Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Šubrt » 01.8.2007 8:59

Druhý pokus DP u Národního divadla. Vypadá to pěkně, ale je to zase špatně.... Hádejte v čem... Vždyť snad už i ten Ukrajinec by to mohl zvládnout...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Příspěvek od DPmPET » 31.7.2007 21:34

Absolut píše:ad DPmPET: Moje zprávy z jiné jednotky stejného podniku hovoří o neqalitní gumě, ale nejsou potvrzené. Podívej se pořádně na tu fotku, tam se nevynadvaly staré panely kvůli nejetí frézy, ale kvůli překopu, není to místo, kde by navazoval úsek nových panelů.

Ad Pavel PS: Praxe Tě naučí. Také jsem byla naivní. A přes Albertov jsem v létě chodil 2x denně včetně víkendů
Je možné že tam byl překop,tak se vyndavaly a pokládaly zpět.Většinou se se panely vyndavají navíc kvůli frézování aby se tam vešla fréza s finišérem.
Já si myslím že je na vině guma,jestli je měkčí tak se při zatlačení trošku natáhne a po nějaké době se prostě roztrhá na malé kousky.Guma se natáhne i když jí tam zatlučeš 10 kg palicí(když se napojují dvě gumy nebo je tam mezera tak se to tak praktikuje )
zdraví DPmPET 8-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Šubrt » 31.7.2007 15:22

Musel jsem prostě přitvrdit. Sám vím, že ředitel až tak za úplně vše nemůže. Ale když se neudělá pořádný humbuk, je to každému jedno. A ředitel prostě má nejvyšší zodpovědnost. A najednou se kupodivu něco děje. Jinak ta hlášení dvě zastávky dopředu jsou určitě pozitivní přínos. Měl bych taky někdy zmapovat pozitiva, abych jen nedštil síru :-).

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 31.7.2007 15:02

mám dojem, že to tu ještě nezaznělo: poměrně velké zlepšení je hlášení výluky 2x - na předposlední a poslední zastávce pravidelné trasy, takže cestující mají dost času to pochopit - maličkost, ale imho zásadní (když už se tu všude kritizuje, tak tohle mi přijde jako chvályhodný počin)

btw článek Martina Šubrta zabral například tak, že v zast. Chotkovy sady (směr Hradčanská/Sparta) někdo konečně opravil směrové šipky u čísel linek - ještě nedávno tam byla u 12 a 17 šipka rovně, dnes už je doprava
a podobných oprav bude asi víc - akorát je smutné, že si to po sobě zkontrolují až po pořádné ostudě (přece jenom idnes je hodně čtený plátek a imho má ten Martinův blog řádově větší vliv na DPP, než články zveřejněné pouze na Prtkách)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.7.2007 9:13

ad DPmPET: Moje zprávy z jiné jednotky stejného podniku hovoří o neqalitní gumě, ale nejsou potvrzené. Podívej se pořádně na tu fotku, tam se nevynadvaly staré panely kvůli nejetí frézy, ale kvůli překopu, není to místo, kde by navazoval úsek nových panelů.

Ad Pavel PS: Praxe Tě naučí. Také jsem byla naivní. A přes Albertov jsem v létě chodil 2x denně včetně víkendů

Uživatelský avatar
Pavel PS
Uživatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31.1.2007 21:29
Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel PS » 30.7.2007 22:23

V blízkosti zastávky Alberov mám školu a v červnu, když jsem chodil na zkoušky jsem se pozorováním dělníků odreagovával od stresu a i v červenci mám často cestu kolem a řekl bych, že ta potrhaná guma je tam od začátku, že se to nestalo provozem. Osobně nechápu, jak tuto rekonstrukci mohl investor převzít a též nechápu nezávislý stavební dozor, ten je tam od toho, aby hlídal kvalitu práce, přeci.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Příspěvek od DPmPET » 30.7.2007 21:16

MOp píše:Fotografie 1 a 2 ukazuji nasledujici:
foto 1: download.php?id=3928
foto 2: http://blog.idnes.cz/blog/1191/7378/pry ... tov-01.jpg

1/ Ano, byl vyndan v kazdem smeru pouze jeden 6m dlouhy panel vcetne kolejnice.

2/ mista porizeni snimku jsou stejna - flek asfaltu na fotografii 1 vlevo, je flekem na fotce 2 vedle ohradky.

3/ z porovnani je evidentni, jak vypadala pryz predtim a jak v cilovem stavu.

vysledek: At uz za to muze material pryze, strojni zatlacovacka, ci pochybeni delniku, nezmeni to fakt - JE TO HRUZA.
1. Panely se vyndavají z prostorových důvodů pro frezování živice a kvůli pokládce živice (napojení nové živice se starou).
2.Roztrhaná guma: Budˇ se může roztrhat při zatlačování (rozválcovaná koruna s ostrou hranou)nebo hraje její samotná kvalita,rozhodně bych to nesváděl na strojní zatlačovačku.Stroj při zatlačování má svojí konstatní rychlost a guma se maže šamponem i s rybinama(plechové žlaby)
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 30.7.2007 10:14

Fotografie 1 a 2 ukazuji nasledujici:
foto 1: download.php?id=3928
foto 2: http://blog.idnes.cz/blog/1191/7378/pry ... tov-01.jpg

1/ Ano, byl vyndan v kazdem smeru pouze jeden 6m dlouhy panel vcetne kolejnice.

2/ mista porizeni snimku jsou stejna - flek asfaltu na fotografii 1 vlevo, je flekem na fotce 2 vedle ohradky.

3/ z porovnani je evidentni, jak vypadala pryz predtim a jak v cilovem stavu.

vysledek: At uz za to muze material pryze, strojni zatlacovacka, ci pochybeni delniku, nezmeni to fakt - JE TO HRUZA.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 30.7.2007 9:46

Důkazní materiál ukazuje to, co jsem tady snad i psal. Vyndaly se koleje (a panely) pouze v délce 6 metrů (jeden dlouhý panel) a to kvůli nějaké chráničce pro inženýrské sítě. Kolejnice podél Vídeňské zastávky vyměněny nebyly.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Albertov

Příspěvek od Martin Šubrt » 30.7.2007 8:26

Na idnes se vyskytly pochybnosti o tom, zda byly opravovány (vyjmuty a znovu zatlačeny) koleje přímo u nové vídeňské zastávky Albertov. Zde důkazní materiál.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Příspěvek od vencavasek » 27.7.2007 8:32

Je to hrůza, ale má to aspoň jakýsi důvod-přelepení čísly, že ovšem šipky chybí i na výlukou dotčeném Štrosu (od Výstaviště), k tomu nemám slov

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 25.7.2007 19:08

MOp píše:Neboj, i na to je pamatovano. Jiz brzy uvidis!
Tak to už se teda začínám těšit. :D

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 25.7.2007 19:01

Neboj, i na to je pamatovano. Jiz brzy uvidis!

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 25.7.2007 18:37

HURÁ, na Národní třídě tomu nasadili korunu. Sundat i šipky je hodně velké zvěrstvo. Podle mě je informace o směru pro dost lidí ta nejdůležitější...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 25.7.2007 11:00

není jen turistika a byznys.. ale to už je mimo téma.

Odpovědět