Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.4.2013 0:29

kruťák píše:Podle agentury JPP měl ráno v Uhříněvsi hořet nějaký autobus, ví někdo víc?
viz: http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13040815152

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Sirka » 08.4.2013 19:28

ROPID kruťákovi píše:je třeba, aby šlo skutečně o opodstatněné nasazení kloubového vozu.
S tim nelze než souhlasit, škoda že v Praze to neplatí :wink:

ElWapp: Jsou to zátahy, ale je to výstupní, takže to je jedno, pravidelní cest. si to třeba zapamatují...

Jinak 6401 by prý měl být provozní (a pokud je třeba déle odstaven, určitě to neznamená, že by byl sešrotován) a krom toho by měly přijít další hybridy...

krysarr
Uživatel
Příspěvky: 452
Registrován: 18.2.2009 22:45
Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od krysarr » 08.4.2013 18:54

Pred 16:00 zustal na krizovatce Konevova x Rokycanova smerem na Floru stat kloubak, zablokoval smer z mesta, zustal jen uzkej profil, kde se tak tak protahl bus. Ridila to kyvadlove PCR, ale rychla rota nikde, IZS jinak taky ne, tak nevim, co se tam sebehlo. Snad porucha?...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od kruťák » 08.4.2013 15:05

Podle agentury JPP měl ráno v Uhříněvsi hořet nějaký autobus, ví někdo víc?

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od JaHu » 08.4.2013 8:02

Láďa píše:
romanek763 píše:Před 2 rokama jsem se tady dotazoval na Sor prototyp 6600 tak byl 12/2009 sešrotován
Tím bych si nebyl tak jist.
Pokud je v Teplicích, tak můžeme očekávat, že za pár let (až bude pro Ústecký kraj příliš starý, tj. víc než 8 let) bude v rámci Veolie převeden do Prahy.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 07.4.2013 10:39

mr proper píše:6401 nemůžou zrušit, protože projekt hybrid neplatil SOR tak úplně ze svého. Takže je naopak zájem, aby se to opravilo a jezdilo to dál.
Jde to vůbec opravit? Aby nebyla špatná už myšlenka. Btw, nemělo těch hybridů být do nějaké doby 18?

mr proper
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 01.6.2009 22:27

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od mr proper » 06.4.2013 22:31

6401 nemůžou zrušit, protože projekt hybrid neplatil SOR tak úplně ze svého. Takže je naopak zájem, aby se to opravilo a jezdilo to dál.

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Marek Kubík » 06.4.2013 17:30

Láďa: To samé se tu nedávno řikalo o 6401 a přitom podle jednoho uživatele z jiného fóra má být pouze odstavena v jednom areálu kovošrotu. SOR má v tomto v areálu dost často odstavovat autobusy z důvodu nedostatku prostor ve svém vlastním areálu.

Uživatelský avatar
mixik
Uživatel
Příspěvky: 617
Registrován: 07.10.2008 23:04
Bydliště: Přívory - Všetaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od mixik » 06.4.2013 14:48

5915 jezdí na klíčově do 19.4.2013.
jestli jde do šrotu nebo jinam nevím. stk má do června.

5858 má sundaný spz, zámek na dveřích. ten si u DP už nezajezdí.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Láďa » 06.4.2013 10:56

romanek763 píše:Před 2 rokama jsem se tady dotazoval na Sor prototyp 6600 tak byl 12/2009 sešrotován
Tím bych si nebyl tak jist.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od romanek763 » 05.4.2013 22:56

Před 2 rokama jsem se tady dotazoval na Sor prototyp 6600 tak byl 12/2009 sešrotován

Uživatelský avatar
mixik
Uživatel
Příspěvky: 617
Registrován: 07.10.2008 23:04
Bydliště: Přívory - Všetaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od mixik » 05.4.2013 2:48

.......To se ale nemusí vždy povést... dobře jim tak. ať se projdou.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od ElWapp » 04.4.2013 18:13

Někteří cestující při cestě na Kačerov u Nemocnice Krč přesedají na linky, které končí v terminálu u metra, aby nemuseli podchodem. To se ale nemusí vždy povést - viz foto autobusu na lince 331, který pak nejspíš zatahuje do garáží a tak místo v terminálu zastavil na opačné straně ulice.
Obrázek

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od kruťák » 31.3.2013 19:29

Tak to muselo být 2 roky zpět, minulý rok opravdu posílení nebylo. Dovoluji si v této souvislosti citovat odpověď na mou tehdejší stížnost:
(...)
Vyhodnocení přepravních průzkumů z období nasazení kloubových vozidel v sezóně 2011 ukázalo obsazení, které neopravňovalo k nasazování kloubových vozů. Proto bylo pro sezónu 2012 rozhodnuto ponechat na lince 383 o víkendu standardní vozidla (délky 11 – 12 metrů). Kromě toho byla připravovaná uzavírka v souvislosti s pokládkou kanalizace v Choceradech a po dobu jejího trvání bylo vyloučené obracení kloubových vozů i v této obci.
O potížích s kapacitou vozů jsme se od cestujících dozvěděli až v polovině října 2012. V dané době nebyly v podstatě již možnosti nasazení většího vozu vzhledem k blízkému zimnímu období. Zima o sobě dala vědět velice brzy – prvním sněhem o posledním říjnovém víkendu.
Naše organizace přitom má pouze omezené možnosti v posilování linek a jejich spojů. Nasazení kloubového vozidla nezvyšuje osobní náklady, které jsou již v současné době nemalé, a zvýšení ostatních nákladů jde na úkor tržeb z jízdného, takže je třeba, aby šlo skutečně o opodstatněné nasazení kloubového vozu.
Počty spojů totiž objednávají a náklady s nimi spojené hradí jednotlivé obce na trase příslušné linky. Z jednání s obcemi vyplývají v poslední době vzhledem k jejich napjatým rozpočtům spíš požadavky na rušení nevytížených spojů nebo spojů, které nevyužívají jejich občané. Obce tak v podstatě nemají zájem na posilování víkendových spojů a jiný zdroj příjmů nemáme. Tržby z jízdného totiž nedosahují ani polovinu nezbytných nákladů.
Na základě vytížení spojů na podzim 2011 předpokládáme obnovení nasazení kloubových vozidel v sezóně 2013, pokud případná omezení průjezdu na trase jejich vypravování nezabrání. V období pozdního podzimu, kdy se již mohou projevovat komplikace způsobené nízkými teplotami, však nasazování kloubových vozidel neplánujeme vzhledem k jejich pohonu nápravy v zadním dílu vozu (na rozdíl od dříve ve zdejším regionu dopravci nasazovaného kloubového vozu ikarus s pohonem zadní nápravy pod prvním dílem vozu).
(...)

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Sirka » 31.3.2013 19:10

gabuliatko píše:Jo a když není kloub, občas jedou 2 standardy za sebou. Jak to pak vypadá v reálu si jistě každý domyslí. A příště jede čím?
2xSd > 1xKb, tedy v tom nevidím vůbec žádný problém, maximálně když vyjde dav na neposílený spoj, ale vzhledem k tomu, že bývají posilovány ty frekventované, tak nevim, co je zde za problém. Krom 383 - pokud je to pravda, tak to je samosebou chyba. (Nicméně mám zafixovaný červený kloub na 383, tak buďto to byla nějaká výměna, nebo už to jsou dva roky...)
ZXS91 píše:Sirka + kruťák
No Veolka teď zařadila nové kloubáky, nebyl to jeden z nich?
Samozřejmě, dík za připomenutí.

Odpovědět