Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Damir Holas » 07.9.2009 17:16

Absolut píše:Nebo se kaštanstvo bojí krátkých autobusů typu 5744...
Myslim, že Hotík stojí za větší strach... :lol:
Jinak dle Ropidu bude od zítra v zájmu posílení dopravy místo tramvají protažena linka 153 ve směru z Libuše přes Polikliniku Modřany až na Nádraží Braník.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Absolut » 07.9.2009 15:04

Nebo se kaštanstvo bojí krátkých autobusů typu 5744, kterou jsem se dnes třepal na a-150.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Damir Holas » 07.9.2009 14:55

Proxy píše:Jinak celkové využívání linky 253 bylo naprosto minimální...
Není to tím, že se kaštanstvo bojí dopravních problémů na Barrandovskym mostě?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Proxy » 07.9.2009 10:54

Absolut píše:Posily na a-253 jsou akční. Na rozdíl od minulých výluk působí dost nahodile a není vyjímkou vidět ve směru do centra během 5 minut tři a-253 a pak 10 minut nic. Dnes jsem si ráno nedobrovolně odstál 22 minut na Družné, tak jsem aspoň sledoval provoz.
Já jsem si to odstál o kousek dál pracovně celých 150 minut :roll: Potvrzuji Absolutova slova, protože např. v 7:08 přijely do zastávky Nádraží Braník tři spoje linky 253 najednou, přičemž v tom první 0,0 cestujících... Za vše asi můžou zácpy po cestě - linka 253 má problémy nejen v Modřanské, ale také v Pikovické :-(
Jinak celkové využívání linky 253 bylo naprosto minimální a neexistoval spoj, kde by nebyly volná místa k sezení, což je docela kuriózní v porovnání s X3, kde cestující na konečné doslova vypadávali, neb přijeli napěchovaní na dveřích :oops:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Absolut » 07.9.2009 9:21

Posily na a-253 jsou akční. Na rozdíl od minulých výluk působí dost nahodile a není vyjímkou vidět ve směru do centra během 5 minut tři a-253 a pak 10 minut nic. Dnes jsem si ráno nedobrovolně odstál 22 minut na Družné, tak jsem aspoň sledoval provoz.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jabberwocky » 06.9.2009 17:10

Škoda, měli je tam zavřít a následně svážet na Výtoň remorkérama. Je vidět, že v lodní dopravě žádný kamarád Pavky Béma nepodniká...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Tonda Ježek » 06.9.2009 14:48

T3-M4 píše:Co se vlastně stalo s tramvajema, které byly v čase vyhlášení zákazu mezi mostem a smyčkou? byly uvězněny, nebo jim bylo ještě umožněno odjet domů?
Jak bylo psáno v postřezích z terénu, uzavření trati do Modřan bylo hlášeno asi s hodinovým předstihem. Žádné vozy tam tedy uzavřené nezůstaly.

T3-M4
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 07.7.2009 20:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od T3-M4 » 06.9.2009 13:25

Co se vlastně stalo s tramvajema, které byly v čase vyhlášení zákazu mezi mostem a smyčkou? byly uvězněny, nebo jim bylo ještě umožněno odjet domů?

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Tonda Ježek » 06.9.2009 11:10

OMH píše:
X3 by měl jezdit od pondělí DPP s Horkým v poměru 10:10, nebo 9:9 (zdroje se liší). A dále Horký by tam měl poslat Mercedesy z X1 a na X1 bude SORka. Ale vše se stále vyvíjí.
V PD bude mít DP 11 pořadí a Hotliner 9, SO+NE DP 1 (nízkopodlažní garance) a Hotliner 6. V noci obě noční pořadí zajišťuje Hotliner. Ovšem kvůli tomu, že to bylo všechno narychlo, tak by to mělo platit až od pondělního rána. Do té doby by to měl všechno jezdit DP.

