Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
17 do standardních intervalů a obnovit 21 Modřany - Národka - Modřany
24 a 14 ukončit na Výstavišti
24 a 14 ukončit na Výstavišti
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No já ti nevim, ale vždycky, když tam jedu, tak to je obsazený tak akorát na sedačky-KUBI- píše:17 v intervalu 4 minuty minimálně po Staroměstskou je nutnost!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
metrolinkový interval Modřany - =M=A Staroměstská je skutečně správný, ale osobně jako konečnou průjezdního obratu Právnická fakulta, příští zastávka Malostranská a další Staroměstská ZC-KUBI- píše:17 v intervalu 4 minuty minimálně po Staroměstskou je nutnost!
17 Sídliště Modřany - Vozovna Kobylisy
27 Sídliště Modřany - Čechův most
Re: Výluky a jiná omezení
17 v intervalu 4 minuty minimálně po Staroměstskou je nutnost!
17 Sídliště Modřany - Vozovna Kobylisy
27 Sídliště Modřany - Čechův most
17 Sídliště Modřany - Vozovna Kobylisy
27 Sídliště Modřany - Čechův most
Re: Výluky a jiná omezení
Proč dočasně? - TRVALE. 17 v polovičním intervalu od Národního divadla směrem na Holešovice je plýtvání. 24 v navržené objízdné trase přes 2 sousední mosty z jednoho břehu na druhý a zpět je plýtvání. Zbytečně populistický tarif PID, kdy 30% cestujících jezdí legálně zadarmo (viz rozhovor asi před rokem s již minulým ředitelem DP), představuje ušlé tržby z jízdného. A to ještě neberu v úvahu slevy na jízdném pro rodinné příslušníky zaměstnanců DP...Martin Šubrt píše:...zrušit vložené spoje na lince 17 a dočasně obnovit 21...
Sečteno a podtrženo, nemůžeme se potom divit, že nejsou peníze např. na odpovídající předvánoční posílení provozu a že provoz mezi posledními Vánocemi a Novým rokem byl tak zmršený (osekaný).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
toto mne inspirovalo k variantě: 24 nechat objíždět jak je navrženoMartin Šubrt píše:JaHu: Objezdovou linku bych tentokrát bránil. Přece jen, v této oblasti je velmi citlivým tématem bezbariérovost a při zavřené Národní třídě, a teď i při zavřené možnosti dojet přes Vodičkovu někam k Florenci, je nějaká objížděcí linka potřeba. Ale mám jiné výhrady. .....
, ale pro přímé bezbariérové spojení Anděl, Jiráskáče a Karláku se Žižkovem (včetně Hlaváku) vést l.14 z Myslíkovy přes Karlák - IPP - Mírák - Orionka (první plánované dlouhodobější využití loni vložených přímých kolejí v křižovatce Flora mezi částmi Jíčínské ul.) - Olšanské nám. - Hlavák - Nam.Rep - Strrosmayerovo nám. - Výstaviště Holešovice, což by asi vyřešilo již také uvedené -
Martin Šubrt píše:... Navržená páteřní 29 je opět silně nehomogenní a třeba o víkendu se sóly to bude věru směrem od Žižkova a na Žižkov asi zajímavé. ....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
JaHu: Objezdovou linku bych tentokrát bránil. Přece jen, v této oblasti je velmi citlivým tématem bezbariérovost a při zavřené Národní třídě, a teď i při zavřené možnosti dojet přes Vodičkovu někam k Florenci, je nějaká objížděcí linka potřeba. Ale mám jiné výhrady. 14 bych právě i kvůli zavřené Národní raději viděl jednosměrným objezdem až přes Národní a zpět. 24 po tom objezdu měla rozhodně pokračovat na Florenc a dál do Karlína, právě kvůli možnosti dojet k výtahům na Florenci. Z toho vyplývá, že 24 mohla pokračovat do Kobylis, tj. linka Kobylisy - Spojovací (39) mohla být klasická a nepáteřní. To by současně umožnilo zavést linku 34 z Výstaviště přes Tržnici a Těšnov až na Masaryčku, Dlážděnou a Hlavní nádraží, což je spojení, které navržené výlukové vedení nezajišťuje - a dále na Vozovnu Žižkov. Navržená páteřní 29 je opět silně nehomogenní a třeba o víkendu se sóly to bude věru směrem od Žižkova a na Žižkov asi zajímavé.
