Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
nájezd po trase linky 10 až na Olš. hř. - pak půlkolo na 5 a z Výstaviště už jako 54 na Vozovnu KO (teda alespoň jedno pořadí to má takhle, nevím jestli obě)9001 píše:Sem si ve vypravení linky 54 od 8.srpna všiml,že Motol má 1.a2. pořadí,ale ty přejíždějí z linky 5 (35 a36 pořadí):shock: . Jakou trasou na linku 5 z Motola vyjíždjí vozy a odhadem v kolik hodin?
Já jsem jednu z těch 5 potkával na Míráku když se jede nějakou poslední strašnickou 23 na Malovanku kolem půl jedenáctý, ale už to nevim přesně...9001 píše:Sem si ve vypravení linky 54 od 8.srpna všiml,že Motol má 1.a2. pořadí,ale ty přejíždějí z linky 5 (35 a36 pořadí):shock: . Jakou trasou na linku 5 z Motola vyjíždjí vozy a odhadem v kolik hodin?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Ale jednou kecne,až Apexu přeskočí obvodyM_V píše:Opět jsem vyfasoval noční a zaznamenal jsem změnu... už mi madame nehlásí při odjezdu z Lazarské "Odjezd z konečné", ale "odjezd z centrální přestupní zastávky Lazarská" , samozřejmě pouze v kabině do vozu ani necekne9001 píše:Ale hlášení "Centrální přestupní zastávka" se používá, nebo to je jenom v Apexu pro řidiče?
Opět jsem vyfasoval noční a zaznamenal jsem změnu... už mi madame nehlásí při odjezdu z Lazarské "Odjezd z konečné", ale "odjezd z centrální přestupní zastávky Lazarská" , samozřejmě pouze v kabině do vozu ani necekne9001 píše:Ale hlášení "Centrální přestupní zastávka" se používá, nebo to je jenom v Apexu pro řidiče?
Když jste tady předtím rozebírali ten Karlín... ona ta 8 mezi Vysočanskou a Florencí opravdu vozí převážně vzduch . Sice bych ji nerušil, jako Km, ale sóla by tam měla stačit. Takže:
8 do sól (je opravdu zbytečné aby soupravy kopírovaly metro v tak dlouhém úseku)
25 do souprav (nahradí 8 na Letné, posila u PT) a zkrátit na Palmovku
15 na Červený Vrch (+ ev. 2 na Divokou Šárku a 20 na ČV) a prodloužit trvale k Vozovně Kobylisy
Tím pádem můžeme 25 důsledně proložit s 1, 8 s 26 (což už je - více méně) a 15 navíc jako bonus
8 do sól (je opravdu zbytečné aby soupravy kopírovaly metro v tak dlouhém úseku)
25 do souprav (nahradí 8 na Letné, posila u PT) a zkrátit na Palmovku
15 na Červený Vrch (+ ev. 2 na Divokou Šárku a 20 na ČV) a prodloužit trvale k Vozovně Kobylisy
Tím pádem můžeme 25 důsledně proložit s 1, 8 s 26 (což už je - více méně) a 15 navíc jako bonus
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
To je škoda, pokoušel jsem se sehnat desky velikosti A3, ale neměli je, takže jsem lepenkou slepil dvě desky A4 a doufal, že se tam voda nedostane. No, jak je vidět dostala . O polední pauze seženu desky a k večeru opravím. Nejsem přece jako DP, když se něco poškodí, tak to tak nechají až do konce výluky . Doufám, že ty cedule na Ohradě vydržely lépe, no uvidíme. Ještě jsem o víkendu udělal jednu na Újezd a jednu na Malostranskou + jsem přelepoval na Malostranské žlutými proužky šipky nad linkami, které vedly do Letenské . Tak budu muset zkontrolovat i tyhle .Martin píše:Martine, cedule na Palmovce jsou fakt pěkné a cestujícím plní lví službu, ale obávám se, že včerejší/dnešní bouřka (resp. voda z ní) jim dala pěkně zabrat Bez problémů čitelná už je jen ta ryze textová...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
