Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
...půlhodinový takt v podání 810 a k libosti šotosrdce i s příjemně obsazenýni spoji. "Zadem do Berouna" či také "Hrbatá", tedy trať # 173, je udržována kvůli své paralelnosti trati 171 na Plzeň a možnostem zde vedených odklonů (o povodních bylo fakt rušno, občas jsou tudy vedeny i R Č. Budějovice-Praha hl.n.). Ano, o tuto trať byl zájem od Veolie, proběhly i prezentační jízdy. Taktové spoje jsou povětšinou vedeny do Nučic, dále je provoz spíše víkendový (výletový). Potenciál má trať velký i v Rudné, ale přesně v centru města jaksi chybí zastávka. Nádraží leží už spíše v průmyslových Chrášťanech a obyvatelé Rudné to mají skoro blíže přes pole do Nučic. Trať se myslím zavření v nejbližsí době bát nemusí nejen kvůli přímětské dopravě, ale i kvůli dopravě odsiřovacího vápence z lomů Mořina a dále je ve hře ještě stále Berounský tunel a na vlečce Mořina poblíž obce Tachlovice by měl v případě varianty "durch" vyrůst stavební objekt-překladiště a těžební objekt a tudy vytěženou rubaninou by se měl po železnici zavážet opuštěný lom Holý vrch u obce Trněný Újezd.
Omlouvám se za delší příspěvek, který se více než nepatrně zakládá na pravdě
Omlouvám se za delší příspěvek, který se více než nepatrně zakládá na pravdě
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jenže semmering vede přes Zličín do Hostivic a nikoliv do Berounajara píše:Mám za to jestli ale znovuoživení této trati nebylo spojené s opravou trati "zadem" do Berouna. A provozem Veolie či conexu na této trase se zaručením provozování v taktu 30 min a tím zrušením busů na zličín. Ale tento projekt potom padnul.
Connex (resp. Veolia) měla zájem o provozování tratě Prokopským údolím přes Jinočany a Rudnou. Tato trať měla být původně zrušena, ale nakonec byla opravena (nové mostní objekty) a v poslední době zažívá poměrně značný rozvoj a posilování ve špičkách pracovního dne. Doporučuju se někdy podívat odpoledne na Smíchovském nádraží na nástupiště 3a...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Mám za to jestli ale znovuoživení této trati nebylo spojené s opravou trati "zadem" do Berouna. A provozem Veolie či conexu na této trase se zaručením provozování v taktu 30 min a tím zrušením busů na zličín. Ale tento projekt potom padnul.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Že je výhybna ve výluce bych se vůbec nedivil, nesmysl to není. ZZ je z domků rozkradené, to jo, chybí kousky kolejnic, co kdo odnesl, ale jak říkal Kalanis, ke zprovoznění není potřeba mnoho. A co se zprovoznění týče, myslím, že je opíráno o případnou stavbu trati na Kladno a letiště a opět převedením jisté dopravy na Semmering (i dálkové). Důkazem může posloužit moje setkání na školní praxi s projektantem SUDOPu, jež před 2 lety dělal na stavědle společného nádraží Praha-Smíchov dokumentaci stávajícího stavu ZZ jako podklady pro modernizaci této trati. Takže ve hře je ledascos Obě zmiňované výhybny mají užitečnou délku kolejí 700 m právě pro křižování rychlíků.
Re: Výluky a jiná omezení
To by mě zajímalo kde jsi to slyšel? Možná je to jen něčí zbožné přání. Když už se to jednou zrušilo, tak to nebudou dávat zpět. Na těch pár vlaků co tam jede se to ani nevyplatí. Výpravčí bude jen v Jinonicích a křižovat se tedy bude jen tam. Jo a na Žvahově myslím už ani nejsou koleje. Jo a to eSko myslíš jaký?Kalanis píše:Cwapa: Kdepak. O aktivaci výhyben (návrat vyhozených výhybek, projetí křovinořezem a podbíječkou a instalace zabzař; jsou jen ve výluce, nikoliv zrušené) a křižování jak ve Stodůlkách, tak na Žvahově, se uvažuje. Důvodem je jednak teďka výluka a později eSko.
.
Re: Výluky a jiná omezení
Cwapa: Kdepak. O aktivaci výhyben (návrat vyhozených výhybek, projetí křovinořezem a podbíječkou a instalace zabzař; jsou jen ve výluce, nikoliv zrušené) a křižování jak ve Stodůlkách, tak na Žvahově, se uvažuje. Důvodem je jednak teďka výluka a později eSko.
Káemovi připomínám jednu předpověď, kterou pro změnu opět projel. Už se nějakou chvilku staví perónek Na Knížecí. Ještě by to chtělo zatlačit na jeho trvalý výskyt a užití .