A pokud už šetřit, tak nechat 24 po objezdu jet rovnou z Čechova mostu na Stross a Výstaviště a současně zrušit vložené spoje na lince 17 a dočasně obnovit 21. 14, 29 a 34 jako výše.
A pokud už šetřit, tak nechat 24 po objezdu jet rovnou z Čechova mostu na Stross a Výstaviště a současně zrušit vložené spoje na lince 17 a dočasně obnovit 21. 14, 29 a 34 jako výše.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
29 je více šotofriendly, jistě budou, no to sem radši ani nebudu psát Snad mají dost zámečků...
Na 24 se podívám hned v tejdnu a upřímně se těším, bude to taková spanilá projížďka prázdnou 15T po Praze
Na 24 se podívám hned v tejdnu a upřímně se těším, bude to taková spanilá projížďka prázdnou 15T po Praze
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
MMM: Nejde mít dva měsíce dva navzájem nepropojený cancoury dvou linek.
Co se týče d-29, tak kdysi do Kobylis jezdila
Co se týče d-29, tak kdysi do Kobylis jezdila
Re: Výluky a jiná omezení
Proč není v ofiko letáku k Lazarské- Jindřišské označena v mapě linka 29 taky žlutě jako všechny ostatní změněné linky? Proč není zvýrazněna zastávka Lazarská a Dlážděná, které taky v běžném provozu nefungují? Proč je 24 žlutě přes Štefánikův most, když tam běžně jezdí? (aha - ona tam vlastně pojede opačným směrem než je běžné. Tak to je leták ok, ale jsem zvědav na cestující)
Re: Výluky a jiná omezení
Nějak mi nejsou jasné důvody pro odklonovou trasu linky 24. Díval jsem se, že úsek Výstaviště Holešovice - Nádr. Holešovice už bude průjezdný, tak nechápu, proč 24 neotočí z Albertova přes Karlovo nám., Myslíkovu, Palackého nám. a Výtoň na Albertov. Z Lazarské na Staroměstskou se bude cpát zbytečně další linka do již přecpaného úseku a od Čechova mostu po nábřeží by snad v pohodě stačila 17 v klasickém intervalu společně s 5 (a obnovit 21 z Modřan k Národnímu divadlu a přes Myslíkovu zpět; 17 v polovičním intervalu je podle mě od Národního divadla dál směrem na Holešovice zbytečné plýtvání). Pro spojení Holešovic s centrem bych zavedl obousměrnou okružní linku (ev. 2 jednosměrné okružní linky) 34 (34+44, ev. 34a+34b) v trase Výstaviště Holešovice - Strossmayer. nám. - nábř. kpt. Jaroše - Dlouhá - Nám. Rep. - Těšnov - Vltavská - Dělnická - Nádr. Holešovice - Výst. Holešovice.
Donedávna byla pro výlukové linky používána řada 30 - 39, proto by mi taky připadalo logičtější použít 39 místo 29.
Edit: Alternativě spojit 14+24 s převlékáním v Myslíkově do trasy Barrandov - Myslíkova - Kubáň.
Donedávna byla pro výlukové linky používána řada 30 - 39, proto by mi taky připadalo logičtější použít 39 místo 29.
Edit: Alternativě spojit 14+24 s převlékáním v Myslíkově do trasy Barrandov - Myslíkova - Kubáň.
Naposledy upravil(a) JaHu dne 23.4.2014 11:35, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
29 je (ano, 39 by se mi taky líbilo) bez převlékání, hádám proto, aby měl Žižkov kam poslat ceduláky.
Ano 37 pokračuje.
(už je to zde:http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x2378.html)
Ano 37 pokračuje.
(už je to zde:http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x2378.html)
Re: Výluky a jiná omezení
39 by se mi líbila. Mohla by být 39A a 39B. Nebo jako to mívají v Plzni linka s lomítkem - tam mi povídal známý, že tomu říkají banány, v centru se tratě jen kříží a při výluce jezdí dvě spojené linky obloukem a banán je do oblouku . Taková 3/9, a 9/3MM-Mikulovsky píše:http://www.prazsketramvaje.cz/linky/201 ... lavske.pdf
- takže:
1.) NTD 37 v Trojské zůstává v Provozu?
2.) proč NTD Spokovací - Kobylisy/Voz.KO má číslo 29 a:
a) ne 39 = složení z číslic linek, jež v části jejich trasy nahrazuje?
b) je vůbec vedena jako jedna linka NTD a ne jako druhá část roztržených pravidelných linek a převlékaných na Senovážném nám.?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
http://www.prazsketramvaje.cz/linky/201 ... lavske.pdf
- takže:
1.) NTD 37 v Trojské zůstává v Provozu?