cedule jsou pěkně zatavené v igelitu. Vypadá to pravdu pěkně. Byl jsem si to vyfotitMartin píše:Martine, cedule na Palmovce jsou fakt pěkné a cestujícím plní lví službu, ale obávám se, že včerejší/dnešní bouřka (resp. voda z ní) jim dala pěkně zabrat Bez problémů čitelná už je jen ta ryze textová...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
KM: Já s tímhle souhlasím, ale i když si to sedne, jsou tu turisté, mimopražáci a mimopalmováci, kteří se zvlášť o prázdninách vyskytují častěji. jasněže X-1 neodveze to, co tramvaje, ale zas tak blbě nejezdí. Nevím jak ráno, ale v pět stojí v koloně až od Chmelnice na Ohradu a ZJŘ vcelku dodržuje. Ještě mě tak napadlo, je docela zajímavé koukat na tu mapu DP orientovanou k severu, což chápu a zároveň pochopit, že Palmovka horní je na jihu a dolní na sevru . I toto lidi poněkud mate, kdo definoval názvy Palmovka horní a dolní? Jinak mapka se stavem od zítřka už je hotová též, kdyby jí vážně někdo chtěl do tramvaje .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No sám uznej co bys jako sjezdař pochopil lépe obrácenou ceduly kdy Ohrada je dole a na hoře jsou kobylisy a nebo cedule zde od MŠ schválně se vžij do té role.KM píše:MŠ: Já píšu dycky o něčem co nevim... to tu vědí všichni, že...
Souhlas s tvým popisem, jako bych je viděl. Nicméně to je situace obvyklá u všech výluk první dva-tři dny, pak si to sedne. Možná tam mohli být dispečeři. Já si vážím tvých tabulek, ale není to prostě systémové řešení a někdy pro ně ani ne nejsofistikovanější. Mělo by se jim vtloukat do hlavy, že NAD je pro ty, co mají CÍL ve vyloučeném úseku, ne pro průvoz. Prostě X1 nemůže odvézt to co 1,10,19 ani kdyby na tý komunikaci byla sama bez IAD a další dopravy.
A ostatně, "Cestující se musí sám starat..."
I když připouštím, že nedávno jsem běhal po okolí závor na Hradčanské, protože zastávka 131 se stěhovala během dvou týdnů 3x
MŠ: Já píšu dycky o něčem co nevim... to tu vědí všichni, že...
Souhlas s tvým popisem, jako bych je viděl. Nicméně to je situace obvyklá u všech výluk první dva-tři dny, pak si to sedne. Možná tam mohli být dispečeři. Já si vážím tvých tabulek, ale není to prostě systémové řešení a někdy pro ně ani ne nejsofistikovanější. Mělo by se jim vtloukat do hlavy, že NAD je pro ty, co mají CÍL ve vyloučeném úseku, ne pro průvoz. Prostě X1 nemůže odvézt to co 1,10,19 ani kdyby na tý komunikaci byla sama bez IAD a další dopravy.
A ostatně, "Cestující se musí sám starat..."
I když připouštím, že nedávno jsem běhal po okolí závor na Hradčanské, protože zastávka 131 se stěhovala během dvou týdnů 3x
Souhlas s tvým popisem, jako bych je viděl. Nicméně to je situace obvyklá u všech výluk první dva-tři dny, pak si to sedne. Možná tam mohli být dispečeři. Já si vážím tvých tabulek, ale není to prostě systémové řešení a někdy pro ně ani ne nejsofistikovanější. Mělo by se jim vtloukat do hlavy, že NAD je pro ty, co mají CÍL ve vyloučeném úseku, ne pro průvoz. Prostě X1 nemůže odvézt to co 1,10,19 ani kdyby na tý komunikaci byla sama bez IAD a další dopravy.
A ostatně, "Cestující se musí sám starat..."
