Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Proxy » 16.2.2010 17:04

MOp píše:A jedna z těch novějších verzí pak byla předána na jednom nejmenovaném místě tiskovému mluvčímu DPP Ondřeji Pečenému, a tak se mohla dostat mezi novináře. :-)
Obrázek
Akorát, že ten papír nebyl z dílny Ropidu :lol:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MOp » 16.2.2010 15:27

A jedna z těch novějších verzí pak byla předána na jednom nejmenovaném místě tiskovému mluvčímu DPP Ondřeji Pečenému, a tak se mohla dostat mezi novináře. :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Absolut » 16.2.2010 15:21

Orkyho slova mohu potvrdit. Tento "nástřel" jsem dostal do ruky někdy kolem 20.12. a následovaly tuším dvě další verze, ve kterých se navržené úpravy v některých oblastech lišily. Jenže panu Ďuranovi někdo prostě poskytl první verzi.

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od orky » 16.2.2010 15:19

gabuliatko píše:nevim zda to zde jiz nebylo, ale stoji za zkouknuti ...
http://www.dp-arena.cz/images/stories/1 ... wnload.pdf
... zmeny, ktere byly smeteny ze stolu

je to fakt sila
To je právě onen materiál, který získali novináři MF od nejmenovaného zdroje z DPP a o němž Procházka v tiskové zprávě na ROPIDu prohlásil, že jde o první nástřel, který už dávno neplatí. Ty, co Bém roztrhal vypadaly dost pravděpodobně jinak.

Uživatelský avatar
mixik
Uživatel
Příspěvky: 617
Registrován: 07.10.2008 23:04
Bydliště: Přívory - Všetaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od mixik » 16.2.2010 13:32

milbi píše:
gabuliatko píše:Mne zaujalo, že 17 je na 2 papírech i tam, kde se to vejde (třeba Ládví). Kde soudruzi udělali chybu fakt nevím.
Předpokládám, že je to problém šablony, která vytváří PDF (předpokládám, že tento formát používají na tisk). Soudruh nastaví pro linku v jednom směru vzhled (šířka sloupců atd, uspořádání seznamu zastávek) a celá linka se vygeneruje jako jeden muž. A proto jsou na zastávkách Výstaviště - Ďáblice jízdní řády dva, ač zbytečně.

no, a až budou muset vykázat činost, tak to zrdukujou na jeden jř (výstaviště-ďáblice) a všichni zjistí, že jsou potřební.
takže je to zajištění práce do budoucna.
člověk si musí umět práci rozvrhnout i do budoucna. =D>

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od milbi » 16.2.2010 12:31

gabuliatko píše:Mne zaujalo, že 17 je na 2 papírech i tam, kde se to vejde (třeba Ládví). Kde soudruzi udělali chybu fakt nevím.
Předpokládám, že je to problém šablony, která vytváří PDF (předpokládám, že tento formát používají na tisk). Soudruh nastaví pro linku v jednom směru vzhled (šířka sloupců atd, uspořádání seznamu zastávek) a celá linka se vygeneruje jako jeden muž. A proto jsou na zastávkách Výstaviště - Ďáblice jízdní řády dva, ač zbytečně.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 16.2.2010 12:23

Mne zaujalo, že 17 je na 2 papírech i tam, kde se to vejde (třeba Ládví). Kde soudruzi udělali chybu fakt nevím.

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od milbi » 15.2.2010 23:38

XSC píše:Jaká je pro cestujícího výhoda mít linku, u které část spojů končí v polovině cesty, oproti tomu mít linky dvě? A jaká je to výhoda pro DP? Jen hraní si s čísly.
Toto řeší pořád na K-reportu.
Výhody: Jeden jízdní řád daným směrem, není nutné si pamatovat více linek (nepravidelný cestující přijde ke sloupku a nemusí prohledávat X seznamů zastávek), pravidelný cestující ví, která konečná je ještě před jeho cílem, takže neřeší, inspirace jízdními řády pro vlaky (trať a hotovo).
Nevýhody: symboly nad časy zhoršují čitelnost, občas nutnost mít dva papíry tak jako tak (viz tramvaj 17), pokud některé nácestné zastávky nejsou některými spoji obsluhovány, potom velký zmatek (typické pro jízdní řády příměstských autobusů).
Můj názor: Pokud jedním směrem jsou dvě nebo tři konečné, potom nemusí být problém. V jiných městech to tak funguje běžně. Např. v Děčíně linka 9 měla tři konečné v jednom směru. Nyní, když převedli část spojů (jedoucích do dvou nejvzdálenějších konečných) pod příměstské číslo, musí kaštan koukat do jízdního řádu dvou linek (9 a 429). Sice se to rozdělení dá pochopit (městská vs. příměstská doprava), ale pohodlí kaštanů to nijak nepřidá.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od XSC » 15.2.2010 22:51

MOp píše:Mě se třeba 143+217 libí, já si nemůžu pomoct. Obzváště, když teď budou jezdit x roků stejnou trasu.
Jaká je pro cestujícího výhoda mít linku, u které část spojů končí v polovině cesty, oproti tomu mít linky dvě? A jaká je to výhoda pro DP? Jen hraní si s čísly.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od demon » 15.2.2010 17:52

KarlosK píše:to úpravy JŘ dle metra je co? to měly být úpravy kdyby byl zrušen ten první a poslední spoj? a jelikož zrušen nebyl tak se nic nemění?
Přesně tak...

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od KarlosK » 15.2.2010 15:58

gabuliatko píše:nevim zda to zde jiz nebylo, ale stoji za zkouknuti ...
http://www.dp-arena.cz/images/stories/1 ... wnload.pdf
... zmeny, ktere byly smeteny ze stolu

je to fakt sila
to úpravy JŘ dle metra je co? to měly být úpravy kdyby byl zrušen ten první a poslední spoj? a jelikož zrušen nebyl tak se nic nemění?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MOp » 15.2.2010 14:24

Mě se třeba 143+217 libí, já si nemůžu pomoct. Obzváště, když teď budou jezdit x roků stejnou trasu.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Absolut » 15.2.2010 14:11

Po bitvě je každý generálem. Uvedené pdf je jedním z konceptů změn. Teď se DP-aréna může hezky povozit na Ropidu, když už horolezec udělal svůj svatý akt roztrhání...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 15.2.2010 14:07

nevim zda to zde jiz nebylo, ale stoji za zkouknuti ...
http://www.dp-arena.cz/images/stories/1 ... wnload.pdf
... zmeny, ktere byly smeteny ze stolu

je to fakt sila

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Fořtík » 15.2.2010 13:09

Na 193 spatřena vysoká Karosa. Ve 12.43 stála v obratišti na Otakarce. Docela zajímavý a nezvyklý pohled. 8-)

Odpovědět