Kdyby se chtělo myslím si že by to šlo.9001 píše:A to by nešla nočka obracet přes vozovnu?
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A to by nešla nočka obracet přes vozovnu?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
nebude tam smyčka...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Výluky a jiná omezení
Tak jsem žil v domnění, že od 1.6. v souvislosti s výlukou Řep bude zavedená nepřetržitá NAD X9 z Řep k vozovně Motol, ale jak koukám na JŘ na dpp.cz, tak bude jezdit v denním provozu X9 z Řep k vozovně a v noci X58 z Řep na Kavalírku. Jaký to má důvod? To se bude o nocích na trati mezi Motolem a Kotlářkou něco kutit?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
V plánu výluk se píše 810.
Nicméně výkony S65 začínají a končí na Zličíně.
Čili to nejspíš bude DKV Plzeň, PJ Rakovník.
Tria mají jen 4, turnus 3... Nebo mají jen 3 na 3...
Jako náhrada jezdí 2x814.0.
Nevím zda-li budou mít 4x814 navíc místo tria, snad klatovské 814122+123 neb v KT už bude 8ks 814 a turhnus je zatím na 4ks.
Nicméně výkony S65 začínají a končí na Zličíně.
Čili to nejspíš bude DKV Plzeň, PJ Rakovník.
Tria mají jen 4, turnus 3... Nebo mají jen 3 na 3...
Jako náhrada jezdí 2x814.0.
Nevím zda-li budou mít 4x814 navíc místo tria, snad klatovské 814122+123 neb v KT už bude 8ks 814 a turhnus je zatím na 4ks.
Re: Výluky a jiná omezení
Fakt? Já žil v domění, že se jedná o extra opotřebenou výměnuMOp píše:ne, ne EOV je zkratka pro extremne obrovska vyhybka.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 08.8.2007 18:58
- Bydliště: Praha - v noci 504, 510
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tria na NŽD budou (měla by být) půjčena z Rakovníka, pokud to nevyjde tak jen dua.cwapa píše:Kalanis - to píšeš je sice hezký, ale je to jenom zatím pouze utopie.
Jo a pražské depo má pouze 814 duo
Re: Výluky a jiná omezení
Kalanis - to píšeš je sice hezký, ale je to jenom zatím pouze utopie.
Jo a pražské depo má pouze 814 duo
Jo a pražské depo má pouze 814 duo
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tonda Ježek: Díky za upozornění a opravu - to že neznám konstrukce železničních kolejí jsem tu kdesi již psal (jednalo se asi o přídržnici - přírubu). Rád se vždy poučím a rozšířím znalosti - nikdy nemůže člověk vědět všechno.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
ne, ne EOV je zkratka pro extremne obrovska vyhybka.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
EOV je ohřev výhybek nikoliv ovládání.MM-Mikulovsky píše: Zabezpečovací zařízení je viditelně vykradeno (minimálně kabely, často i svítilny), na Žvahově směr DC je viditelně porušeno EOV (elektrické ovládání výhybky) na hlavní koleji (vedlejší má na téhle straně také výhybku a je ukončená zarážkou; Stodůlky snad EOV neměli -nenašel jsem po něm jedinou stopu + jsou oproti návazné trati celé na dřevěných pražcích).
Re: Výluky a jiná omezení
Cwapa: modozelené stránky a trať 120 kolem 30.3. Esko má obsluhovat Hostivice na Smíchov, Řepy a při úpravách se vyplatí i dalším lidem (hrábnout do polohy Žvahova a nová zast. na Dívčích Hradech). Rudná (S65) je na Hrbaté (173). Chýně je sice na 122 (Semmering), ale buď z ní na Hostivice nebo do Rudné. Tu S65 bych pak viděl jako trasu s koncy obou směrů na Smíchově (část na Semmering Severní a Hrbatou dole ve šturcu na 3. nástupišti; přičemž se tu dostáváme přes reko zabzař Smíchova (nejstarší reléový spletenec v republice, žádost o hod sítí) až k možnosti (zne)užití megalománie pražského diametru na +- přímý přestup z obou směrů na metro Na Knížecí, kterou tímto nesmí nikdo chtít zazdít jinými projekty -> o užití rozhodne vytíženost dočasného perónku).
Karosák, MM: Papírově minimum, části zabazař jsou teďka nové (před aktivací Jinonic SŽDC vyhazovala nefunkční mechaniky a spojovala Smíchov a Jinonice). A na povinné opravy vedoucí k aktivaci stačí jen navýšit připravovaný provoz.
Bobik: Na zprovoznění zatlačilo pražské letiště, které chtělo záložní trasu pro cisterny s leteckým benzinem.
Jinak jak je to s (případným) požadavkem na nasazení NP vozidel na NŽD (2x duo 814, když tria jsou příliš kapacitní, ale dostatek NP jim chybí)?
Karosák, MM: Papírově minimum, části zabazař jsou teďka nové (před aktivací Jinonic SŽDC vyhazovala nefunkční mechaniky a spojovala Smíchov a Jinonice). A na povinné opravy vedoucí k aktivaci stačí jen navýšit připravovaný provoz.
Bobik: Na zprovoznění zatlačilo pražské letiště, které chtělo záložní trasu pro cisterny s leteckým benzinem.
Jinak jak je to s (případným) požadavkem na nasazení NP vozidel na NŽD (2x duo 814, když tria jsou příliš kapacitní, ale dostatek NP jim chybí)?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Když se chce všechno jde - viz trať Hostivice - Jeneč zast - Středokluky, která byla od půlky 90. let v dlouhodobé výluce, mezitím tam na 80% úseku rozkradli kolejnice a dnes se tam zas jezdí.
To o čem píšete, je víceméně šotoušovo přání. Pokud "se bude chtít", bude tam i klidně autoblok a třebas elektrifikace, jinak je mi líto.......
To o čem píšete, je víceméně šotoušovo přání. Pokud "se bude chtít", bude tam i klidně autoblok a třebas elektrifikace, jinak je mi líto.......
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nedalo mi to a podíval jsem se dnes (vlastně již včera) na výhybny Žvahov a Stodůlky - jsou na tom lépe než jsem čekal. Druhé koleje jsou celé včetně výhybek, jen občas chybí některá spojka jednotlivých (nesvařených) částí kolejnic či případně část úchytů k pražcům. Ve Stodůlkách je i poměrně čistá, jen zarostlá trávou + viditelné velké množství pilin po někdy (ovšem kdy?) vykácených dřevinách. Na Žvahově je 1/2 DC zarostlá silně křovisky, druhá je ve stavu jako Stodůlky (+ pokácené, již slušně suché, dřeviny leží na ohromné dlouhé hromadě na příjezdové cestě u výhybny směr Hostivice). Zabezpečovací zařízení je viditelně vykradeno (minimálně kabely, často i svítilny), na Žvahově směr DC je viditelně porušeno EOV (elektrické ovládání výhybky) na hlavní koleji (vedlejší má na téhle straně také výhybku a je ukončená zarážkou; Stodůlky snad EOV neměli -nenašel jsem po něm jedinou stopu + jsou oproti návazné trati celé na dřevěných pražcích). Otázkou je jestli někdo dokáže odjistit výhybky - jsou zamčeny očividně značně prorezlými zámky (které půjdou snad jedině upálit). PS: Když to stihnu tak tu dám pár dokumentujících fotek.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To kde je semering vím. Ale měl jsem za to že to bylo dohromady.