Stránka 266 z 285

Napsal: 27.6.2005 23:43
od M_V
radek31 píše:
M_V píše:Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídat :x
nesmysl, na 26 střídáme běžně a nemá to chybu
Děkuju, stačilo mi to na výlukový šestnáctce, už nikdy... větší blbost už snad vymyslet nemohli, to radši budu jezdit bez přestávek

Napsal: 27.6.2005 23:01
od radek31
M_V píše:Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídat :x
nesmysl, na 26 střídáme běžně a nemá to chybu

Napsal: 27.6.2005 22:30
od M_V
radek31 píše:
M_V píše:a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka
problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)
Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídat :x

Napsal: 27.6.2005 22:07
od Petr
MOp píše:doufam, ze to plati i pro tu 111 minutovou sichtu.. :-D
:cry:
Nikoliv

Napsal: 27.6.2005 21:56
od MOp
Petr píše:No, na lince 10 mají být na Palmovce :oops: a řidiči mají chodit do zázemí řidičů autobusů v terminálu Palmovka. Sranda je, že krom řidičů tramvají tam v inkriminovaném období přestávek bude minimálně 14 řidičů autobusu. Takže zázemí opravdu ideální, tam bude lidí jak na Václaváku :-(
doufam, ze to plati i pro tu 111 minutovou sichtu.. :-D

Napsal: 27.6.2005 21:54
od Petr
radek31 píše:problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)
No, na lince 10 mají být na Palmovce :oops: a řidiči mají chodit do zázemí řidičů autobusů v terminálu Palmovka. Sranda je, že krom řidičů tramvají tam v inkriminovaném období přestávek bude minimálně 14 řidičů autobusu. Takže zázemí opravdu ideální, tam bude lidí jak na Václaváku :-(

Napsal: 27.6.2005 21:52
od radek31
M_V píše:a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka
problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)

Napsal: 26.6.2005 22:48
od M_V
radek31 píše:když už tu někdo zmínil Řepákov - včera jsem měl zase odpolední 7 a opět jsem se přesvědčil, že je naprosto nesmyslné, aby odpoledne jezdila 7 až na Sídl. Řepy - cestou ZC jede v 90% případů společně 9 (na Andělu o 2 předjetá),7 (o 1-2 zpožděná, ale kvůli chytrákům s 9 má smůlu a nedožene to) a na závěr většinou 10 a narvaná není ani první tramvaj, natož ty další 2 za ní
a DC to skoro ani nemá smysl zmiňovat, vozí se vzduch
Já bych spíš nechal tu 7 celodenně do Řep a devítku v normálním intervalu 8 a 10 min a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka

Napsal: 25.6.2005 19:58
od 218
Myslel jsem hodně peněz právě vzhledem k efektu - zlepšení dopravy by nebylo moc výrazné. Možná na úkor malého opoždění začátků špiček... ale to je potom otázka, co je pro lidi lepší.

Napsal: 25.6.2005 18:56
od Radek
218 píše:Proti je ale otázka financí, jde o to, aby to nebylo "za HODNĚ peněz MÁLO muziky :-)))".
No chtělo by to spočítat, ale nemyslím, že by v celkovém rozpočtu šlo o HODNĚ peněz. Vem si, že je to jeden spoj navíc za dvě hodiny, čili v prac. den tak 5 párů spojů na lince navíc. Na spoustě linek by se to dalo imho unést i se současným počtem pořadí, prostě by se trochu víc roztočily.

Napsal: 25.6.2005 15:14
od radek31
Akribius píše:Smysl to má.Tramvaje nejsou od toho,aby tam byli lidi našlapaný.Samozřejmě by ale měla být preference,aby tramvaje k Andělu přijížděly včas a v prokladech.
ale notak, vždyť tam jezdíš - 9 je poloprázdná, 7 veze doslova cca 10 lidí (což je na 2 vozy docela málo) a 10 jezdí taky prázdná (každopádně si všichni sednou)

ráno to smysl má, ale odpoledne fakt ne
a při délce trasy 10 se ti nepodaří načasovat jí přesně a 7 s antipreferencí na Výtoni ti taky načas nepřijede

Napsal: 25.6.2005 13:51
od pawel
myslím si, že Řepy si doopravdy strochu nadstandardu zaslouží (co se spojů týče - nikoli vozidel:D)) , protože cpát se 2-3 stanice lidi ješte zkousnou (Národní-IPP), ale jet k metru, resp. do centra z oblastí typu Řepy, Modřany, Bílá Hora, Jarov apod. celou cestu (20 min) v nacpaný tramvaji....to by si to asi hodně lidí s MHD rozmyslelo. stejně tak kdyby bylo C našlapaný už na Hájích.

Napsal: 24.6.2005 21:26
od Akribius
Smysl to má.Tramvaje nejsou od toho,aby tam byli lidi našlapaný.Samozřejmě by ale měla být preference,aby tramvaje k Andělu přijížděly včas a v prokladech.

Napsal: 24.6.2005 15:18
od radek31
když už tu někdo zmínil Řepákov - včera jsem měl zase odpolední 7 a opět jsem se přesvědčil, že je naprosto nesmyslné, aby odpoledne jezdila 7 až na Sídl. Řepy - cestou ZC jede v 90% případů společně 9 (na Andělu o 2 předjetá),7 (o 1-2 zpožděná, ale kvůli chytrákům s 9 má smůlu a nedožene to) a na závěr většinou 10 a narvaná není ani první tramvaj, natož ty další 2 za ní
a DC to skoro ani nemá smysl zmiňovat, vozí se vzduch

Napsal: 24.6.2005 14:48
od 6432
Spíš sem narážel na to, proč zrovna linka 9 a ne třeba 22 nebo 11-ta jede většinu trasy sama, zatímco s linkou 9 jezdí společně minimálně 2, často až 3 linky ( :lol: snad nebudete argumentovat Olšanskou :lol: )
Myslím, že kdyby změnili 4 minutový špičkový interval na 5, tak by se vůbec nic nestalo, a navíc na každých 20 minut jízdy by se ušetřila 1 souprava- a ty soupravy by zas pomohly při různých věcech, které zde řešíme v jiných tématech. (-častá odpověď-nedostatek vozů-)