Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
Matošo, kolik toho autem po Praze najezdíte?
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
možná tak trasa: Černý most - Průhonice...OMH píše:Nesmysl! Bohužel, ikdyž je Praha běžně ucpaná, doprava autem téměř vždy rychlejší než MHD.Mosquit píše:Kdo auto má, tak s ním pojede, za předpokladu:
b) není období, kdy je celá Praha ucpaná
Kromě poledne a noci je jakákoliv cesta přes Výtoň, Albertov a okolí tak 8x delší než autem !
Autem je to rychlejší jenom na okrajových částech Prahy, jakmile sjedete z Barranďáku, tak ztrácíte v autě na tramvaj desítky minut... A to nepočítám ten protočenej benzín v kolonách a zasmrádání celý Prahy...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No to je věc názoru, záleží na termínu a trase a rozhodně nelze jedním nebo druhým směrem generalizovat.OMH píše:Nesmysl! Bohužel, ikdyž je Praha běžně ucpaná, doprava autem téměř vždy rychlejší než MHD.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
O finačních možnost invalidů se také lze sáhodlouze bavit,ale zde to nemá smysl.DavidD píše:No zapoměl jsi přičíst náklady na údržbu což se u bazarových aut může pohybovat až dalších 20-30 tisíc...Na to bohužel nemá každý z invalidů..9001 píše:A kdo se baví o vozíčkářích? Jde i ostatní lidi. I když si mladý člověk a máš zlomenou nohu, tak taky oceníš že se nemusíš hrabat do schodů. To všechno nahrává prestiži MHD, kterou je potřeba zvednout. Ale upřímně je ubohost někam nechat jezdit NP garance na dvou linkách a pak je zrušit na několik týdnů, s tím že prostě nebudeme řešit a lidi starejte se. Tady to není o hromadném úprku do aut,ale o tom že felda dneska stojí 20-30k + provoz taky moc nestojí a tak ten člověk začne přemýšlet jestli se mu to nevyplatí tím autem jezdit.
Z vlastní zkušenosti felda r.v. 98 za 1,5 roku provozu 1500kč olej, a 3000 alternátor. Tot vše. Nyní Octavia v dieselu, 6000/rok údržba.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Výluky a jiná omezení
Josef, ty už to nepij ani ředěný a zapoj mozek, než něco napíšeš.Josef píše:když je na vozejčku, tak nemůže počítat stím, že bude stejně rychlej jako ostatní zdraví, prostě má hendikep a stím se musí smířit,,,
Re: Výluky a jiná omezení
Nesmysl! Bohužel, ikdyž je Praha běžně ucpaná, doprava autem téměř vždy rychlejší než MHD.Mosquit píše:Kdo auto má, tak s ním pojede, za předpokladu:
b) není období, kdy je celá Praha ucpaná
Re: Výluky a jiná omezení
Kdyby se jen trochu chtělo, tak by všechno šlo. Dlouhé nájezdy vyřeším přejezdem z jiné linky... NP tramvají je dost, takže na každou linku by mohly být nasazeny tak 4-5 pořadí NP tramvají, což bohatě stačí. Libeňák je problém, ale je to uvnitř města, tak hold se bude muset vozíčkář smířit s tím, že to musí objet a DP by měl nabídnout alternativní spojení s ohledem na tyto lidi. Samosebou neobsluha Řep jak se zde psalo je něco neomluvitelného a mohlo se to vyřešit nasazením NP na linou linku kdyby se chtělo žejo.
Re: Výluky a jiná omezení
No a kdy se pustí do opravy mostu...? Bude to na podzim, jak se spkulovalo, nebo později?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jste s těma "vozejkama" nějak odjeli z tématu...
tak se vrátíme...
Libeňský most (12, 25) od 1.7.2009 do odvolání
12:
* změna trasy (zkrácení): SÍDLIŠTĚ BARRANDOV - ... - Ortenovo náměstí - U Průhonu (Z) - DĚLNICKÁ
* všechny spoje pokračují ze zastávky Dělnická jako linka 25 do zast. Špejchar
25:
* změna trasy (zkrácení): ŠPEJCHAR - Sparta - ... - Pražská tržnice - Tusarova (Z) - DĚLNICKÁ
* všechny spoje pokračují ze zastávky Dělnická jako linka 12 do zast. Sídliště Barrandov
Důvod: špatná statika mostů v ul. Libeňský most v Praze 8
tak se vrátíme...
Libeňský most (12, 25) od 1.7.2009 do odvolání
12:
* změna trasy (zkrácení): SÍDLIŠTĚ BARRANDOV - ... - Ortenovo náměstí - U Průhonu (Z) - DĚLNICKÁ
* všechny spoje pokračují ze zastávky Dělnická jako linka 25 do zast. Špejchar
25:
* změna trasy (zkrácení): ŠPEJCHAR - Sparta - ... - Pražská tržnice - Tusarova (Z) - DĚLNICKÁ
* všechny spoje pokračují ze zastávky Dělnická jako linka 12 do zast. Sídliště Barrandov
Důvod: špatná statika mostů v ul. Libeňský most v Praze 8
Re: Výluky a jiná omezení
Kdo auto má, tak s ním pojede, za předpokladu:
a) má kde zaparkovat
b) není období, kdy je celá Praha ucpaná
Jestli zaplatím 2x26,- nebo projedu trochu benzínu je fuk, údržba auta něco stojí - ale to auto stejně mám, abych si dojel i tam, kam MHD nejezdí.
