Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Tonda Ježek » 05.11.2011 23:03

P_V píše:Takže to jde i v hustém provozu, jen musí být dva strojvůdci.
Nejde, protože souprava bez funkčního vlakového zabezpečovače má Vmax 60km/hod.

Jinak co se týče aktuální situace kolem M1, dá se říci, že situace je zlá, nikoliv však zoufalá, takže katastrofické scénáře zatím nejsou potřeba.

O Matře toho bylo napsáno hodně. V době montáže na Céčku, už to byl dávno překonaný systém. Ale vyšší zájem byl vyšší zájem.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od jara » 05.11.2011 22:44

P_V píše: EČS taky nemá Matru, a vozí obecenstvo.
Ano a proto je na to také vydán souhlas Drážního uřadu a v něm se mimo jiné píše, že souprava smí být na trase C provozována pouze mimo dopravní špičku a o víkendech jako následy vlaků s intermvalem 3 minut.
Ne nadarmo je nejvíc projetí návěsti STŮJ v době, kdy jede mašina s vypnutým zabezpečovačem či se jede ve složení 1+1.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Příspěvek od P_V » 05.11.2011 22:36

9001 píše:Ty by si pustil s klidným svědomím do ranní špičky na C vůz bez ZZ? Kolik je ted interval? 115s?
Když se vyměňují pražce, je Matra v úseku demontovaná. Když se zaváděly vlaky M1, bylo ARS nefunkční u předchozího a následného vlaku 8171 kvůli elmg. rušení. Takže to jde i v hustém provozu, jen musí být dva strojvůdci.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 05.11.2011 22:03

P_V píše:
jara píše:problem je ze se tam tluce drazni zakon s predpisem. Vypnutej zabezpecovac a vozidlo bez zabezpecovace je rozdil.
EČS taky nemá Matru, a vozí obecenstvo.
Ty by si pustil s klidným svědomím do ranní špičky na C vůz bez ZZ? Kolik je ted interval? 115s?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Příspěvek od P_V » 05.11.2011 21:59

jara píše:problem je ze se tam tluce drazni zakon s predpisem. Vypnutej zabezpecovac a vozidlo bez zabezpecovace je rozdil.
EČS taky nemá Matru, a vozí obecenstvo.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Martin Šubrt » 05.11.2011 21:17

9001 píše:Brejšín: Asi jsem se na to už psal, ale přece první 87-71M jezdily na C. To se z nich ZZ vykuchalo?
No 81-71M přešly na jinou trasu s jiným zabezpečovacím zařízením...tak se překuchat muselo. A operace "změny pohlaví" nás možná čeká opět :-). Byť různé zabezpečovací zařízení byly spíše důsledkem historických souvislostí a méně záměrem, je to škoda, že to tak dopadlo. Patří to do sektoru chyb, o kterých se vědělo, než k nim došlo... S rezervou vozů pro A by dnes nebyl žádný problém C doplnit a vozy s problémy v klidu opravit.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 05.11.2011 20:10

jara: Chápu, ale i tak vedení chválím za snahu s tím počítat.

Brejšín: Asi jsem se na to už psal, ale přece první 87-71M jezdily na C. To se z nich ZZ vykuchalo?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od jara » 05.11.2011 18:55

DavidD píše:
Brejšín píše:No hlavně, že na každé trase máme jiný zabezpečovák .................................., ale byli jsme za blce, když jsme na toto upozorňovali.
Tak snad metro umí jezdit i bez zabezpečováku. Sice to má svá omezení, ale taky se to nějak zvládne..
problem je ze se tam tluce drazni zakon s predpisem. Vypnutej zabezpecovac a vozidlo bez zabezpecovace je rozdil.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Pražské metro

Příspěvek od DavidD » 05.11.2011 18:53

Brejšín píše:No hlavně, že na každé trase máme jiný zabezpečovák .................................., ale byli jsme za blce, když jsme na toto upozorňovali.
Tak snad metro umí jezdit i bez zabezpečováku. Sice to má svá omezení, ale taky se to nějak zvládne..

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Pražské metro

Příspěvek od Brejšín » 05.11.2011 18:11

No hlavně, že na každé trase máme jiný zabezpečovák .................................., ale byli jsme za blce, když jsme na toto upozorňovali.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od jara » 05.11.2011 14:12

9001 píše:Chtělo by to vidět smlouvu. Moc bych nedal za to že tam bude klička, že se to vztahuje pouze na běžné opravy.

Jinak postup DPP chápu. V tomhle případě se jednání i zastávám. Aspon doufám, že máme stejnou myšlenku a tu, že opravu zatáhne ted ze svého aby bylo s čím jezdit a pak najedou soudní procesy.
No jako DPP moc nemá z čeho platit a hlavně pár souprav na víc je ale pouze ....... no uvidíme co nám nasledujicí dny a nové roky ukážou :-) jinak čtvrteční stav 40 provozních souprav nutno pro plnění GVD 41 :-) takže už jsme v minusu

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od kruťák » 04.11.2011 23:34

kruťák píše:a každý pruh hraje různou barvou
Chtěl jsem napsat, že kadžý vagon hraje jinou barvou pruhu. Našel jsem tohle v diskusi na Metrowebu, nějak jsem pár týdnů zanedbával ostatní fóra, tak mi tohle uniklo...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Příspěvek od P_V » 04.11.2011 22:14

9001 píše:To mě tak napadá. Dočkáme se reklam i na 87-71M?...
Má to vlnitý plech, na ten se špatně lepí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 04.11.2011 17:28

Chtělo by to vidět smlouvu. Moc bych nedal za to že tam bude klička, že se to vztahuje pouze na běžné opravy.

Jinak postup DPP chápu. V tomhle případě se jednání i zastávám. Aspon doufám, že máme stejnou myšlenku a tu, že opravu zatáhne ted ze svého aby bylo s čím jezdit a pak najedou soudní procesy.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od jara » 04.11.2011 16:34

gabuliatko píše:A přitom se pouští do dalšího full servisu. Sry za OT, ale nedalo mi to.
No coment radči :-( Vratím to k tématu. Nepochopím proč když tedy na vozech siemens skončí záruka ale mezi tím už vozy dostala firma siemens do užívání a starání se o ně. Se stále řeší jestli DPP bude platit za opravu. Jestli se prokáže špína na podvozkách, tak snad je jasné, že za to může udržba a tu si už DPP zaplatil. Chápu, že se Siemens cuká a chce platbu hodit na bombardier ale proč DPP to člověk nepochopí! A jestli to takto bude fungovat se 14T a s 15T tak v DPP nebude ani na chleba :-)

Odpovědět