Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 22.5.2010 22:04

...půlhodinový takt v podání 810 a k libosti šotosrdce i s příjemně obsazenýni spoji. "Zadem do Berouna" či také "Hrbatá", tedy trať # 173, je udržována kvůli své paralelnosti trati 171 na Plzeň a možnostem zde vedených odklonů (o povodních bylo fakt rušno, občas jsou tudy vedeny i R Č. Budějovice-Praha hl.n.). Ano, o tuto trať byl zájem od Veolie, proběhly i prezentační jízdy. Taktové spoje jsou povětšinou vedeny do Nučic, dále je provoz spíše víkendový (výletový). Potenciál má trať velký i v Rudné, ale přesně v centru města jaksi chybí zastávka. Nádraží leží už spíše v průmyslových Chrášťanech a obyvatelé Rudné to mají skoro blíže přes pole do Nučic. Trať se myslím zavření v nejbližsí době bát nemusí nejen kvůli přímětské dopravě, ale i kvůli dopravě odsiřovacího vápence z lomů Mořina a dále je ve hře ještě stále Berounský tunel a na vlečce Mořina poblíž obce Tachlovice by měl v případě varianty "durch" vyrůst stavební objekt-překladiště a těžební objekt a tudy vytěženou rubaninou by se měl po železnici zavážet opuštěný lom Holý vrch u obce Trněný Újezd.
Omlouvám se za delší příspěvek, který se více než nepatrně zakládá na pravdě :)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Proxy » 22.5.2010 20:46

jara píše:Mám za to jestli ale znovuoživení této trati nebylo spojené s opravou trati "zadem" do Berouna. A provozem Veolie či conexu na této trase se zaručením provozování v taktu 30 min a tím zrušením busů na zličín. Ale tento projekt potom padnul.
Jenže semmering vede přes Zličín do Hostivic a nikoliv do Berouna ;-)
Connex (resp. Veolia) měla zájem o provozování tratě Prokopským údolím přes Jinočany a Rudnou. Tato trať měla být původně zrušena, ale nakonec byla opravena (nové mostní objekty) a v poslední době zažívá poměrně značný rozvoj a posilování ve špičkách pracovního dne. Doporučuju se někdy podívat odpoledne na Smíchovském nádraží na nástupiště 3a...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jara » 22.5.2010 20:12

Mám za to jestli ale znovuoživení této trati nebylo spojené s opravou trati "zadem" do Berouna. A provozem Veolie či conexu na této trase se zaručením provozování v taktu 30 min a tím zrušením busů na zličín. Ale tento projekt potom padnul.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 22.5.2010 19:59

Že je výhybna ve výluce bych se vůbec nedivil, nesmysl to není. ZZ je z domků rozkradené, to jo, chybí kousky kolejnic, co kdo odnesl, ale jak říkal Kalanis, ke zprovoznění není potřeba mnoho. A co se zprovoznění týče, myslím, že je opíráno o případnou stavbu trati na Kladno a letiště a opět převedením jisté dopravy na Semmering (i dálkové). Důkazem může posloužit moje setkání na školní praxi s projektantem SUDOPu, jež před 2 lety dělal na stavědle společného nádraží Praha-Smíchov dokumentaci stávajícího stavu ZZ jako podklady pro modernizaci této trati. Takže ve hře je ledascos :-W Obě zmiňované výhybny mají užitečnou délku kolejí 700 m právě pro křižování rychlíků.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 22.5.2010 15:07

Kalanis píše:Cwapa: Kdepak. O aktivaci výhyben (návrat vyhozených výhybek, projetí křovinořezem a podbíječkou a instalace zabzař; jsou jen ve výluce, nikoliv zrušené) a křižování jak ve Stodůlkách, tak na Žvahově, se uvažuje. Důvodem je jednak teďka výluka a později eSko.
.
To by mě zajímalo kde jsi to slyšel? Možná je to jen něčí zbožné přání. Když už se to jednou zrušilo, tak to nebudou dávat zpět. Na těch pár vlaků co tam jede se to ani nevyplatí. Výpravčí bude jen v Jinonicích a křižovat se tedy bude jen tam. Jo a na Žvahově myslím už ani nejsou koleje. Jo a to eSko myslíš jaký?

Kalanis
Uživatel
Příspěvky: 97
Registrován: 04.10.2008 17:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Kalanis » 22.5.2010 14:35

Cwapa: Kdepak. O aktivaci výhyben (návrat vyhozených výhybek, projetí křovinořezem a podbíječkou a instalace zabzař; jsou jen ve výluce, nikoliv zrušené) a křižování jak ve Stodůlkách, tak na Žvahově, se uvažuje. Důvodem je jednak teďka výluka a později eSko.
Káemovi připomínám jednu předpověď, kterou pro změnu opět projel. Už se nějakou chvilku staví perónek Na Knížecí. Ještě by to chtělo zatlačit na jeho trvalý výskyt a užití :lol: .