Zvýšení "prestiže" MHD zavedením nízkopodlažních spojů tyhle lidi (včetně mě) do MHD nepřiláká. Přiláká je do nich třeba to, že budou tramvaje jezdit bez bezdomovců, ožralů a jiných smraďochů.
a) má kde zaparkovat
b) není období, kdy je celá Praha ucpaná
Jestli zaplatím 2x26,- nebo projedu trochu benzínu je fuk, údržba auta něco stojí - ale to auto stejně mám, abych si dojel i tam, kam MHD nejezdí.
Zvýšení "prestiže" MHD zavedením nízkopodlažních spojů tyhle lidi (včetně mě) do MHD nepřiláká. Přiláká je do nich třeba to, že budou tramvaje jezdit bez bezdomovců, ožralů a jiných smraďochů.
Re: Výluky a jiná omezení
No zapoměl jsi přičíst náklady na údržbu což se u bazarových aut může pohybovat až dalších 20-30 tisíc...Na to bohužel nemá každý z invalidů..9001 píše:A kdo se baví o vozíčkářích? Jde i ostatní lidi. I když si mladý člověk a máš zlomenou nohu, tak taky oceníš že se nemusíš hrabat do schodů. To všechno nahrává prestiži MHD, kterou je potřeba zvednout. Ale upřímně je ubohost někam nechat jezdit NP garance na dvou linkách a pak je zrušit na několik týdnů, s tím že prostě nebudeme řešit a lidi starejte se. Tady to není o hromadném úprku do aut,ale o tom že felda dneska stojí 20-30k + provoz taky moc nestojí a tak ten člověk začne přemýšlet jestli se mu to nevyplatí tím autem jezdit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A kdo se baví o vozíčkářích? Jde i ostatní lidi. I když si mladý člověk a máš zlomenou nohu, tak taky oceníš že se nemusíš hrabat do schodů. To všechno nahrává prestiži MHD, kterou je potřeba zvednout. Ale upřímně je ubohost někam nechat jezdit NP garance na dvou linkách a pak je zrušit na několik týdnů, s tím že prostě nebudeme řešit a lidi starejte se. Tady to není o hromadném úprku do aut,ale o tom že felda dneska stojí 20-30k + provoz taky moc nestojí a tak ten člověk začne přemýšlet jestli se mu to nevyplatí tím autem jezdit.
Re: Výluky a jiná omezení
AD 4021
Jenomže pointa je: prostě přímé spojení Sparta - Vltavská - Palmovka nemůže být protože je tu ta varianta že cokoli těžšího než T3 prostě na Libeňák nepojede.
A napsalsem NP na 26 na Vltavskou. Takže klíííd.
Jenomže pointa je: prostě přímé spojení Sparta - Vltavská - Palmovka nemůže být protože je tu ta varianta že cokoli těžšího než T3 prostě na Libeňák nepojede.
A napsalsem NP na 26 na Vltavskou. Takže klíííd.
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Napadlomě v souvislosti s nadcházející absencí NP garancí v Modřanech a o víkendu na Petřinách, že by bylo lepší než spojit 12 s 25, odklonit 3 z Dělnický přes Nádr. Holešovice na Špejchar, kde by klidně mohli jezdit 14T z Motola a 12 z Palmovky protáhnou po trase 3 na Lehovec, kde zajašťuje garance 19. Na Barrandově by taky o garance nepřišli, jelikož jich je dost na 14 resp. 20 ve špičkách PD.
Kdyby tohle byl velký problém tak by se dalo nasadit na d-21 jedna wana, popř. kdyby tam bylo jedno pořadí 14T z Motola, tak by se taky svět nezbořil (vím víc vozokm., ale pro odpovědné chování by toto DPP mohl udělat).
Ad Petřiny) Byl by zas až takovej problém vypravit i o víkendu 1 jediné pořadí T3PLF na d-2.
Kdyby tohle byl velký problém tak by se dalo nasadit na d-21 jedna wana, popř. kdyby tam bylo jedno pořadí 14T z Motola, tak by se taky svět nezbořil (vím víc vozokm., ale pro odpovědné chování by toto DPP mohl udělat).
Ad Petřiny) Byl by zas až takovej problém vypravit i o víkendu 1 jediné pořadí T3PLF na d-2.
Re: Výluky a jiná omezení
Právě timhle systémem se ti vozíčkáři izolují a to by se moc dít nemělo. Snaha znízkopodlažnit co nejvíc běžných spojů je výhodnější jak pro ty vozíčkáře (větší výběr spojů, kratší interval atd.) ale taky i pro běžný cestující. Samozřejmě je to neefektivní nesystémová změna zavádění speciálních linek... už tu mám školní linky, invalidní linky,... za chvíli budou linky nákupní, pracovní, výletní... všechny linky maj bejt pro všechny a ne to takto izolovat. A bezbariérovost má bejt taky rovnoměrně všude, nejde jen o vozíčkáře, ale obecně je nízkopodlažnost značka komfortu.Josef píše:Ještě mě napadla jedna možnost,,,proč třeba nezavést tramvajovou linku, která by byla pouze pro vozíčkáře? jako jsou ty autobusy 1, 2, 3, tak tady by to mohla být ta tramvaj,,,Jezdila by třeba v 30 minutovém intervalu a postupně by projela celou sítí,,,Chápu, že jízdní doba by byla delší, ale bohužel, když je na vozejčku, tak nemůže počítat stím, že bude stejně rychlej jako ostatní zdraví, prostě má hendikep a stím se musí smířit,,,
Takovouhle tramvají by zas nejezdil nikdo, max 2 lidi a akorát by ždímala peníze, který by se mohli investovat do víc nízkopodlažních vozů/spojů na normální linky, kde by přece taky vozíčkáři mohli jezdit.