Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
trošku podrobnější výčet letních výluk bez uvedení zdroje...
http://www.praha7.cz/11622_Prehled-zmen-v-provozu-TRAM
http://www.praha7.cz/11622_Prehled-zmen-v-provozu-TRAM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Přesně tak9001 píše:Jak bude ukončená S65 na Smíchově? Bude se nakonec jezdit na šturce k Na knížecí? V JŘ je uveden jako přestup na metro právě Na Knížecí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jak bude ukončená S65 na Smíchově? Bude se nakonec jezdit na šturce k Na knížecí? V JŘ je uveden jako přestup na metro právě Na Knížecí.
Re: Výluky a jiná omezení
Když už je řeč o Vyšehradu. Jak je to s železničním mostem směr Smíchov - smí po něm jet dva vlaky současně? - Když po něm občas jdu, nikdy jsem to nezaznamenal. Jeden čas se mluvilo o tom, že most už překročil plánovanou životnost.7080 píše:Kapacita výhybny Vyšehrad je opravdu na maximum. Při stavu zabezpečovačky a personálním obsazení neví výpravčí občas, kde mu hlava stojí.
Re: Výluky a jiná omezení
Kapacita výhybny Vyšehrad je opravdu na maximum. Při stavu zabezpečovačky a personálním obsazení neví výpravčí občas, kde mu hlava stojí.martyn píše:Souhlas, ovšem opětovné personální obsazení výhyben a dřevorubecké práce na druhých kolejích od toho odrazují. Osobně si myslím, že atraktivita S65 by ještě víc vzrostla s prodloužením linky na Hlavák, ale kapacita tratě ze Smíchova do centra je holt asi využitá na maximum.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Souhlas, ovšem opětovné personální obsazení výhyben a dřevorubecké práce na druhých kolejích od toho odrazují. Osobně si myslím, že atraktivita S65 by ještě víc vzrostla s prodloužením linky na Hlavák, ale kapacita tratě ze Smíchova do centra je holt asi využitá na maximum.
Re: Výluky a jiná omezení
Škoda, že se nekřižuje i na Žvahově a ve Stodůlkách. Interval by pak mohl být možná i 15-20 minut. Stejně tak je škoda, že se nevyužije zastavování na Žvahově, protože půlhodinový takt by prokázal, že ze Žvahova potenciál je. Lidi by na vlak v tomto intervalu možná i chodili.
Re: Výluky a jiná omezení
jsem zvědav, jak bude jezdit 25 - jestli dvouvozově a CD CT, když představuje jediný spoj na VL, nebo jestli se to jakože "spláchlo" ponecháním 15 na letné a odklonem 8 na vypich (to bude nostalgie, až mi budou kachny řvát pod oknama a cachtat se na smyčce vypich, jako za dávných časů..).matti píše:Plánované výluky na období 1.6. až 30.9.2010 (...) http://picasaweb.google.com/matata91/Vy ... directlink
jinak ty ropidí úpravy moc nechápu, spíš bych šetřil, tj. 15 na vypich, 25 do dvojic, 8/20 podle starého plánu, 14 nahrazena protažením krátkých spojů M17 z výstaviště k vozovně (větvení, hihi) nebo na kobylisy.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Výluky a jiná omezení
Tím líp. V destinacích, kolem kterých se vine trať 122, až na výjimky dávají lišky Gute Nacht a nedá se tam ani moc na co přestoupit, takže hurá tradá rychle dolů na Smíchov.OMH píše:Koukám, že půjde o expresní spoje. Nezastavujeme, máme zpoždění
Re: Výluky a jiná omezení
Koukám, že půjde o expresní spoje. Nezastavujeme, máme zpožděnímartyn píše:S65 a dvě Regionovy v pracovní dny aneb... http://www.cdrail.cz/gvd/k122vyluka05.pdf
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
Zatím tomu věřím stejně jako že na Kladno měly jezdit Desira. Sry za OT.Venca píše:a budou tam jezdit RS1.
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
-Tria sice jezdí, ale spíš po rovině. Při jejich pořizování do LBK se počítalo s jejich nasazením do Harrachova, ale kvůli jejich špatným adhezním podmínkám na sklonově náročných tratích tam nejezdí a budou tam jezdit RS1.cwapa píše: Ono taky jezdí "trio" 814+914+814 a to má už o něco lepší jízdní vlastnosti při jízdě do stoupání.
-Na tom Semmeringu to spíš vidím, když už RN tak spíš ve verzi classic.
-Možná RN proto, že byla požadována bezbariérová vozidla, ale to je jenom moje domněnka.
Re: Výluky a jiná omezení
Ono taky jezdí "trio" 814+914+814 a to má už o něco lepší jízdní vlastnosti při jízdě do stoupání.vávra píše:No, mezi 810 a Regionovou (814+914) je docela rozdíl v té hmotnosti řídícího vozu 914 navíc, takže na sklonově náročné tratě nejsou nasazovány (např. Hanušovice - Jeseník).
Re: Výluky a jiná omezení
No, mezi 810 a Regionovou (814+914) je docela rozdíl v té hmotnosti řídícího vozu 914 navíc, takže na sklonově náročné tratě nejsou nasazovány (např. Hanušovice - Jeseník).
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
No Regionova je vlastně "lepší" 810, ne? No dobře, no, ale rozdíl je asi jako mezi T3 a T3R.P