Stránka 28 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.2.2015 17:45
od MM-Mikulovsky

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.2.2015 15:48
od slonik
Bude. Akorát z ulice Komunardů do Thámovy. Teda, měl by být... :D V územním plánu je, ale Praha 7 by ho chtěla jen pro tramvaje a IPR zase spíš jen pro auta. Doufám, že bude pro oboje, ještě jeden plnohodnotný most tam chybí. Pro Holešovice to bude dobrá alternativa na béčko. Škoda, že se nestihne do rekonstrukce Libeňáku a Hlávkova...

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.2.2015 14:55
od von Špilberk
Martin Šubrt píše:nebo zavedení odbočky tramvaje
+ nový most přes Vltavu. Docela by se hodil.
http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... -keqWZefNo

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.2.2015 13:32
od Petrpes
Bejvávalo :D
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006092501

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.2.2015 12:34
od Martin Šubrt
Chtělo by to smyčku někde za Urxovou, nebo zavedení odbočky tramvaje do té budoucí nové čtvrti na Rohanský ostrov...

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.2.2015 10:24
od milbi
Osobní poznatky někoho, kdo pracuje na Invalidovně a jezdí směr centrum (nejčastěji na Masarykovo nádraží) - metro je použitelné jen v případě, že jedu béčkem dál než na Florenc/Náměstí republiky. I IDOS navrhuje často spojení tram na Florenc a tam přestup na C, než béčko+C. Béčko jede Invalidovna-Florenc 3 minuty, tramvaj 5 minut. Z Křižíkovy je to 1 min vs. 3 min. Tramvají jsem jezdil tuto trasu i v době, kdy jezdila jen 8+24 v základních intervalech a dokonce i večer po divadle, kdy jsem si šel vyzvednout na Invalidovnu auto. Druhý vestibul Křižíkovy by pomohl jen těm, co jezdí béčkem delší úsek, rozhodně nepřesvědčí lidi, aby fárali na jednu či dvě stanice. Na Palmovku na oběd také jezdíme jen a pouze tramvají nebo za pěkného počasí chodíme pěšky. Pokud tedy nemá být v Karlíně metro 3 a jedna další linka, ale opět jen dvě základní (od roku 2012 se v Karlíně otevřela řada kancelářských budov), potom navrhovanou 19 prodloužit aspoň ve špičkách (ráno mezi 8 a 9:30 a odpoledne mezi 16:30-18) z Palmovky na smyčku Těšnov.
A ještě něco k dřívější diskuzi na téma pěšího pochodu Orteňák - Nádraží Holešovice. Kdysi jsem bydlel v Holešovicích a putování Nádrhol směr Orteňák pěšky býval hodně za trest. Pokud nezměnili nastavení semaforů, tak i zdatnější chodec měl problémy přejít Argentinskou na jeden cyklus zelené. A na ostrůvečku uprostřed jsem se necítil příliš bezpečně a ani to tam moc nevonívalo... Proto se lidé na Orteňáku cpou do tramvaje, aby se na Nádrholu vysypali.

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 19:26
od 9001
thriller2: Je pro všechny... Ale příklad z Karlína... Za Karlínským náměstím už tramvaje jezdí obsazené, že by se po 8 nic nestalo... To samé Holešovice... Ortenovo náměstí náprask, že bych to posílil a pak na metru se to vyprázdní...
Jenom jsem proti tomu, aby se kvůli jedné zastávce tahaly někam tři linky...

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 19:15
od thriller2
To je fakt, MHD není pro lidi jedoucí jen půl km, ale pouze pro ty, co jedou od jednoho km dále. Nebo možná radši 2 km a více.

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 19:12
od MM-Mikulovsky
9001 píše:Ale zrovna Karlín bych řešil drsněji... Prostě jedna linka a nazdar... Máte tam metro...

Navíc tramvaje tam spíš plní lenost lidí, kteří z Karlínského náměstí jsou liní dojít na metro... Potom zbytek trasy je tramvaj už volná...
ona je otázka, jestli stanice Křížíkova nemá mít zde na východní straně Karlínského náměstí druhý vestibul, který by navíc tuto stanici nově zpřístupnil také bezbariérově.