I když připouštím, že nedávno jsem běhal po okolí závor na Hradčanské, protože zastávka 131 se stěhovala během dvou týdnů 3x
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cedule
Všechno je absolutní pravda. Kdybych měl papír, čas a sílu, ještě bych to v tomto smyslu předělal. Ale už pro K_M jsem vysvětlil, že jsem si v pondělí otipoval, co lidi nechápou a podle toho to udělal. Jinak ten můj plánek je hned vedle té žluté cedule, právě proto jsem ho udělal, protože jen text lidi neláká, ale barevné obrázky jo. Ještě mám z dneška info o tom, že i na Ohradě dc by se mapička hodila, tak ještě nějakou možná večer po prac. době nakreslím . Víš, i když je na jednom místě informace 2x, není to dělání z lidí blbce, ale je větší šance, že si něčeho všimnou. Obecně dávám přednost mapkám, ale s přesným umístěním a různou směrovou orientací dle umístění. Textům ve smyslu VÝLUKA, NAD a směru kam s odkazem na podrobnější textovou informaci vedle. Mimochodem, i zastávky na té velké mapce od DP jsou zakresleny špatně. Chmelnice pro X-1 je mezi tram. zastávkami. Dole v terminálu je bus X-1 zakreslen společně s X-8 a X-19. Kromě toho nechápu, proč 136 nezastavuje v zastávce Chmelnice, případně Spojovací?Anonymous píše:No ta mapka se ti opravdu povedla, je nádherná! Ale u textové cedule "z Palmovky" jsem na rozpacích. Podle mě by tam mělo být o něco méně textu, v dnešní době by si toho sice cestující všimli, ale číst si to nebudou. Qanta písmenek je odradí. Bohužel tak to dnes chodí. Neměl bych je za takové d****y, a vůbec bych jim nepopisoval cestu k bus terminálu, nebo pokud mocí mermo chceš, tak tam hodit nějaký malý plánek. Čím méně textu, tím lépe. A taky by to chtělo slovní spojení "Náhradní autobusová doprava" nějak zvýraznit.Martin Šubrt píše:...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, tentokrát mluvíš o něčem, co nevíš . Než jsem cedule vyrobil, stál jsem u místa jejich pozdějšího umístění a pusa se mi skoro nezastavila. Výroky, jak mám asi vědět, kde je autobusový terminál a co je linka 109, byly zcela běžné. Takže jsem vyrobil tu mapku. Podobný text o místu odjezdu NAD X-1 tam byl napsaný fixem na žluté ceduli, ale chyběl směr, kam k tomu terminálu jít. Kdybys viděl, jak 100 m zpět a 200 m vpravo dělá divy . Kromě toho, 50% lidí nikdy o terminálu BUS na Palmovce neslyšelo. Měl jsem na výrobu cedulí moc málo času, nemám dovolenou a v práci taky moc nestíhám, tak je to alespoň takhle. Vůbec lidi nepodceňuju, ty je přeceňuješ, někteří jsou opravdu strašně nepozorní a musím říct i hloupí. Můžou si za bloudění většinou sami, ale i těm chci trošku pomoct. Kdybych měl na přípravu cedulí třeba týden, ubylo by textu, i mapka by byla jednodušší a lepší. Přidal bych i info o tom, že bus X-19 v nádraží nejede na Ohradu, což mnozí nechápali a jali se do něj nastupovat. Pak bych přidal info, že v případě kolony na Koněvově je lepší přestupovat na tramvaje už na Chmelnici, kde je zastávka X-1 vedle tramvajové. A vůbec bych toho stihnul mnohem více. Zítra začíná výluka na Malé Straně a už teď vím, kde budou problémy. Ale je těžký udělat ceduli, když musí být doplněna na to, co tam plácne DP, tedy na přesné místo, které já dnes neznám . Ale něco možná stihnu udělat .KM píše:Víš, MŠ. Je to hezké. Ale ani na okamžik mě nenapadlo, že by X1 odjížděla odjinud, než odkud odjíždí. A to tam necestuji pravidelně, zejména ne z Ohrady. Prostě lidi po proštudování tvých cedulí si řeknou: No jede to z autobusáku, odkud odjinud by to mělo taky jet? Sorry, ale fakt mi přijde, že ty lidi podceńuješ.
Mimochodem, spíš bys jim měl poradit, že mají-li cestu v trase bývalé 19, je skutečně nejrychlejší to zavrhované metro B-A, protože cesta přes Novovysočanskou je příšerná díky zácpám IAD. Tak jestli přílišné navigování na X1 nakonec není medvědí služba MHD, co?