za informace

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.7.2014 22:41
od 9001
Pepa píše:MMM:
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.
Hlavně když se šlo otočit přes Olšany a pak "domu"...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.7.2014 22:03
od MF
Nacouvat můžu a je to rychlejší jen v případě, že za zdechlinou stojí 15T a je nutné montovat kuplo. Jinak i to sólo by to utáhlo určitě, ale kdyby to bylo na rovině o stanici níž (a pak se trochu rozjet) či dál... Sunul jsem kdysi KT z tržnice sólem až do HL a taky to šlo.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.7.2014 21:45
od Pepa
MMM:
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.7.2014 21:34
od Afterman
MM-Mikulovsky píše:1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?
Nemohl, první vůz měl stržené převody na zrychlovači, druhý "střílel" což mohlo způsobovat hodně věcí, ale pravděpodobně to způsobil první vůz.