Káemovi připomínám jednu předpověď, kterou pro změnu opět projel. Už se nějakou chvilku staví perónek Na Knížecí. Ještě by to chtělo zatlačit na jeho trvalý výskyt a užití .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Mohlo by to vyjít (i když jen o fous) - provoz IAD je o prázdninách krapek slabší a špičkové intervaly TRAM jsou o minutku až dvě delší (nejkratší je 5 místo 4, respektive 10 místo 8) a 22 nebude v M! Za deset minut tam tedy v jednom směru projedou ve špičce 4 soupravy a jedno sólo - průměr bude činit 1 tramvaj za dvě minuty, v součtu dvou směrů každou minutu 1 tramvaj tam či zpět. PS: Samozřejmě to vyžaduje úpravu cyklu SSZ u Národního divadla (delší po nábřeží), a až bude v srpnu výluka TT Národní - Spálená možná ještě výraznější (TRAM pojedou jen jedním směrem a i IAD bude jistě nějak alespoň jedním směrem omezena).Venca píše:Tak to jsem zvědav jak se od 8. do 23.7. procpe po nábřeží M17, 18, 22 a 24, co nám to ten ropid vymyslel
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tak to jsem zvědav jak se od 8. do 23.7. procpe po nábřeží M17, 18, 22 a 24, co nám to ten ropid vymyslelmartyn píše:johndj: Nejsem si jistý, že při plánovaném objemu prací to šlo udělat lépe a přehledněji.
Kvůli změně termínů jednotlivých uzavírek a tedy i částečné změně LV oproti původnímu návrhu jsem se pokusil
udělat summary (v příloze), podstíněné linky se mění oproti dříve prezentovanému plánu.
Konkrétní barva odkloněné linky vždy přináleží konkrétní barvě jednotlivé výluky označnené v záhlaví.
Re: Výluky a jiná omezení
Na Žvahově ani ve Stodůlkách už křižovat nejde.m@rtin píše:Škoda, že se nekřižuje i na Žvahově a ve Stodůlkách. Interval by pak mohl být možná i 15-20 minut. Stejně tak je škoda, že se nevyužije zastavování na Žvahově, protože půlhodinový takt by prokázal, že ze Žvahova potenciál je. Lidi by na vlak v tomto intervalu možná i chodili.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To je podle mě jenom chyba, obé by mělo být už od 1.6.gabuliatko píše:Ani jedno z toho tam nevidím.johndj píše:Interval 2,5 minuty v ranní špičce mi přijde dlouhý. Minimálně v červnu a v září. Jistě, budou jezdit autobusy na Stodůlky a náhradní vlak ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
johndj: Nejsem si jistý, že při plánovaném objemu prací to šlo udělat lépe a přehledněji.
Kvůli změně termínů jednotlivých uzavírek a tedy i částečné změně LV oproti původnímu návrhu jsem se pokusil
udělat summary (v příloze), podstíněné linky se mění oproti dříve prezentovanému plánu.
Konkrétní barva odkloněné linky vždy přináleží konkrétní barvě jednotlivé výluky označnené v záhlaví.
Kvůli změně termínů jednotlivých uzavírek a tedy i částečné změně LV oproti původnímu návrhu jsem se pokusil
udělat summary (v příloze), podstíněné linky se mění oproti dříve prezentovanému plánu.
Konkrétní barva odkloněné linky vždy přináleží konkrétní barvě jednotlivé výluky označnené v záhlaví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
Ani jedno z toho tam nevidím.johndj píše:Interval 2,5 minuty v ranní špičce mi přijde dlouhý. Minimálně v červnu a v září. Jistě, budou jezdit autobusy na Stodůlky a náhradní vlak ...
Re: Výluky a jiná omezení
Nemůžu si pomoci, ale ten, kdo letní výluky připravoval, by měl co nejrychleji přijít o své místo. Větší bordel už snad ani nelze vymyslet. Totálně překopat linkové vedení chce odvahu. Stejně tak plánování NAD na Řepy. Interval 2,5 minuty v ranní špičce mi přijde dlouhý. Minimálně v červnu a v září. Jistě, budou jezdit autobusy na Stodůlky a náhradní vlak, ale nejsem si jist, že cestování bude zrovna dvakrát pohodlné. Tolik zbytečných změn. Děs.
S tím pohodlím mě prosím neberte doslova. Vím, že i běžně to žádná pohoda nebývá.
Edit: Jak to bude od září s Petřinama? Na Šárku bude v ranní špičce jezdit 25, ale co Petřiny? Bude více autobusů na Vypich? Nebude tam ta dvojka chybět, nebo se dočkáme nějaké nové MX?
S tím pohodlím mě prosím neberte doslova. Vím, že i běžně to žádná pohoda nebývá.
Edit: Jak to bude od září s Petřinama? Na Šárku bude v ranní špičce jezdit 25, ale co Petřiny? Bude více autobusů na Vypich? Nebude tam ta dvojka chybět, nebo se dočkáme nějaké nové MX?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
zde je NVD až od 1.7.2010 ?kasme píše:trošku podrobnější výčet letních výluk bez uvedení zdroje...
http://www.praha7.cz/11622_Prehled-zmen-v-provozu-TRAM
Re: Výluky a jiná omezení
škoda jen, že koleje nevedou tak jako kdysi ulicí Stroupežnického až na Anděl. To by byl panečku přestup