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.5.2010 9:19

Venca píše:Tak to jsem zvědav jak se od 8. do 23.7. procpe po nábřeží M17, 18, 22 a 24, co nám to ten ropid vymyslel (-X
Mohlo by to vyjít (i když jen o fous) - provoz IAD je o prázdninách krapek slabší a špičkové intervaly TRAM jsou o minutku až dvě delší (nejkratší je 5 místo 4, respektive 10 místo 8) a 22 nebude v M! Za deset minut tam tedy v jednom směru projedou ve špičce 4 soupravy a jedno sólo - průměr bude činit 1 tramvaj za dvě minuty, v součtu dvou směrů každou minutu 1 tramvaj tam či zpět. PS: Samozřejmě to vyžaduje úpravu cyklu SSZ u Národního divadla (delší po nábřeží), a až bude v srpnu výluka TT Národní - Spálená možná ještě výraznější (TRAM pojedou jen jedním směrem a i IAD bude jistě nějak alespoň jedním směrem omezena).

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Venca » 22.5.2010 0:43

martyn píše:johndj: Nejsem si jistý, že při plánovaném objemu prací to šlo udělat lépe a přehledněji.

Kvůli změně termínů jednotlivých uzavírek a tedy i částečné změně LV oproti původnímu návrhu jsem se pokusil
udělat summary (v příloze), podstíněné linky se mění oproti dříve prezentovanému plánu.
Konkrétní barva odkloněné linky vždy přináleží konkrétní barvě jednotlivé výluky označnené v záhlaví.
Tak to jsem zvědav jak se od 8. do 23.7. procpe po nábřeží M17, 18, 22 a 24, co nám to ten ropid vymyslel (-X

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 21.5.2010 23:42

m@rtin píše:Škoda, že se nekřižuje i na Žvahově a ve Stodůlkách. Interval by pak mohl být možná i 15-20 minut. Stejně tak je škoda, že se nevyužije zastavování na Žvahově, protože půlhodinový takt by prokázal, že ze Žvahova potenciál je. Lidi by na vlak v tomto intervalu možná i chodili.
Na Žvahově ani ve Stodůlkách už křižovat nejde.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martyn » 21.5.2010 14:56

gabuliatko píše:
johndj píše:Interval 2,5 minuty v ranní špičce mi přijde dlouhý. Minimálně v červnu a v září. Jistě, budou jezdit autobusy na Stodůlky a náhradní vlak ...
Ani jedno z toho tam nevidím.
To je podle mě jenom chyba, obé by mělo být už od 1.6.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martyn » 21.5.2010 14:54

johndj: Nejsem si jistý, že při plánovaném objemu prací to šlo udělat lépe a přehledněji.

Kvůli změně termínů jednotlivých uzavírek a tedy i částečné změně LV oproti původnímu návrhu jsem se pokusil
udělat summary (v příloze), podstíněné linky se mění oproti dříve prezentovanému plánu.
Konkrétní barva odkloněné linky vždy přináleží konkrétní barvě jednotlivé výluky označnené v záhlaví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 21.5.2010 14:44

johndj píše:Interval 2,5 minuty v ranní špičce mi přijde dlouhý. Minimálně v červnu a v září. Jistě, budou jezdit autobusy na Stodůlky a náhradní vlak ...
Ani jedno z toho tam nevidím.

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od johndj » 21.5.2010 14:27

Nemůžu si pomoci, ale ten, kdo letní výluky připravoval, by měl co nejrychleji přijít o své místo. Větší bordel už snad ani nelze vymyslet. Totálně překopat linkové vedení chce odvahu. Stejně tak plánování NAD na Řepy. Interval 2,5 minuty v ranní špičce mi přijde dlouhý. Minimálně v červnu a v září. Jistě, budou jezdit autobusy na Stodůlky a náhradní vlak, ale nejsem si jist, že cestování bude zrovna dvakrát pohodlné. Tolik zbytečných změn. Děs. [-o<

S tím pohodlím mě prosím neberte doslova. Vím, že i běžně to žádná pohoda nebývá.

Edit: Jak to bude od září s Petřinama? Na Šárku bude v ranní špičce jezdit 25, ale co Petřiny? Bude více autobusů na Vypich? Nebude tam ta dvojka chybět, nebo se dočkáme nějaké nové MX?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 21.5.2010 13:23

kasme píše:trošku podrobnější výčet letních výluk bez uvedení zdroje...

http://www.praha7.cz/11622_Prehled-zmen-v-provozu-TRAM
zde je NVD až od 1.7.2010 ?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 21.5.2010 12:16

škoda jen, že koleje nevedou tak jako kdysi ulicí Stroupežnického až na Anděl. To by byl panečku přestup :P

Odpovědět