Tak to já jí za bižuterii považuji stále. Před obnovou i po ní. Předtím nižší míra preference, ale dalo se předjímat chování. Po obnově poměrně nízká spolehlivost - jakože když funguje detekce a ve správný čas, tak to vyjde krásně, ale úspěšnost neodpovídá intenzitě provozu v místě. Křižovatka reaguje, na můj vkus a zatížení, dosti nepružně a nemotorně. Buď to nezvládá řadič, nebo jsou nevhodně nastavená data/časy/priority...
Jak je loterie rádio od KL, tak je loterie detekce od Národní a občas i z mostu (od Jiráska moc nejezdím). Také jsem párkrát hlásil závadu detekce, ale když jsem zjistil, že je to jukebox, tak jsem na celé SSZ rezignoval.
A ještě si přísadím - když je tak ohromným volebním tématem doprava, nevšiml jsem si, že by někdo zmiňoval "chytrou dopravu" s využití moderních technologií. Stále se omílají jen "ošklivé" výkopové práce a opravy silnic. Ale kde je snaha o progres?! Zapikolovali jsme si město semafory, které v takovém množství už nutně dopravu ovlivňují a to velmi. Přesto se k problematice jejich řízení stále přistupuje stylem "postav a nech svítit". Snad jedinou výjimkou jsou tunelové komplexy, kde jde ale hlavně o bezpečnost. Jinak pustina, nebo zelené vlny pro papaláše! Krásným příkladem budiž obludné trio signalizací v Karmelitské, kde jsme se díky jejich fantastické arytmii opět vrátili blíže ke kolonám z 90' let. Posíláme klíčenku
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
A jen třešničkou na dortu je, že se o nějakou změnu, i přes masivní problémy dopravy automobilové, snaží vlastně jen pár srdcařů od tramvají a možná nějaká duše z TSK. Čest výjimkám. Ale pokud chce někdo dopravu v Praze aktivně řešit, zde se nabízí obrovské a neorané pole působnosti. Není zač
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)