Stránka 71 z 152

Re: Železniční doprava

Napsal: 25.2.2016 17:18
od cwapa

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 18:58
od cwapa
Ono se to na elektrifikaci připravovalo už před více jak 20ti lety, upravovali se tunely na zadrátování.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 17:07
od Filip
9001 - nemusí to jezdit jiní. Stačí, kdy se státní dopravce bude snažit. Jinak všude na západ od nás funguje spolupráce soukromých dopravců a státního dopravce na výbornou. Nevím proč se tomu u nás a v do jisté míry i v Rakousku tak brání.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 17:02
od 9001
Von: Na zelených psali, že prý mají 3 motoráky :lol:

Nechápu Filipovu touhu, aby to jezdil kdokoli jiný než ČD...

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 16:05
od von Špilberk
Filip píše:Ale kdyby se elektrifikoval Pacifik, mohla by zde jezdit Arriva třeba.
Arriva už teď jezdí motorákem (jediným, který v ČR má :lol: ) pod drátama. #-o Takže by mohla i tady. :lol: :lol:

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 15:53
od Filip
Tak k nám plánovali vlakotramvaj už před 15 lety a skutek utek. Ale kdyby se elektrifikoval Pacifik, mohla by zde jezdit Arriva třeba.
Vlakotramvaj si umím představit do Berouna.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 15:49
od Venca
Než elektrizovat Pacifik, to si spíš dovedu představit prodloužení Metra D (pokud nějaké bude :-D), do Vestce, Jesenice a v případě velké fantazie až do Jílového. Samozřejmě povrchová varianta s vrchním trolejovým napájením. Klidně si dovedu představit, že u Depa Písnice nastoupí do soupravy fíra, aby nemusela být dráha oplocená.

Ono i ukončení busů z Týnce u Depa Písnice bude výrazné zlepšení dopravy z těchto míst, když už nebudou trčet v zácpě na Vídeňské.

Co se Pacifiku týče, tak bych viděl spíš potenciál v oblasti Vraného, Měchenic a Davle. Tam bych si dokázal představit spíše nějakou vlakotramvaj, která by na trať najela např. v Modřanech a obsloužila by tyto obce. Pokud by se elektrizoval Pacifik ve stavajcí stopě, moc by se trať nezrychlila. Když už dotáhnou elektrické vlaky do Týnce, tak spíš z Čerčan.

Když vidím, co udělali v Braníku chce se mi zvracet.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 15:45
od P_V
Co je na té elektrifikaci pacifiku tak magického? Nejezdí tam těžké náklady, nejezdí se tam vysokou rychlostí, není to rameno jiné již elektrifikované trati.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 15:40
od von Špilberk
XSC píše:Liberec si ani nedovedu představit, to by muselo mezi Turnovem a Libercem dojít k výstavbě nové trati.
Však jo. Na papíře už to je. Teda výhledově. :D 8-)
http://liberecky.denik.cz/zpravy_region ... 10715.html

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 15:21
od XSC
Liberec si ani nedovedu představit, to by muselo mezi Turnovem a Libercem dojít k výstavbě nové trati.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 15:05
od 9001
Filip píše:To je ale docela škoda. Kdyby se opravil zbytek nádraží po této trase (alespoň po vzoru nynějšího Braníka) a provedla se elektrifikace a možná na některých úsecích i zdvojkolejnění (v rámci možností), pak by se dalo navýšit počet spojů a jistě by to přilákalo více lidí.
Dokud nebude pod drátama Liberec, Zlín a další města, tak asi tyhle lokální tratě moc nárok nemají...

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 14:50
od Filip
To je ale docela škoda. Kdyby se opravil zbytek nádraží po této trase (alespoň po vzoru nynějšího Braníka) a provedla se elektrifikace a možná na některých úsecích i zdvojkolejnění (v rámci možností), pak by se dalo navýšit počet spojů a jistě by to přilákalo více lidí.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 14:45
od Petrpes
V tomhle životě nikoliv ;)

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 14:42
od Filip
Snad se dočkáme ještě elektrifikace tratě mezi Prahou a Týncem nad Sázavou.

Re: Železniční doprava

Napsal: 23.2.2016 14:39
od Petrpes
Pro RJ a LE není Braník dost lukrativní ani se zábradlím :zadnice