To jsi slyšel kde ??? Co když onehdá jezdily v ďáblicích dvojice KT8-D5, to chceš tvrtit že mněly jen 40metrů a co takové sunutí po nehodách (kdy dvojice klidně táhne dvojici), to co jsi napsal je BLBOST !!!218 píše:Trojice nejdou, protože maximální délka čehokoli, co smí vyjet na pozemní komunikaci, je 40m.
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Po stopadesátéosmé: Trať Karlovo náměstí-I.P.Pavlova je BYROKRATICKY NASYCENÁ. Dokud se prokazatelně nesníží intenzity na magistrále nebo nevymění 2 lidi, tak tam nemůže být nic jiného než 5 linek ve dvojicích po 8 minutách + 1 sólo linka po 8 min nebo dvojice po 12 min. Prozatím je to axiom jako že voda neteče do kopce.
(a fakt, že když se tam sjedou díky zpoždění kolony 4 souprav, tak se to stejně procpe, nikoho samozřejmě nezajímá stejně jako fakt, že kolona na magistrále má ještě své rezervy stejně jako Jižní spojka - a je dost potřeba, aby tyhle dvě ulice před otevřením okruhu úplně stály)
(a fakt, že když se tam sjedou díky zpoždění kolony 4 souprav, tak se to stejně procpe, nikoho samozřejmě nezajímá stejně jako fakt, že kolona na magistrále má ještě své rezervy stejně jako Jižní spojka - a je dost potřeba, aby tyhle dvě ulice před otevřením okruhu úplně stály)
218: Já bych spíš 7 odklonil od Motola z Otakarky na Pankrác, a 18 vedl místo ní do Strašnic
DaviD: 6 v sólech je nejen kvůli Laurový, ale prý i kvůli tomu, že průjezd soupravy přes křižovatky IPP trvá dýl a tudíž se to už taky nevejde. Prý. Trojice nejdou kvůli nějakým byrokratům a "hlavně se to nikdy nedělalo"
DaviD: 6 v sólech je nejen kvůli Laurový, ale prý i kvůli tomu, že průjezd soupravy přes křižovatky IPP trvá dýl a tudíž se to už taky nevejde. Prý. Trojice nejdou kvůli nějakým byrokratům a "hlavně se to nikdy nedělalo"
No tak mi napadá, že když nechtějí radní přidat linku tak by možná šlo nějaký lince/linkám dát 3 vagóny? To by snad šlo ne? A nebo na 6 dát 2 vozy pro začátek.K-M píše:Trošku se to za večer a noc posunulo...
Ať chcete nebo nechcete, budou muset tramkám v Ječný pomoct autobusy. Sami píšete, že víc tramek do Ječný se nevejde, víc lidí do nich také ne, magistrálu omezit nejde (politika), tak co. Problém je v tom, že vy si myslíte že víc lidí v MHD znamená víc lidí v tramkách. Omyl, MHD je i všechno ostatní.
Takže nás čeká návrat 148 na Palačák, tramvaj Voz. Pankrác-Nusle-Smíchov, bus 118 nebo 124 minimálně na Přístaviště ale spíš na Smíchov. A možná že i vlaky Smíchov-Vršovice, zřejmě z trati 173. Před rokem se vám to zdálo jako fantasmagorie. A dneska?
Trošku se to za večer a noc posunulo...
Ať chcete nebo nechcete, budou muset tramkám v Ječný pomoct autobusy. Sami píšete, že víc tramek do Ječný se nevejde, víc lidí do nich také ne, magistrálu omezit nejde (politika), tak co. Problém je v tom, že vy si myslíte že víc lidí v MHD znamená víc lidí v tramkách. Omyl, MHD je i všechno ostatní.
Takže nás čeká návrat 148 na Palačák, tramvaj Voz. Pankrác-Nusle-Smíchov, bus 118 nebo 124 minimálně na Přístaviště ale spíš na Smíchov. A možná že i vlaky Smíchov-Vršovice, zřejmě z trati 173. Před rokem se vám to zdálo jako fantasmagorie. A dneska?
Ať chcete nebo nechcete, budou muset tramkám v Ječný pomoct autobusy. Sami píšete, že víc tramek do Ječný se nevejde, víc lidí do nich také ne, magistrálu omezit nejde (politika), tak co. Problém je v tom, že vy si myslíte že víc lidí v MHD znamená víc lidí v tramkách. Omyl, MHD je i všechno ostatní.
Takže nás čeká návrat 148 na Palačák, tramvaj Voz. Pankrác-Nusle-Smíchov, bus 118 nebo 124 minimálně na Přístaviště ale spíš na Smíchov. A možná že i vlaky Smíchov-Vršovice, zřejmě z trati 173. Před rokem se vám to zdálo jako fantasmagorie. A dneska?
S tím bych polemizoval. Když jsem včera stál na Karlově náměstí, až jsem se leknul, když kolem mě projela 14t. To jako by kolem projížděla pojízdná sběrna šrotu.... hnus.... zlaté T3 oproti 14t.Tom píše:... klasická T3 na BKV může dělat hluk ještě vyšší... tudíž závěrem může být více moderních vozidel a kvalitní kolejový svršek, vše staré nechť navštíví šrot.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
kéž by to bylo... To by byla dovolená... Škoda že nemáme teleporty... Ale už vidim, jak tady probíráme preferenci "rychlíkovejch" teleportů a jejich modifikace,... T(teleport)1(první)O(osob)1 takže bysme měli T1O1I.am.good píše:Navrhuju na všechno cestování používat transportní paprsek, jako má Enterprise ze STARTREKu - je to téměř bezhlučné, přenese tě to ve zlomku sekundy kamkoliv budeš chtít..... Akoráýt by se to asi blbě šotilo :D:D:D
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Souhlas, ale ještě nějaký moderní vozy, ne ty zas*raný T3 ať už jakýkolivradek31 píše:ad Evropská - ano to je hodně špatné, nulové odhlučnění a spousta starých vozů
pokaždé, když jedu na 7 mezi Vinicí a ČK si říkám, proč to takhle nemůže být všude - nádherné ticho a pohodlná jízda - ještě zlepšit tam preferenci (na SSZ u zast. Zborov a SSZ mezi NS a ČK není naprosto žádná preference, takže tramvaje tam zbytečně hlučí při rozjezdech a prudkém brzdění) a byla by to dokonalá ukázka moderní TT za kterou bychom se nemuseli stydět ani před "Západem"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
ad Evropská - ano to je hodně špatné, nulové odhlučnění a spousta starých vozů
pokaždé, když jedu na 7 mezi Vinicí a ČK si říkám, proč to takhle nemůže být všude - nádherné ticho a pohodlná jízda - ještě zlepšit tam preferenci (na SSZ u zast. Zborov a SSZ mezi NS a ČK není naprosto žádná preference, takže tramvaje tam zbytečně hlučí při rozjezdech a prudkém brzdění) a byla by to dokonalá ukázka moderní TT za kterou bychom se nemuseli stydět ani před "Západem"
pokaždé, když jedu na 7 mezi Vinicí a ČK si říkám, proč to takhle nemůže být všude - nádherné ticho a pohodlná jízda - ještě zlepšit tam preferenci (na SSZ u zast. Zborov a SSZ mezi NS a ČK není naprosto žádná preference, takže tramvaje tam zbytečně hlučí při rozjezdech a prudkém brzdění) a byla by to dokonalá ukázka moderní TT za kterou bychom se nemuseli stydět ani před "Západem"