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 17:40
od 9001
Ale zrovna Karlín bych řešil drsněji... Prostě jedna linka a nazdar... Máte tam metro...

Navíc tramvaje tam spíš plní lenost lidí, kteří z Karlínského náměstí jsou liní dojít na metro... Potom zbytek trasy je tramvaj už volná...

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 15:43
od Martin Šubrt
Pokud by to byla krátká linka typu Florenc - Palmovka s průjezdným obratem, který by dovezl lidi i dolů na Žertvy, tak OK, ale konec pravidelné linky s pauzama nahoře a s nutností pro lidi vylézat na Sokolovské, to bych fakt lidem neudělal. Ono to k metru a k dalším tramvajím není zrovna blízko. Pokud se Karlín bere převážně jako zdroj lidí a tramvaj je tam místo zlého hlubokého metra, tak by linka nahoru na Sokolovskou byla zbytečná. Osobně bych takový spoj při třech linkách v Karlíně nechal ujíždět. Při dvou, z nichž jedna by na Palmě končila takhle blbě, už by bylo variantou i to metro ;-).

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 14:56
od 9001
MŠ: Proč by nešlo? Klienty nechat vystoupit v Sokolovské a nástupní Žertvy.

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 14:27
od Looki
Martin Šubrt píše:Looki:
-Ukončit něco na Palmovce od Karlína prostě nejde ;-).
-Pokud je 3 ve standardním intervalu, musí něco dalšího stejně na Zenklovu nahoru, tedy ta 24.
-Malostranské náměstí - jen 12 a 22 ve standardním intervalu, málo.
-Naopak předimenzovaná vazba Kotlářka - Národní třída 6+9+9+21. Teda pokud není míněna 9 jako standardní linka, což asi podle té 19 a 21 je. Ale to by zase byla slabá vazba Újezd - Václavák, kde by byla 9 sama (19 ani 21 tohle nekryjí).
-Ukončení 2 od Palmovky na Olšanech je bezradné, neměla by žádné lidi, když odtud na Palmovku jedou i 10 a 13. Umřela by jako kdysi 10 blahé paměti.
-Ukončení 23 na Čechově nám. od centra opět nevhodné kvůli různé nástupní zastávce pro 22 i 23. Proto je tam vhodnější konec šestky, na kterou se dá na náměstí i celkem snadno přejít do protisměru, pokud zrovna jede. Nemusí se až za křižovatku.
- 5 linek na Libeňáku moc, 2 v Karlíně očekávaný řev místní městské části ;-).
a aspoň něco dobře, abych se dostal na 4-? :D

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 13:22
od Martin Šubrt
Looki:
-Ukončit něco na Palmovce od Karlína prostě nejde ;-).
-Pokud je 3 ve standardním intervalu, musí něco dalšího stejně na Zenklovu nahoru, tedy ta 24.
-Malostranské náměstí - jen 12 a 22 ve standardním intervalu, málo.
-Naopak předimenzovaná vazba Kotlářka - Národní třída 6+9+9+21. Teda pokud není míněna 9 jako standardní linka, což asi podle té 19 a 21 je. Ale to by zase byla slabá vazba Újezd - Václavák, kde by byla 9 sama (19 ani 21 tohle nekryjí).
-Ukončení 2 od Palmovky na Olšanech je bezradné, neměla by žádné lidi, když odtud na Palmovku jedou i 10 a 13. Umřela by jako kdysi 10 blahé paměti.
-Ukončení 23 na Čechově nám. od centra opět nevhodné kvůli různé nástupní zastávce pro 22 i 23. Proto je tam vhodnější konec šestky, na kterou se dá na náměstí i celkem snadno přejít do protisměru, pokud zrovna jede. Nemusí se až za křižovatku.
- 5 linek na Libeňáku moc, 2 v Karlíně očekávaný řev místní městské části ;-).

Re: Linkové vedení

Napsal: 06.2.2015 11:35
od Looki
willyjeff píše:Linka 24 na Palmovce je ukončená vnitřním objezdem s nástupní Palmovka/Sokolovská? Velmi problematické řešení...
3 linky na Spořilov? Proč?
2..13 je posilová. A obrácení na Palmovce není ideální, ale i proto to sem házím k diskuzi :wink: