Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Filip

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Filip » 24.4.2014 11:15

17 do standardních intervalů a obnovit 21 Modřany - Národka - Modřany
24 a 14 ukončit na Výstavišti

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1022
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od ZXS91 » 24.4.2014 11:01

-KUBI- píše:17 v intervalu 4 minuty minimálně po Staroměstskou je nutnost!
8-)
No já ti nevim, ale vždycky, když tam jedu, tak to je obsazený tak akorát na sedačky

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.4.2014 8:10

-KUBI- píše:17 v intervalu 4 minuty minimálně po Staroměstskou je nutnost!
17 Sídliště Modřany - Vozovna Kobylisy
27 Sídliště Modřany - Čechův most
8-)
metrolinkový interval Modřany - =M=A Staroměstská je skutečně správný, ale osobně jako konečnou průjezdního obratu Právnická fakulta, příští zastávka Malostranská a další Staroměstská ZC

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od -KUBI- » 23.4.2014 23:52

17 v intervalu 4 minuty minimálně po Staroměstskou je nutnost!
17 Sídliště Modřany - Vozovna Kobylisy
27 Sídliště Modřany - Čechův most
8-)

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od JaHu » 23.4.2014 22:55

Martin Šubrt píše:...zrušit vložené spoje na lince 17 a dočasně obnovit 21...
Proč dočasně? - TRVALE. 17 v polovičním intervalu od Národního divadla směrem na Holešovice je plýtvání. 24 v navržené objízdné trase přes 2 sousední mosty z jednoho břehu na druhý a zpět je plýtvání. Zbytečně populistický tarif PID, kdy 30% cestujících jezdí legálně zadarmo (viz rozhovor asi před rokem s již minulým ředitelem DP), představuje ušlé tržby z jízdného. A to ještě neberu v úvahu slevy na jízdném pro rodinné příslušníky zaměstnanců DP...
Sečteno a podtrženo, nemůžeme se potom divit, že nejsou peníze např. na odpovídající předvánoční posílení provozu a že provoz mezi posledními Vánocemi a Novým rokem byl tak zmršený (osekaný).

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.4.2014 22:35

Martin Šubrt píše:JaHu: Objezdovou linku bych tentokrát bránil. Přece jen, v této oblasti je velmi citlivým tématem bezbariérovost a při zavřené Národní třídě, a teď i při zavřené možnosti dojet přes Vodičkovu někam k Florenci, je nějaká objížděcí linka potřeba. Ale mám jiné výhrady. .....
toto mne inspirovalo k variantě: 24 nechat objíždět jak je navrženo
, ale pro přímé bezbariérové spojení Anděl, Jiráskáče a Karláku se Žižkovem (včetně Hlaváku) vést l.14 z Myslíkovy přes Karlák - IPP - Mírák - Orionka (první plánované dlouhodobější využití loni vložených přímých kolejí v křižovatce Flora mezi částmi Jíčínské ul.) - Olšanské nám. - Hlavák - Nam.Rep - Strrosmayerovo nám. - Výstaviště Holešovice, což by asi vyřešilo již také uvedené -
Martin Šubrt píše:... Navržená páteřní 29 je opět silně nehomogenní a třeba o víkendu se sóly to bude věru směrem od Žižkova a na Žižkov asi zajímavé. ....

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 23.4.2014 20:06

JaHu: Objezdovou linku bych tentokrát bránil. Přece jen, v této oblasti je velmi citlivým tématem bezbariérovost a při zavřené Národní třídě, a teď i při zavřené možnosti dojet přes Vodičkovu někam k Florenci, je nějaká objížděcí linka potřeba. Ale mám jiné výhrady. 14 bych právě i kvůli zavřené Národní raději viděl jednosměrným objezdem až přes Národní a zpět. 24 po tom objezdu měla rozhodně pokračovat na Florenc a dál do Karlína, právě kvůli možnosti dojet k výtahům na Florenci. Z toho vyplývá, že 24 mohla pokračovat do Kobylis, tj. linka Kobylisy - Spojovací (39) mohla být klasická a nepáteřní. To by současně umožnilo zavést linku 34 z Výstaviště přes Tržnici a Těšnov až na Masaryčku, Dlážděnou a Hlavní nádraží, což je spojení, které navržené výlukové vedení nezajišťuje - a dále na Vozovnu Žižkov. Navržená páteřní 29 je opět silně nehomogenní a třeba o víkendu se sóly to bude věru směrem od Žižkova a na Žižkov asi zajímavé.

A pokud už šetřit, tak nechat 24 po objezdu jet rovnou z Čechova mostu na Stross a Výstaviště a současně zrušit vložené spoje na lince 17 a dočasně obnovit 21. 14, 29 a 34 jako výše.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 23.4.2014 11:35

29 je více šotofriendly, jistě budou, no to sem radši ani nebudu psát :) Snad mají dost zámečků...
Na 24 se podívám hned v tejdnu a upřímně se těším, bude to taková spanilá projížďka prázdnou 15T po Praze :lol:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1022
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od ZXS91 » 23.4.2014 11:31

MMM: Nejde mít dva měsíce dva navzájem nepropojený cancoury dvou linek.
Co se týče d-29, tak kdysi do Kobylis jezdila :D

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od ElWapp » 23.4.2014 11:28

Proč není v ofiko letáku k Lazarské- Jindřišské označena v mapě linka 29 taky žlutě jako všechny ostatní změněné linky? Proč není zvýrazněna zastávka Lazarská a Dlážděná, které taky v běžném provozu nefungují? Proč je 24 žlutě přes Štefánikův most, když tam běžně jezdí? (aha - ona tam vlastně pojede opačným směrem než je běžné. Tak to je leták ok, ale jsem zvědav na cestující)

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od JaHu » 23.4.2014 11:25

Nějak mi nejsou jasné důvody pro odklonovou trasu linky 24. Díval jsem se, že úsek Výstaviště Holešovice - Nádr. Holešovice už bude průjezdný, tak nechápu, proč 24 neotočí z Albertova přes Karlovo nám., Myslíkovu, Palackého nám. a Výtoň na Albertov. Z Lazarské na Staroměstskou se bude cpát zbytečně další linka do již přecpaného úseku a od Čechova mostu po nábřeží by snad v pohodě stačila 17 v klasickém intervalu společně s 5 (a obnovit 21 z Modřan k Národnímu divadlu a přes Myslíkovu zpět; 17 v polovičním intervalu je podle mě od Národního divadla dál směrem na Holešovice zbytečné plýtvání). Pro spojení Holešovic s centrem bych zavedl obousměrnou okružní linku (ev. 2 jednosměrné okružní linky) 34 (34+44, ev. 34a+34b) v trase Výstaviště Holešovice - Strossmayer. nám. - nábř. kpt. Jaroše - Dlouhá - Nám. Rep. - Těšnov - Vltavská - Dělnická - Nádr. Holešovice - Výst. Holešovice.

Donedávna byla pro výlukové linky používána řada 30 - 39, proto by mi taky připadalo logičtější použít 39 místo 29.

Edit: Alternativě spojit 14+24 s převlékáním v Myslíkově do trasy Barrandov - Myslíkova - Kubáň.
Naposledy upravil(a) JaHu dne 23.4.2014 11:35, celkem upraveno 1 x.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 23.4.2014 7:13

29 je (ano, 39 by se mi taky líbilo) bez převlékání, hádám proto, aby měl Žižkov kam poslat ceduláky.

Ano 37 pokračuje. #-o :roll:
(už je to zde:http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x2378.html)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 23.4.2014 6:39

MM-Mikulovsky píše:http://www.prazsketramvaje.cz/linky/201 ... lavske.pdf
- takže:

1.) NTD 37 v Trojské zůstává v Provozu?
2.) proč NTD Spokovací - Kobylisy/Voz.KO má číslo 29 a:
a) ne 39 = složení z číslic linek, jež v části jejich trasy nahrazuje?
b) je vůbec vedena jako jedna linka NTD a ne jako druhá část roztržených pravidelných linek a převlékaných na Senovážném nám.?
39 by se mi líbila. Mohla by být 39A a 39B. Nebo jako to mívají v Plzni linka s lomítkem - tam mi povídal známý, že tomu říkají banány, v centru se tratě jen kříží a při výluce jezdí dvě spojené linky obloukem a banán je do oblouku :D . Taková 3/9, a 9/3 :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.4.2014 0:25

http://www.prazsketramvaje.cz/linky/201 ... lavske.pdf
- takže:

1.) NTD 37 v Trojské zůstává v Provozu?
2.) proč NTD Spokovací - Kobylisy/Voz.KO má číslo 29 a:
a) ne 39 = složení z číslic linek, jež v části jejich trasy nahrazuje?
b) je vůbec vedena jako jedna linka NTD a ne jako druhá část roztržených pravidelných linek a převlékaných na Senovážném nám.?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.4.2014 17:49

MF píše:
Petrpes píše:Je to u metra Dejvická, ulice Dejvická, tak proč se zast. nejmenuje Dejvická?
Zastávka na Evropské se buď může jmenovat jinak, nebo ať je také Dejvická, to primárně neřeším :)
když můžou být dva Palačáky, tak proč ne.
přesně toto jsem psal takřka na začátku:
MM-Mikulovsky píše:No osobně váhám jestli nejít:
1.) jen stylem Palačáku = zastávky na dvou větvích křižovatky TT se zcela totožným názvem
.....
všechny zastávky na "kulaťáku" by měli (dle mne) nést jméno Dejvická, protože:
1.) v obou případech se jedná o TRAM zastávky na krajích (navíc ani ne opačných, ale jen sousedních stran) jednoho prostranství/náměstí, které má na kulaťáku s jedním párem TRAM zastávek stejnojmennou stanici =M= + desítek zastávek BUS, zatímco druhý pár zastávek TRAM je názvem osamocen
(z obdobného důvodu mám problém se stanicemi =M=A+B Můstek Z:arrow: zastávkou TRAM Václavské náměstí - zde jsem ovšem pro přejmenování stanice =M= podle zastávek TRAM, protože tento název je návštěvníkům jistě jasnější)
2.) na webové stránce DPP Dopravní schémata - Trvalý stav je k nalezení fyzicky rozšířené (např. v protažené podobě v TRAM nad okny či v této = A3 na zastávkových označnících tzv. mastodontech) schéma "Metro a tramvaje (zastávky)", které obsahuje vysvětlivku "Tramvajové zastávky s možností přestupu na linky metra" - jedná se o šipky mezi:
a) =M=A+B Můstek a TRAM zastávkou Václavské náměstí.
b) =M=B Anděl a TRAM zastávkami Na Knížecí
c) =M=B Karlovo náměstí a TRAM zastávkami Palackého náměstí
d) =M=B Náměstí republiky a TRAM zastávkami Masarykovo nádraží
e) nechápu proč není i mezi =M=A Dejvická a TRAM zastávkou Vítězné náměstí (zejména kvůli TRAM linkám od/do Podbaby)

Pro 3 případy TRAM zastávek uvedené výše pod písmeny b, c, d jsem zase naopak pro (již také mnou uvedené):
MM-Mikulovsky píše:...2.) či nejjasněji rozšířením:
a) hlášení o přestupu na =M= = "přestup na metro - linku/trasu ... (přiléhající stanici ....)"
- na Palačáku: "přestup na metro - linku/trasu B - přiléhající stanici Karlovo náměstí
= na "Kulaťáku": "přestup na metro - linku/trasu A - přiléhající stanici Dejvická" = při výluce hlásit cca "přiléhající stanice linky/trasy A - metra Dejvická uzavřena pro přerušení provozu linky"
b) značení přestupů na =M= v ZJŘ povrchové dopravy = nejen současné "=M=", ale i specifikace trasy příslušným písmenem + v závorce odlišným názvem přilehlé stanice metra
= v ZJŘ "=M=B (Anděl)" (či Karlovo nám. nebo Nám. Republiky).
k tomu musím dodat, že nechápu
9001 píše:MM: Jenže než se hlásič vykecá, tak ty budeš na Karláku/ Hradčanské. ...
co je dlouhého na přidání k současným 16-ti písmenům (včetně započítaných mezer) "přestup na metro" dalších 18-ti vždy stejných písmen + 5-ti/15-ti/16-ti písmen názvů příslušných stanic metra: "-trasu B, stanici Anděl" (či Karlovo náměstí nebo Náměstí Republiky)"?

Odpovědět