Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od opocenskylukas » 25.5.2010 10:20

9001 píše:A to by nešla nočka obracet přes vozovnu?
Kdyby se chtělo myslím si že by to šlo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 25.5.2010 9:10

A to by nešla nočka obracet přes vozovnu?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kasme » 25.5.2010 8:55

nebude tam smyčka... :)

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Damir Holas » 25.5.2010 8:38

Tak jsem žil v domnění, že od 1.6. v souvislosti s výlukou Řep bude zavedená nepřetržitá NAD X9 z Řep k vozovně Motol, ale jak koukám na JŘ na dpp.cz, tak bude jezdit v denním provozu X9 z Řep k vozovně a v noci X58 z Řep na Kavalírku. Jaký to má důvod? To se bude o nocích na trati mezi Motolem a Kotlářkou něco kutit?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 24.5.2010 1:18

V plánu výluk se píše 810.

Nicméně výkony S65 začínají a končí na Zličíně.
Čili to nejspíš bude DKV Plzeň, PJ Rakovník.

Tria mají jen 4, turnus 3... Nebo mají jen 3 na 3...
Jako náhrada jezdí 2x814.0.

Nevím zda-li budou mít 4x814 navíc místo tria, snad klatovské 814122+123 neb v KT už bude 8ks 814 a turhnus je zatím na 4ks.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od chemik » 23.5.2010 23:52

MOp píše:ne, ne EOV je zkratka pro extremne obrovska vyhybka. :-)
Fakt? Já žil v domění, že se jedná o extra opotřebenou výměnu =D>

Peter
Uživatel
Příspěvky: 66
Registrován: 08.8.2007 18:58
Bydliště: Praha - v noci 504, 510
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Peter » 23.5.2010 12:58

cwapa píše:Kalanis - to píšeš je sice hezký, ale je to jenom zatím pouze utopie.
Jo a pražské depo má pouze 814 duo
Tria na NŽD budou (měla by být) půjčena z Rakovníka, pokud to nevyjde tak jen dua.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 23.5.2010 12:42

Kalanis - to píšeš je sice hezký, ale je to jenom zatím pouze utopie.
Jo a pražské depo má pouze 814 duo

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.5.2010 11:01

Tonda Ježek: Díky za upozornění a opravu - to že neznám konstrukce železničních kolejí jsem tu kdesi již psal (jednalo se asi o přídržnici - přírubu). Rád se vždy poučím a rozšířím znalosti - nikdy nemůže člověk vědět všechno.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 23.5.2010 10:59

ne, ne EOV je zkratka pro extremne obrovska vyhybka. :-)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Tonda Ježek » 23.5.2010 10:55

MM-Mikulovsky píše: Zabezpečovací zařízení je viditelně vykradeno (minimálně kabely, často i svítilny), na Žvahově směr DC je viditelně porušeno EOV (elektrické ovládání výhybky) na hlavní koleji (vedlejší má na téhle straně také výhybku a je ukončená zarážkou; Stodůlky snad EOV neměli -nenašel jsem po něm jedinou stopu + jsou oproti návazné trati celé na dřevěných pražcích).
EOV je ohřev výhybek nikoliv ovládání. :wink:

Kalanis
Uživatel
Příspěvky: 97
Registrován: 04.10.2008 17:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Kalanis » 23.5.2010 4:38

Cwapa: modozelené stránky a trať 120 kolem 30.3. Esko má obsluhovat Hostivice na Smíchov, Řepy a při úpravách se vyplatí i dalším lidem (hrábnout do polohy Žvahova a nová zast. na Dívčích Hradech). Rudná (S65) je na Hrbaté (173). Chýně je sice na 122 (Semmering), ale buď z ní na Hostivice nebo do Rudné. Tu S65 bych pak viděl jako trasu s koncy obou směrů na Smíchově (část na Semmering Severní a Hrbatou dole ve šturcu na 3. nástupišti; přičemž se tu dostáváme přes reko zabzař Smíchova (nejstarší reléový spletenec v republice, žádost o hod sítí) až k možnosti (zne)užití megalománie pražského diametru na +- přímý přestup z obou směrů na metro Na Knížecí, kterou tímto nesmí nikdo chtít zazdít jinými projekty -> o užití rozhodne vytíženost dočasného perónku).
Karosák, MM: Papírově minimum, části zabazař jsou teďka nové (před aktivací Jinonic SŽDC vyhazovala nefunkční mechaniky a spojovala Smíchov a Jinonice). A na povinné opravy vedoucí k aktivaci stačí jen navýšit připravovaný provoz.
Bobik: Na zprovoznění zatlačilo pražské letiště, které chtělo záložní trasu pro cisterny s leteckým benzinem.
Jinak jak je to s (případným) požadavkem na nasazení NP vozidel na NŽD (2x duo 814, když tria jsou příliš kapacitní, ale dostatek NP jim chybí)?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 23.5.2010 1:37

Když se chce všechno jde - viz trať Hostivice - Jeneč zast - Středokluky, která byla od půlky 90. let v dlouhodobé výluce, mezitím tam na 80% úseku rozkradli kolejnice a dnes se tam zas jezdí.
To o čem píšete, je víceméně šotoušovo přání. Pokud "se bude chtít", bude tam i klidně autoblok a třebas elektrifikace, jinak je mi líto.......

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.5.2010 1:24

Nedalo mi to a podíval jsem se dnes (vlastně již včera) na výhybny Žvahov a Stodůlky - jsou na tom lépe než jsem čekal. Druhé koleje jsou celé včetně výhybek, jen občas chybí některá spojka jednotlivých (nesvařených) částí kolejnic či případně část úchytů k pražcům. Ve Stodůlkách je i poměrně čistá, jen zarostlá trávou + viditelné velké množství pilin po někdy (ovšem kdy?) vykácených dřevinách. Na Žvahově je 1/2 DC zarostlá silně křovisky, druhá je ve stavu jako Stodůlky (+ pokácené, již slušně suché, dřeviny leží na ohromné dlouhé hromadě na příjezdové cestě u výhybny směr Hostivice). Zabezpečovací zařízení je viditelně vykradeno (minimálně kabely, často i svítilny), na Žvahově směr DC je viditelně porušeno EOV (elektrické ovládání výhybky) na hlavní koleji (vedlejší má na téhle straně také výhybku a je ukončená zarážkou; Stodůlky snad EOV neměli -nenašel jsem po něm jedinou stopu + jsou oproti návazné trati celé na dřevěných pražcích). Otázkou je jestli někdo dokáže odjistit výhybky - jsou zamčeny očividně značně prorezlými zámky (které půjdou snad jedině upálit). PS: Když to stihnu tak tu dám pár dokumentujících fotek.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jara » 22.5.2010 23:14

To kde je semering vím. Ale měl jsem za to že to bylo dohromady.

Odpovědět