2.) proč NTD Spokovací - Kobylisy/Voz.KO má číslo 29 a:
a) ne 39 = složení z číslic linek, jež v části jejich trasy nahrazuje?
b) je vůbec vedena jako jedna linka NTD a ne jako druhá část roztržených pravidelných linek a převlékaných na Senovážném nám.?
- takže:
1.) NTD 37 v Trojské zůstává v Provozu?
2.) proč NTD Spokovací - Kobylisy/Voz.KO má číslo 29 a:
a) ne 39 = složení z číslic linek, jež v části jejich trasy nahrazuje?
b) je vůbec vedena jako jedna linka NTD a ne jako druhá část roztržených pravidelných linek a převlékaných na Senovážném nám.?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
přesně toto jsem psal takřka na začátku:MF píše:když můžou být dva Palačáky, tak proč ne.Petrpes píše:Je to u metra Dejvická, ulice Dejvická, tak proč se zast. nejmenuje Dejvická?
Zastávka na Evropské se buď může jmenovat jinak, nebo ať je také Dejvická, to primárně neřeším
všechny zastávky na "kulaťáku" by měli (dle mne) nést jméno Dejvická, protože:MM-Mikulovsky píše:No osobně váhám jestli nejít:
1.) jen stylem Palačáku = zastávky na dvou větvích křižovatky TT se zcela totožným názvem
.....
1.) v obou případech se jedná o TRAM zastávky na krajích (navíc ani ne opačných, ale jen sousedních stran) jednoho prostranství/náměstí, které má na kulaťáku s jedním párem TRAM zastávek stejnojmennou stanici =M= + desítek zastávek BUS, zatímco druhý pár zastávek TRAM je názvem osamocen
(z obdobného důvodu mám problém se stanicemi =M=A+B Můstek zastávkou TRAM Václavské náměstí - zde jsem ovšem pro přejmenování stanice =M= podle zastávek TRAM, protože tento název je návštěvníkům jistě jasnější)
2.) na webové stránce DPP Dopravní schémata - Trvalý stav je k nalezení fyzicky rozšířené (např. v protažené podobě v TRAM nad okny či v této = A3 na zastávkových označnících tzv. mastodontech) schéma "Metro a tramvaje (zastávky)", které obsahuje vysvětlivku "Tramvajové zastávky s možností přestupu na linky metra" - jedná se o šipky mezi:
a) =M=A+B Můstek a TRAM zastávkou Václavské náměstí.
b) =M=B Anděl a TRAM zastávkami Na Knížecí
c) =M=B Karlovo náměstí a TRAM zastávkami Palackého náměstí
d) =M=B Náměstí republiky a TRAM zastávkami Masarykovo nádraží
e) nechápu proč není i mezi =M=A Dejvická a TRAM zastávkou Vítězné náměstí (zejména kvůli TRAM linkám od/do Podbaby)
Pro 3 případy TRAM zastávek uvedené výše pod písmeny b, c, d jsem zase naopak pro (již také mnou uvedené):
= v ZJŘ "=M=B (Anděl)" (či Karlovo nám. nebo Nám. Republiky).MM-Mikulovsky píše:...2.) či nejjasněji rozšířením:
a) hlášení o přestupu na =M= = "přestup na metro - linku/trasu ... (přiléhající stanici ....)"
- na Palačáku: "přestup na metro - linku/trasu B - přiléhající stanici Karlovo náměstí
= na "Kulaťáku": "přestup na metro - linku/trasu A - přiléhající stanici Dejvická" = při výluce hlásit cca "přiléhající stanice linky/trasy A - metra Dejvická uzavřena pro přerušení provozu linky"
b) značení přestupů na =M= v ZJŘ povrchové dopravy = nejen současné "=M=", ale i specifikace trasy příslušným písmenem + v závorce odlišným názvem přilehlé stanice metra
k tomu musím dodat, že nechápu
co je dlouhého na přidání k současným 16-ti písmenům (včetně započítaných mezer) "přestup na metro" dalších 18-ti vždy stejných písmen + 5-ti/15-ti/16-ti písmen názvů příslušných stanic metra: "-trasu B, stanici Anděl" (či Karlovo náměstí nebo Náměstí Republiky)"?9001 píše:MM: Jenže než se hlásič vykecá, tak ty budeš na Karláku/ Hradčanské. ...