Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Je možné že tam byl překop,tak se vyndavaly a pokládaly zpět.Většinou se se panely vyndavají navíc kvůli frézování aby se tam vešla fréza s finišérem.Absolut píše:ad DPmPET: Moje zprávy z jiné jednotky stejného podniku hovoří o neqalitní gumě, ale nejsou potvrzené. Podívej se pořádně na tu fotku, tam se nevynadvaly staré panely kvůli nejetí frézy, ale kvůli překopu, není to místo, kde by navazoval úsek nových panelů.
Ad Pavel PS: Praxe Tě naučí. Také jsem byla naivní. A přes Albertov jsem v létě chodil 2x denně včetně víkendů
Já si myslím že je na vině guma,jestli je měkčí tak se při zatlačení trošku natáhne a po nějaké době se prostě roztrhá na malé kousky.Guma se natáhne i když jí tam zatlučeš 10 kg palicí(když se napojují dvě gumy nebo je tam mezera tak se to tak praktikuje )
zdraví DPmPET
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Musel jsem prostě přitvrdit. Sám vím, že ředitel až tak za úplně vše nemůže. Ale když se neudělá pořádný humbuk, je to každému jedno. A ředitel prostě má nejvyšší zodpovědnost. A najednou se kupodivu něco děje. Jinak ta hlášení dvě zastávky dopředu jsou určitě pozitivní přínos. Měl bych taky někdy zmapovat pozitiva, abych jen nedštil síru .
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
mám dojem, že to tu ještě nezaznělo: poměrně velké zlepšení je hlášení výluky 2x - na předposlední a poslední zastávce pravidelné trasy, takže cestující mají dost času to pochopit - maličkost, ale imho zásadní (když už se tu všude kritizuje, tak tohle mi přijde jako chvályhodný počin)
btw článek Martina Šubrta zabral například tak, že v zast. Chotkovy sady (směr Hradčanská/Sparta) někdo konečně opravil směrové šipky u čísel linek - ještě nedávno tam byla u 12 a 17 šipka rovně, dnes už je doprava
a podobných oprav bude asi víc - akorát je smutné, že si to po sobě zkontrolují až po pořádné ostudě (přece jenom idnes je hodně čtený plátek a imho má ten Martinův blog řádově větší vliv na DPP, než články zveřejněné pouze na Prtkách)
btw článek Martina Šubrta zabral například tak, že v zast. Chotkovy sady (směr Hradčanská/Sparta) někdo konečně opravil směrové šipky u čísel linek - ještě nedávno tam byla u 12 a 17 šipka rovně, dnes už je doprava
a podobných oprav bude asi víc - akorát je smutné, že si to po sobě zkontrolují až po pořádné ostudě (přece jenom idnes je hodně čtený plátek a imho má ten Martinův blog řádově větší vliv na DPP, než články zveřejněné pouze na Prtkách)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
ad DPmPET: Moje zprávy z jiné jednotky stejného podniku hovoří o neqalitní gumě, ale nejsou potvrzené. Podívej se pořádně na tu fotku, tam se nevynadvaly staré panely kvůli nejetí frézy, ale kvůli překopu, není to místo, kde by navazoval úsek nových panelů.
Ad Pavel PS: Praxe Tě naučí. Také jsem byla naivní. A přes Albertov jsem v létě chodil 2x denně včetně víkendů
Ad Pavel PS: Praxe Tě naučí. Také jsem byla naivní. A přes Albertov jsem v létě chodil 2x denně včetně víkendů
- Pavel PS
- Uživatel
- Příspěvky: 91
- Registrován: 31.1.2007 21:29
- Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
- Kontaktovat uživatele:
V blízkosti zastávky Alberov mám školu a v červnu, když jsem chodil na zkoušky jsem se pozorováním dělníků odreagovával od stresu a i v červenci mám často cestu kolem a řekl bych, že ta potrhaná guma je tam od začátku, že se to nestalo provozem. Osobně nechápu, jak tuto rekonstrukci mohl investor převzít a též nechápu nezávislý stavební dozor, ten je tam od toho, aby hlídal kvalitu práce, přeci.
1. Panely se vyndavají z prostorových důvodů pro frezování živice a kvůli pokládce živice (napojení nové živice se starou).MOp píše:Fotografie 1 a 2 ukazuji nasledujici:
foto 1: download.php?id=3928
foto 2: http://blog.idnes.cz/blog/1191/7378/pry ... tov-01.jpg
1/ Ano, byl vyndan v kazdem smeru pouze jeden 6m dlouhy panel vcetne kolejnice.
2/ mista porizeni snimku jsou stejna - flek asfaltu na fotografii 1 vlevo, je flekem na fotce 2 vedle ohradky.
3/ z porovnani je evidentni, jak vypadala pryz predtim a jak v cilovem stavu.
vysledek: At uz za to muze material pryze, strojni zatlacovacka, ci pochybeni delniku, nezmeni to fakt - JE TO HRUZA.
2.Roztrhaná guma: Budˇ se může roztrhat při zatlačování (rozválcovaná koruna s ostrou hranou)nebo hraje její samotná kvalita,rozhodně bych to nesváděl na strojní zatlačovačku.Stroj při zatlačování má svojí konstatní rychlost a guma se maže šamponem i s rybinama(plechové žlaby)
DPmPET
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Fotografie 1 a 2 ukazuji nasledujici:
foto 1: download.php?id=3928
foto 2: http://blog.idnes.cz/blog/1191/7378/pry ... tov-01.jpg
1/ Ano, byl vyndan v kazdem smeru pouze jeden 6m dlouhy panel vcetne kolejnice.
2/ mista porizeni snimku jsou stejna - flek asfaltu na fotografii 1 vlevo, je flekem na fotce 2 vedle ohradky.
3/ z porovnani je evidentni, jak vypadala pryz predtim a jak v cilovem stavu.
vysledek: At uz za to muze material pryze, strojni zatlacovacka, ci pochybeni delniku, nezmeni to fakt - JE TO HRUZA.
foto 1: download.php?id=3928
foto 2: http://blog.idnes.cz/blog/1191/7378/pry ... tov-01.jpg
1/ Ano, byl vyndan v kazdem smeru pouze jeden 6m dlouhy panel vcetne kolejnice.
2/ mista porizeni snimku jsou stejna - flek asfaltu na fotografii 1 vlevo, je flekem na fotce 2 vedle ohradky.
3/ z porovnani je evidentni, jak vypadala pryz predtim a jak v cilovem stavu.
vysledek: At uz za to muze material pryze, strojni zatlacovacka, ci pochybeni delniku, nezmeni to fakt - JE TO HRUZA.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Albertov
Na idnes se vyskytly pochybnosti o tom, zda byly opravovány (vyjmuty a znovu zatlačeny) koleje přímo u nové vídeňské zastávky Albertov. Zde důkazní materiál.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10