Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Já si myslim, že by stačilo protáhnout 207 z Florence přes Nám. Republiky na Staroměstskou po trase dnešní 133 a bylo by vystaráno. 133 by nejezdila tolik napraná a 207 tolik prázdná, prostě by se to srovnalo.
Myslim si ale, že takovýto stav (133 i 207 přes nám.rep. na staroměstskou) by mohl bejt v trvalým stavu, nejen při současný výluce. Nabízí to docela atraktivní nové spojení. Jenomže to by v Ropidu museli zapnout mozkové buňky...
Myslim si ale, že takovýto stav (133 i 207 přes nám.rep. na staroměstskou) by mohl bejt v trvalým stavu, nejen při současný výluce. Nabízí to docela atraktivní nové spojení. Jenomže to by v Ropidu museli zapnout mozkové buňky...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
133 & 207
POKRAČOVÁNÍ Z TT LAUROVÁ-RADLICKÁ
Mapl:133 není výluková. Je to pravidelná odkloněná linka. 133, od té doby co jí protáhli na ST je vždy narvaná.
-Protažení 133 a zkrácení 207 je strašná blbost -> každodenní zkušenost.
-Vrácení 207 na ST a 133 na FR je taky blbost, protože Žižkovští a Malešičtí se potřebují dostat do centra nejraději bez přestupu.
-Zrušení 207 je taky nesmysl, protože je to náhradní doprava za zrušenou tramvaj. (Zrušení tratě Bulhar - Ohrada je jedna z mála věcí, kterou komunisti udělali dobře.) Kdyby zrušili 207, bude obsazenost SD busů na 133 asi tak 10 os/m3. Pokud by neposílili. Na druhou stranu, posílení 133 je plýtvání, protože od cca Ohrady by byla moc málo vytížená.
Když byla 207 na ST, byla plná. Ne narvaná, jen plná. Teď jezdí 133 narvaná, ale naskytnou se výjimky -- občas bývá poloprázdná, poslední dobou od FR na Labuť. (Mimochodem úžasné odklonění. Každá výluka v oblasti mi nějak pomůže. ) Narvanost 133 je ale nějak divně proměnlivá. 207 nyní jezdí prázdná.
Úloha nemá řešení? Ale má.
Je třeba zajistit, aby se 133 od Ohrady dál neplnila, narozdíl od 207. Ale jak? Je třeba zajistit rozumný proklad 133 a 207 mezi Černínovou a Florencem. Není výjimkou kolona dvou 133, jednou jsem zažil i 3 za sebou, z toho dvě prázdné. Hádejte, které to byly. Je prostě třeba zajistit, aby to jezdilo pravidelně a ne jak teď. Do Malešic ale nevidím, možná právě tam meškají.
Ráno nastupuji v rozmezí 10 minut a častěji jezdím 133, asi tak 1:4,5.
---
PPČ:Jen bych chtěl podotknout, že veškerá pozorování mám z ranní
Mapl:133 není výluková. Je to pravidelná odkloněná linka. 133, od té doby co jí protáhli na ST je vždy narvaná.
-Protažení 133 a zkrácení 207 je strašná blbost -> každodenní zkušenost.
-Vrácení 207 na ST a 133 na FR je taky blbost, protože Žižkovští a Malešičtí se potřebují dostat do centra nejraději bez přestupu.
-Zrušení 207 je taky nesmysl, protože je to náhradní doprava za zrušenou tramvaj. (Zrušení tratě Bulhar - Ohrada je jedna z mála věcí, kterou komunisti udělali dobře.) Kdyby zrušili 207, bude obsazenost SD busů na 133 asi tak 10 os/m3. Pokud by neposílili. Na druhou stranu, posílení 133 je plýtvání, protože od cca Ohrady by byla moc málo vytížená.
Když byla 207 na ST, byla plná. Ne narvaná, jen plná. Teď jezdí 133 narvaná, ale naskytnou se výjimky -- občas bývá poloprázdná, poslední dobou od FR na Labuť. (Mimochodem úžasné odklonění. Každá výluka v oblasti mi nějak pomůže. ) Narvanost 133 je ale nějak divně proměnlivá. 207 nyní jezdí prázdná.
