T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co to je za jumbo soupravu?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když už někdo otevřel tohle vlákno, tak musím sdělit, že IGE pohon dveří, zkoušený na 8259 je fakt pekelnej. To snad nikdo ještě nežral. Nápad dobrý : Dáte přepínač do polohy zavřeno a pak tlačítkem výstraha zavřete ala T6 či KTN. Snahu implementovat 3 sekundy výstrahy do systému chápu, ale pokladní v Jídlu markuje rychleji, než se tahle pomsta zavře. A vodcvrlikat si to musí, i když jděte prvníma na vexle a máte spuštěnou akustickou závoru. Je to o zvyku, dokonce pak netřeba zavírat dvojhmatem, ale ta rychlost se doufám vyladí. Jednadvacet-dvaadvacet-třiadvacet jsem se naučil počítat i u klasiky, takže vo to nic, ale to zavření fakt zdržuje. Měl jsem tu čest na 5 a co půlkolo Z<5'-6' :-S
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A pak že nejdou spojovat .. před chvílí na Želivského.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
cwapa píše:MM-Mikulovsky - mě se u 15T nejlépe sedí na těch sedačkách zády k řidiči, ale ač jsou tam 4. místa tak většinou se sedí jen na třech, protože to čtvrté místo je tak pro děti nebo pro lilipután
to se pleteš, ta čtvrtá sedačka za kabinou na pravoboku je pro nadržené školačky Zkus si na ní sednout když tramvaják zazvoní. Proto tam je ta skleněná přepážka tak blízko, aby tam nelezly starý báby
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když už jsme u toho, tak si taky můžeme připomenout, že některá RP slaví letos krásné kulatiny: 50 let fyzické existence, a že jsme oslavu takových kulatin zapomněli udělat už loni a předloni u několika kousků.fricoolinek2 píše:Do kdy se vlastně počítá s provozem nejstarších R.P z PARSu, resp. s analogem. Původní předpokládaná životnost kolem 15 let se v zásadě již naplňuje...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Do kdy se vlastně počítá s provozem nejstarších R.P z PARSu, resp. s analogem. Původní předpokládaná životnost kolem 15 let se v zásadě již naplňuje...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
MM-Mikulovsky - mě se u 15T nejlépe sedí na těch sedačkách zády k řidiči, ale ač jsou tam 4. místa tak většinou se sedí jen na třech, protože to čtvrté místo je tak pro děti nebo pro liliputány. Na těchto sedačkách se mi nezdá, že mám nohy u brady. Obzvlášť nízko, tedy sedák od podlahy, je na invalidních místech mezi prvníma a druhýma dveřmi.
Petrpes - vystihl jsi to docela přesně.
Petrpes - vystihl jsi to docela přesně.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To si chce dát hůl mezi stehna a zapřít o zem a předchozí sedačku
Hole se pak celou cestu držet oběma rukama...
Hole se pak celou cestu držet oběma rukama...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
myšleno výška opěradel či výška umístění sedáku od podlahy?cwapa píše:.... a ještě jeden problém mám v 15T, nízké sedačky.
Či to měla být ironie?
Protože výška opěradla je určitě u překližkových (tzv. dřevěných) sedaček v 15T (potažmo KTN) největší, co jsem asi v MHD viděl.
No a osazení sedáku nad podlahou je v 15T (na rozdíl od ostatních TRAM DPP) ve více (minimálně dvou) výškových úrovní = sedáky na "bedně"/"zakrytí" podvozku (=4 zády ke kabině řidiče, 4 kolem každého kloubu, které jsou dva a vzadu 2x2 + 2 x 1 + 3 = 21) je určitě o znatelných několik cenťáků výš než ostatní sedáky! Osobně jsem přesvědčen, že na těch 21 výše osazených sedačkách musí mít problémy osoby nižšího vzrůstu, protože nedosáhnou chodidly na podlahu (zatímco na nižší sedačce dosáhne na podlahu i osoba vyšší).
Jinak se začátkem příspěvku souhlasím - s dodatkem, že (ne)klouzání na překližkových (tzv. dřevěných) sedačkách záleží také dost na materiálu z nějž je oblečení (kalhoty/sukně).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak já to mám se sedačkami přesně tak jak píše Bobik. Dřevo dost klouže a ještě jeden problém mám v 15T, nízké sedačky.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
KUBI - tak teda nevím, ale buď mám divný záda já, nebo ty. U mě je to přesně obráceně. Dřevo - hrůza divně tvarovaná co tlačí a bolí záda, plast (stejně jako předtím polstr) je tvarovanej dobře a nikdy mě z něj záda nebolely. Obecně tu plastovou Fainsu pokládám za zatím nejlepšího nástupce laminátovejch seslí, jakej se tu objevil.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když už tady dnes někdo v jiném topicu nakousl otázku sedaček v tramvajích, tak bych přidal svoje dojmy z plastových Fains. Měl jsem tento týden poprvé možnost si v nich posedět. Docela jsem se na ně těšil, jelikož jsem příznivec tohoto řešení a plastových sedadel pro cestující obecně, ale nakonec jsem měl spíše smíšené dojmy. Ten plast je dost kluzký, ale díky tvaru sedačky v ní člověk dobře drží. Zadek díky té jamce v sedáku nemá šanci cestovat ze strany na stranu a záda taktéž díky zaoblení opěradla. Ale celková anatomie té sedačky je zkrátka katastrofa Jel jsem 5 zastávek a už mě bolela záda, stejně jako u polstrovaných sedaček stejného typu. Poté mi krásně vyšel přestup a přijela mi 15T, takže jsem mohl rovnou porovnat plast s kontroverzním dřevem v 15T. A dřevo pro mě vítězí, to opěradlo je krásně vymodelované pro přirozené prohnutí páteře a ty novější a drsnější sedadla už nekloužou. Co mi u těch dřevěných sedaček chybí je právě ta jamka v sedáku, ta by byla dobrá, aby to tolik netlačilo do pozadí a to opěradlo by mohlo být taky víc zaobleno, aby záda při odbočování nebyla namáhána pro nepřirozený pohyb do strany. Pokud by se ta překližka dokázala tak vymodelovat bylo by to perfektní posezení
Celkově: dřevo v 15T > plastové sedadlo Fainsa > polstrované sedadlo Fainsa > laminát v T3 > ten děs ve 14T
Omlouvám se pokud jsem příspěvek nepřidal do úplně vhodného tématu...
Celkově: dřevo v 15T > plastové sedadlo Fainsa > polstrované sedadlo Fainsa > laminát v T3 > ten děs ve 14T
Omlouvám se pokud jsem příspěvek nepřidal do úplně vhodného tématu...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ještě doplním 8319, dnes také na lince 2.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A teď už taky 8347. Dneska jsem ji viděl někde na lince 2.prcek píše:tak už i k těmto rpéčkům patří i 8341prcek píše:Máš pravdu takže jsou s plasťákama 8407,8332,8349,8220 a nově 8330
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
tak už i k těmto rpéčkům patří i 8341prcek píše:Máš pravdu takže jsou s plasťákama 8407,8332,8349,8220 a nově 8330