arny píše:Že to není pásmový provoz? A jaký je v tom rozdíl od „béčka“? Ano je to jedna stanice a cca 1 km trati.
Sám sis odpověděl! To je dost podstatný rozdíl, jestli vystupuju z metra co končí dřív než potřebuju já a musim čekat na další spoj kvůli jedné stanici nebo pěti stanicím.
arny píše:To je snad jedno, sám o několik příspěvků píšeš, že do DH nejezdí mnoho (podle Vás žádný) cestujících.
Já nikde nepsal že žádný.
arny píše:Tak proč tam hnát další ve špičce (údajně) prázdnou soupravu. Tak zavedeme pásmový provoz Dejvická – Skalka – Depo H… to je to samé jako na „B“ A k těm intervalům , v raní špičce A - 2:30, B 2:30, C – 1:55, takže rozdíl půl minuty
Já do DH nechci cpát další soupravu, já sem už od prvních náznaků že by se ze Skalky mělo protahovat metro všude tvrdil, že je to zbytečnost, která jenom zkomplikuje spoustě lidem jízdu veřejnou dopravou, jsou lidé (těch je ale také dost), kteří na tom jsou stejně jako před uvedením DH do provozu, a těch co jsou na tom lépe je zanedbatelně málo.
arny píše:K těm úsporám vozo km: Samozřejmě, že jsou a úspory obrovské je to sice jen 2 km, ale úspora nafty na 8 linkách, která stejně tento úsek prostály. tzn lepší ovzduší, nižší hlučnost, lepší propustnost komunikací.
No tam byl provoz... v té největší špičce dosahovaly průměrné intervaly Dubečských a Uhříněveských linek DP intervalu 5 minut a Říčanské linky intervalu cca 10 minut... no díky tomu ta ÚValská ulice byla pořád zacpaná a tak si odlehčila teďka.
arny píše:K té 177 – ano, a já můžu argumentovat tím, že třeba lidi z Ládví nemají přímé spojení na Invalidovnu, protože zkrátili 24 a musí několik zastávek jinou tramvají nebo nedej bože jednu stanici metrem.
tak ale z Ládví lidi co jezdí někam do zastávek na lince 24 bude asi podstatně míň, než těm co využívali přestupy na Skalce a Černokostelecké mezi linkami do Uhříněvsi a tangentama. Nemůžeš jentak něco vymyslet a argumentovat tim, že je to to stejný, nesmíš zapomenout porovnat o kolika cestujících se bavíme. A chtěl bych vidět tebe jak každej den jezdíš jednu stanici metrem s přestupem navíc před prodloužením metre jenom kvůli tomu, aby obyvatelé okolo té původní konečné neměli tolik autobusů pod okny. Pořád mám stejně dojem že na Skalce díky tangentám a linkám jako 154, 271 je pořád provoz velmi silnej, oproti tomu co tam byl dříve. Ono se zdá že těch autobusů tam ubylo hafo (protože spousta čísel že), přitom ale se stačí podívat na jejich intervaly a hned je vidět jaká spousta autobusů tu už nemusí parkovat...
arny píše:A 146, je podle mě zbytečná linka.
Konečně se na něčem dohodnem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Ale když už to DH stojí, stálo by za to protáhnout 133 na Depo Hostivař se zrušením 146. To by ten přestup na 177 spočívající vlastně ve dvou přestupech nebyl tak krkolomný. Už slyšim ale ty argumenty jak to nemá cenu, stačí se podívat jak jezdí 208 prázdná... no jo, většina lidí jezdí právě tu jednu stanici metrem, protože ty autobusy jezdí málo a maj zafixováno že metro jezdí často... i když v tomhle případě vlastně je víc autobusových spojů na černokosteleckou než spojů metra na Skalku...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)