Úloha nemá řešení? Ale má.
Je třeba zajistit, aby se 133 od Ohrady dál neplnila, narozdíl od 207. Ale jak? Je třeba zajistit rozumný proklad 133 a 207 mezi Černínovou a Florencem. Není výjimkou kolona dvou 133, jednou jsem zažil i 3 za sebou, z toho dvě prázdné. Hádejte, které to byly. Je prostě třeba zajistit, aby to jezdilo pravidelně a ne jak teď. Do Malešic ale nevidím, možná právě tam meškají.
Ráno nastupuji v rozmezí 10 minut a častěji jezdím 133, asi tak 1:4,5.
---
PPČ:Jen bych chtěl podotknout, že veškerá pozorování mám z ranní
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Pokud vyjímečně potřebuji koupit lístek u řidiče, vždy to proběhlo velmi svižně i s rozměněním. Řidič, když viděl, že se na něj dívám a mám peněženku v ruce už v průběhu mého nastupování měl připravený lístek, já jsem pouze zaplatil - 10 vteřin maximálně.Karotka píše:Nic proti, ale vypadá to jako opsané z PR(opagandy)
Je to zvýšení vstřícnosti ke klientovi, ostatní klienti v tom vidí zdržování a buzeraci (účelně obsazené vozidlo je stupeň 4 nebo 5? )
Velice by prospělo, kdyby řidič nemusel lístenky hrabat kdovíkde, ale měl je někde po ruce - nejlépe i s prostorem na odkládání drobných. To je pro DP takový problém něco takového zřídit? Vždyť do starších kár se dodělávaly mypoly, výdejní okénka na lístky, PIDové pokladny (linky 3xx a 4xx)...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Jo 30vteřin možná někdy, ale většinou z mojí zkušenosti, řidič nejdříve hledá lístky, pak drobný na vracení => následně dotyčnému vydá lístek => poté si uklízí lístky a vybraný peníze tam kde je měj vložený a pak teprve jede... nezlob se na mě, ale to ve většině případů neni 30vteřin. Už vidim každýho řidiče jak se v kukani vomlátí jen proto aby to měl během 30vteřin prodaný a jel dál. A další fakt je taky to že někteří vlezou k řidiči pro lístek akorát když už se chystá zavřít dveře.... tazže... ve výsledku to zdržení je!Pajda píše:Přece každý musí předem vědět kdy a kam pojede. Proto už v pondělí dopoledne sepisuje seznam jízd na týden a jde zakoupit jízdenky i s potřebnou rezervou k nejbližšímu prodejci. Podobně si chystá drobné na každý plánovaný nákup, aby nikde u pokladny nezdržoval.
</legrace>
Steep: Placení jízdenky nezabere víc než 30 vteřin. Zahraj si doma na obchod a zkus si platit 25,- Kč 2 minuty. Asi to nepůjde ani kdybys platil pětitisícovkou a ještě drobné rozsypal. Holt při spěchu utíká čas rychleji
Je jen otázkou času, kdy se nějaká forma prodeje jízdenek objeví v tramvaji.
Jo a ty 2 minuty co jsem psal musíš brát tročku z nadskáskou a ne doslova, ale už i to jsem zažil...
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Nic proti, ale vypadá to jako opsané z PR(opagandy)Káem píše:....Prodej jízdenek řidičem je moderní způsob zvýšení vstřícnosti dopravce ke klientům....
Je to zvýšení vstřícnosti ke klientovi, ostatní klienti v tom vidí zdržování a buzeraci (účelně obsazené vozidlo je stupeň 4 nebo 5? )
Velice by prospělo, kdyby řidič nemusel lístenky hrabat kdovíkde, ale měl je někde po ruce - nejlépe i s prostorem na odkládání drobných. To je pro DP takový problém něco takového zřídit? Vždyť do starších kár se dodělávaly mypoly, výdejní okénka na lístky, PIDové pokladny (linky 3xx a 4xx)...
