Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 15.10.2011 16:47

Jirka: Jednoduše. Depo Hostivař má přece ve správě Škoda, Kačerov má Siemens, kde tedy bude ty opravy dělat?

K těm dílům. No tak podvozky vyrábí Bombardier, i když to je Siemens výrobek. U 15T taky vyrábí podvozky němci, ale jiná firma, která dodává i jiným předním výrobcům...

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Příspěvek od Jirka » 15.10.2011 16:41

9001 píše: když má jenom Zličín...

stejně to má stejné díly :lol:
:?: :?: :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 15.10.2011 13:15

http://praha.idnes.cz/dopravni-podnik-o ... zpravy_sfo

Začíná to mít dobrý vývoj. Jenom by mě zajímalo kde bude DPP ty vozy opravovat, když má jenom Zličín...

Jinak se mi libí, jak celkově vozy MHD jsou jako koncern VW. At si koupíte cokoli stejně to má stejné díly :lol:

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od OMH » 06.8.2011 18:27

P_V + vs-metrak: Pánové, velmi děkuji.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Příspěvek od P_V » 06.8.2011 18:11

OMH píše: v jakých místech bylo původně zamýšlení depo metra B.
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2050483

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Depo Jinonice

Příspěvek od vs-metrak » 06.8.2011 17:34

Depo mělo být v Jinonicích.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od OMH » 06.8.2011 16:16

Měl bych dotaz. Studoval jsem dneska brožuru: http://www.prazsketramvaje.cz/clanky/19 ... dpraha.pdf
A zajímalo by mě, v jakých místech bylo původně zamýšlení depo metra B. (viz mapa na předposlední stránce)
Díky

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Pražské metro

Příspěvek od vs-metrak » 13.7.2011 16:22

Zcela běžně lze i vidět strojvedoucí za jízdy močící otevřenými dveřmi do tunelu...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Tonda Ježek » 13.7.2011 15:37

Hhoonnzzaa píše:Strojvedoucí metra může sedět kde chce (pokud dosáhne na potřebná tlačítka). Sedačka není nijak ukotvená k podlaze.
To je sice pravda, ale vzhledem k tomu, že knipl či tlačítko pro rozjezd jsou na pravé straně panelu a tlačítko dveří či vlakového rozhlasu na levé straně, tak stejně fíra musí sedět +/- uprostřed.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Pražské metro

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 13.7.2011 15:15

Strojvedoucí metra může sedět kde chce (pokud dosáhne na potřebná tlačítka). Sedačka není nijak ukotvená k podlaze.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.7.2011 13:24

Pardón mě se zdálo že sedí víc vpravo, ale to bude tím, že skutečně jezdím metrem velmi málo.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Tonda Ježek » 13.7.2011 12:14

chemik píše:někdo znalý by mně mohl poučit - dnes jsem absolvoval cestu metrem =C= a do zastávky na Pražáku, směr Háje, se vřítila soupravička, kde měl řidič natvrdo otevřené dveře od své kabinky, do prostoru perónu. Pochopitelně za jízdy.
Asi větrání po předchozím kolegovi po střídání na IP 8-)
chemik píše:Je to normální/povolené/bezpečné?
Normální to je, spíš se ale používají pravé dveře, někdy i oboje pro lepší účinek.
Toleruje se to.
Bezpečné to je, pokud je fíra v kabině sám. Přeci jenom pravděpodobnost, že by se s fírou převrátilo křeslo a propadl by tou úzkou štěrbinou mezi dveřmi a panelem je téměř nulová.
MM-Mikulovský píše:dle postavení perónu na PP vlevo od soupravy usuzuji, že byly otevřeny ty násobně vzdálenější od místa strojvedoucího
:?:
Strojvedoucí sedí uprostřed soupravy a k bočním dveřím má stejně daleko.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Pražské metro

Příspěvek od chemik » 13.7.2011 11:46

jara píše:
chemik píše:někdo znalý by mně mohl poučit - dnes jsem absolvoval cestu metrem =C= a do zastávky na Pražáku, směr Háje, se vřítila soupravička, kde měl řidič natvrdo otevřené dveře od své kabinky, do prostoru perónu. Pochopitelně za jízdy. Je to normální/povolené/bezpečné?
no ono v tom teple co v těch kabinách je se občas vyvětrat musí. Tramvajíci též jezdí s otevřenou kabinou :-)
Ano, jezdí, ale proti vypadnutí jsou jištěni ještě jedněma dveřma ;)

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od jara » 13.7.2011 11:44

chemik píše:někdo znalý by mně mohl poučit - dnes jsem absolvoval cestu metrem =C= a do zastávky na Pražáku, směr Háje, se vřítila soupravička, kde měl řidič natvrdo otevřené dveře od své kabinky, do prostoru perónu. Pochopitelně za jízdy. Je to normální/povolené/bezpečné?
no ono v tom teple co v těch kabinách je se občas vyvětrat musí. Tramvajíci též jezdí s otevřenou kabinou :-)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.7.2011 11:42

chemik: Moc metrem nejezdím (většinou max. 1 - 2 stanice kolem Pankráce), takže osobně jsem se s tím snad nesetkal, ale řekl bych, že mi to připadá na tlakové větrání kabiny (které nyní hrozně chybí kaštanům v salónu 15T).
No a vzhledem k tomu, že:
1.) okno ve dveřích kabiny není snad nijak otevíratelné
2.) dle postavení perónu na PP vlevo od soupravy usuzuji, že byly otevřeny ty násobně vzdálenější od místa strojvedoucího

Z výše uvedeného osobně mi to nebezpečné nepřipadá a asi bych byl, na jeho místě, občas nucen to také tak dělat.

Odpovědět