A ještě k tomu všemu bude posílen provoz linky č. 253 vloženými spoji v úseku Poliklinika Modřany - Smíchovské nádraží.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od OMH » 06.9.2009 10:16

Tonda Ježek píše:Od zítra oficiálně začíná výluka Nádraží Braník - Levského (odboru JŘ se podařilo vše během dnešního dne stihnout a zítra se tedy bude jezdit dle nově zkonstruovaných JŘ).

Linka č. 21 - zrušena
Linky č. 3, 17 a 52 - ukončeny v zastávce Nádraží Braník

Zavedena NAD X-3 Nádraží Braník - Levského v nepřetržitém provozu. Provoz bude zajišťovat DPP společně s firmou Hotliner. Nasazovány budou SD autobusy (neboť kloubáků jak známo je nedostatek). Budou i nízkopodlažní garantované spoje.
Stále je však ještě ve hře vybudování pevného kolejového přejezdu u zastávky Nádraží Modřany. Pokud by k tomu došlo a rozhodlo by se o jeho využívání, byla by sem protažena linka č. 3. To by však přineslo stažení některých garantovaných pořadí z ostatních linek.
X3 by měl jezdit od pondělí DPP s Horkým v poměru 10:10, nebo 9:9 (zdroje se liší). A dále Horký by tam měl poslat Mercedesy z X1 a na X1 bude SORka. Ale vše se stále vyvíjí.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 05.9.2009 6:56

Pokud vím, tak někdy v 70.-80. letech na Trojské - Výstaviště. Stačí upravit kabel (reverzy a vyrušit dveře apod) a na čelech vyvést brzdová a koncová světla (což se dá udělat také tak, že se mezma zásuvka kabelu a na ní se připojí světla - viz Brno).

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 04.9.2009 21:49

Fořtík píše:... přičemž tyto kabely (řádově do deseti), by mohly být upraveny a příslušně přebarveny (třeba na modro, zeleno a jino - tedy mimo zavedené stříbrné a červené zmalování) a uschovány pro případ, kdy budou potřeba. Jenomže v Praze se takových řešení bojíme...
Ale toho my se ani trochu nebojíme a proto máme různobarevné motory (černé, černo-červené, černo-modré) a ještě barevnější převody (černé, červené, žluté, modré, zelené, černo-žluté, černo-červené, černo-modré, černo-zelené)... :lol:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Fořtík » 04.9.2009 21:36

Karosák píše:PX PX...hm, kdy se vůbec v Praze PXovalo nějak pravidelně naposledy? Když pominu ten přetah zrušených ovocí předloni na Strossu. A je to opravdu s našimi RP možné? To že na čelech nemají koncovky je jen kosmetická záležitost, nebo možnost PX znamená zásah do elektroinstalace a zapojení?
Nó, pokud vím, tak poslední PX souprava byl odvoz vokovického Krnováku z Motolské vozovny do ÚDu poté, co na Zlíchově potratil kolo na jaře tohoto roku. Myslím, že problém PX souprav v RP spočívá jenom v upravení kabelů, přičemž tyto kabely (řádově do deseti), by mohly být upraveny a příslušně přebarveny (třeba na modro, zeleno a jino - tedy mimo zavedené stříbrné a červené zmalování) a uschovány pro případ, kdy budou potřeba. Jenomže v Praze se takových řešení bojíme...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 04.9.2009 21:30

PX PX...hm, kdy se vůbec v Praze PXovalo nějak pravidelně naposledy? Když pominu ten přetah zrušených ovocí předloni na Strossu. A je to opravdu s našimi RP možné? To že na čelech nemají koncovky je jen kosmetická záležitost, nebo možnost PX znamená zásah do elektroinstalace a zapojení?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 04.9.2009 20:58

Škoda, že ten přejezd nebude. Mohlo to být pěkný sci-fi. Protažení ¨každeho druhého pořadí linky 3 v KT na přejezd, zbytek v T do Bránika a posilová oboustraně zkrácená 21 v 2xT3PX v úseku přejezd - Dvorce, aby mohly být zachovány garance v KT na ostatních linkách :lol:

Odpovědět