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Přece každý musí předem vědět kdy a kam pojede. Proto už v pondělí dopoledne sepisuje seznam jízd na týden a jde zakoupit jízdenky i s potřebnou rezervou k nejbližšímu prodejci. Podobně si chystá drobné na každý plánovaný nákup, aby nikde u pokladny nezdržoval.
</legrace>
Steep: Placení jízdenky nezabere víc než 30 vteřin. Zahraj si doma na obchod a zkus si platit 25,- Kč 2 minuty. Asi to nepůjde ani kdybys platil pětitisícovkou a ještě drobné rozsypal. Holt při spěchu utíká čas rychleji
Je jen otázkou času, kdy se nějaká forma prodeje jízdenek objeví v tramvaji.
</legrace>
Steep: Placení jízdenky nezabere víc než 30 vteřin. Zahraj si doma na obchod a zkus si platit 25,- Kč 2 minuty. Asi to nepůjde ani kdybys platil pětitisícovkou a ještě drobné rozsypal. Holt při spěchu utíká čas rychleji
Je jen otázkou času, kdy se nějaká forma prodeje jízdenek objeví v tramvaji.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
steep: Prodej jízdenek řidičem je moderní způsob zvýšení vstřícnosti dopravce ke klientům a snížení počtu nedobrovolných černých pasažérů, dále pak snížení nákladů na provize prodejcům jízdenek. Děje se tak na celém světě. Chybou tedy v tomto případě není prodej, ale existence takového bastarda, jako je linka č. 177.
Když se bude praktikovat to řešení , které navrhuješ ty, půjde dotyčný ne k trafice, ale nejdál K VLASTNÍMU AUTU, chápeš?
Když se bude praktikovat to řešení , které navrhuješ ty, půjde dotyčný ne k trafice, ale nejdál K VLASTNÍMU AUTU, chápeš?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Doplňkový prodej jízdenek u řidiče
By mě docela zajímalo, kdo vymyslel způsob doplňového prodeje jízdenek u řidiče. Vždyť to zdržuje jak nevim co, to je horší jak čekat na dobíhajícího cestujícího. Nejvíc mě dostává když např. do zpožděný 177 nastoupí člověk na zast., kde je přes ulici trafika, a jde si koupit jízdenku k řidiči. Ten tam pak rachtá, hledá kde má jízdenky, ještě dotyčnýmu inteligentovy musí rozmnit protože jaksi nemá 25kč přesně. A máte hned 2minuty zpoždění navíc. Bych v takovejhle případech toho dotyčnýho vraždil, kor když pospíchám a ještě sem vytočenej že zas jede 177 jako obvykle pozdě. Si nemůžou lidi koupit lístek v trafice a nebo den předem když věděj že pojedou busem a nemaj legitku Jak sem zjistil tak asi ne Jo!! a lepší je ještě když si kupuje někdo lístek u řidiče na zastávce kde je automat na jízdenky! to už bych toho dotyčnýho normálně kopnul
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
To nějak přikoupily, ne ?? Co já pamatuju, tak když závaděli tu sranda linku dole v Hlubočepích jezdily 3 ze čtyř. Protože původně byli tři, z čehož dva jezdily na lince okolo Karláku a po zavedení této linky koupili jeden navíc.Proxy píše:Ještě "vyhrocenější" je situace u některých typů autobusů. V garáži Kačerov je deponováno 6 midibusů Ikarus E91, ale do provozu ve všední den vyjíždí maximálně 3 vozy - tedy pouze polovina
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Pane Vedoucí, poslal jsem Vám mailem důvody, které mne ( a asi i DP) vedou k jednoznačnému zamítnutí nyní navrhované varianty zastávek BUS Oblouková.
Milý DJ, na Vršovické by jeden pruh prošel a na mnoha místech tam již dávno je. O tom to opravdu není. A zrovna křižovatky u Obloukové nepatří k těm, kde by byly na Vršovické problémy. Máme tam poblíž horší místa.
Milý DJ, na Vršovické by jeden pruh prošel a na mnoha místech tam již dávno je. O tom to opravdu není. A zrovna křižovatky u Obloukové nepatří k těm, kde by byly na Vršovické problémy. Máme tam poblíž horší místa.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00