Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
slavnostní prorážka TBM do Dejvické
foto: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/121126/
video
1. http://www.youtube.com/watch?v=FKcq7NXxJaQ
2. http://www.youtube.com/watch?v=e0Ec0rBzYFU
3. http://www.youtube.com/watch?v=93E1FPkXDCA
4. http://www.youtube.com/watch?v=nW6EHNQLaSg
foto: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/121126/
video
1. http://www.youtube.com/watch?v=FKcq7NXxJaQ
2. http://www.youtube.com/watch?v=e0Ec0rBzYFU
3. http://www.youtube.com/watch?v=93E1FPkXDCA
4. http://www.youtube.com/watch?v=nW6EHNQLaSg
Naposledy upravil(a) kasme dne 26.11.2012 19:41, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
třeba proto, že jsou jámy menší...
taky je otázka, kdo to bude provozovat a jestli se to vyplatí...
zrovna 'na Vypich bych moc nesázel...
taky je otázka, kdo to bude provozovat a jestli se to vyplatí...
zrovna 'na Vypich bych moc nesázel...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Teď mne, při prohlížení fotek s využitím pracovních jam tunelu Blanka pro výstavbu podzemních garáží, napadla otázka: Proč pracovní jámy vypich a Červený vrch potřebné k výstavbě prodloužení =M=A také nejsou navrženy (místo k opětovnému zasypání zeminou) ke stavbě podzemních garáží (jež údajně vychází cenově srovnatelně se zavážkou)?
Re: Pražské metro
A ti cestujici nemaji jinou alternativu, a do aut nepresednou, jaaaaasneeeee...abcdefg píše:... a vsak to je ucel. Ty by jsi platil poloprazny spoj? Ty by jsi poskytoval sluzby plneho rozsahu za stejne penize 30 cestujicim, nebo 60? Ja teda radeji 60 ... kdyz uz nic jineho, tak tezim alespon z tarifu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Poslední příspěvek mi připomíná jednoho zelenožlutého Joudu.
Re: Pražské metro
... a vsak to je ucel. Ty by jsi platil poloprazny spoj? Ty by jsi poskytoval sluzby plneho rozsahu za stejne penize 30 cestujicim, nebo 60? Ja teda radeji 60 ... kdyz uz nic jineho, tak tezim alespon z tarifu
Re: Pražské metro
Prodloužení intervalu se moc nenabízí, když stav ve špičce je na stupni 5 až na Kačerov a za Kačerovem tak na 3. Při prodloužení intervalu to bude 5 až na Opatov.willyjeff píše:A nemyslíte si, že existuje celkem dost lidí, kteří jezdí z Písnice a dalších oblastí nově pokrytých novým metrem na dnešní =C= a ti už tedy nebudou zahlcovat Kačerov a další stanice? Takže prodloužení intervalu se celkem nabízí, není-liž pravda?
Re: Pražské metro
Tuším že jsme se (tady?) dobrali k poměru asi 40:60%. Tedy do Déčka střídavě každý druhý nebo třetí vlak.
Synchronizaci při sjíždění ve špičce si nedovedu představit, asi bude před Pankrácem zácpa a řád přestane existovat, bude se jezdit na interval.
Mimo špičku je podle mě 1:2 nepoužitelné, interval by byl strašný - i při 1:1 se souhrnný interval bude muset zkrátit. Možná by bylo vhodnější, kdyby mimo špičku vlaky z D končily už na Povstání, a o to kratší by byl interval na starém C. Nebo by na D byl mimo špičku zaveden levostranný provoz v úseku Pankrác - Olbrachtova, a vlaky z D by točily na Kačerově, což ještě blíž a navíc s možností odstavení, ale to už je poněkud bizarní
Synchronizaci při sjíždění ve špičce si nedovedu představit, asi bude před Pankrácem zácpa a řád přestane existovat, bude se jezdit na interval.
Mimo špičku je podle mě 1:2 nepoužitelné, interval by byl strašný - i při 1:1 se souhrnný interval bude muset zkrátit. Možná by bylo vhodnější, kdyby mimo špičku vlaky z D končily už na Povstání, a o to kratší by byl interval na starém C. Nebo by na D byl mimo špičku zaveden levostranný provoz v úseku Pankrác - Olbrachtova, a vlaky z D by točily na Kačerově, což ještě blíž a navíc s možností odstavení, ale to už je poněkud bizarní
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
To bude těmi už 24 hodinami v ulicích... Bylo myšleno, že podíl cestujících na větvích na Háje a do Písnice se již dnes počítá se zahrnutím Kačerova. Jakoby Kačerov=budoucí Pankrác. Tj. ti, kdo dnes jezdí na Kačerov busy, jsou počítáni už pro metro D (či novou větev). I při tomto výpočtu vychází zatíženější původní úsek linky C na Háje a to celkem o dost.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Promiň, tvojí větu jsem četl mnohokrát, ale moc jsem nepobral, co vyjadřuje Můžeš to nějak rozvést prosím?Martin Šubrt píše:Ovšem z hlediska výpočtů poměru cestujících se už hodnotí ti, co přijíždějí na Kačerov busy jako ti, co pojedou na Pankrác. Větev na Háje za Kačerovem v době dostavění větve i tak výrazně převyšuje potenciál té větve.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Ovšem z hlediska výpočtů poměru cestujících se už hodnotí ti, co přijíždějí na Kačerov busy jako ti, co pojedou na Pankrác. Větev na Háje za Kačerovem v době dostavění větve i tak výrazně převyšuje potenciál té větve.willyjeff píše:A nemyslíte si, že existuje celkem dost lidí, kteří jezdí z Písnice a dalších oblastí nově pokrytých novým metrem na dnešní =C= a ti už tedy nebudou zahlcovat Kačerov a další stanice? Takže prodloužení intervalu se celkem nabízí, není-liž pravda?
Podle mého názoru je větvení celkem slušný nápad. Kéžby se povedlo na Českomoravské rozvětvit =B= směrem Prosek a Letňany
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
A nemyslíte si, že existuje celkem dost lidí, kteří jezdí z Písnice a dalších oblastí nově pokrytých novým metrem na dnešní =C= a ti už tedy nebudou zahlcovat Kačerov a další stanice? Takže prodloužení intervalu se celkem nabízí, není-liž pravda?
Podle mého názoru je větvení celkem slušný nápad. Kéžby se povedlo na Českomoravské rozvětvit =B= směrem Prosek a Letňany
Podle mého názoru je větvení celkem slušný nápad. Kéžby se povedlo na Českomoravské rozvětvit =B= směrem Prosek a Letňany
Re: Pražské metro
Vhodná by byla, kdyby šlo dál navyšovat kapacitu v úseku Pankrác-Nádr. Holešovice. Jenže to nejde, takže rozvětvení přinese spíš problémy. Díky větvení a tím nižšímu intervalu ve větvích se v nacpaném metru cestující nepoveze v úseku Kačerov - centrum jako nyní, ale prakticky hned od nástupní stanice, soupravy jsou i dnes slušně našlapané přímo od jižáku. Za mnoho miliard investic se tak na jihu atraktivita MHD nijak nezvýší - přitom potenciál by byl - na jih od Písnice se postavilo spousta satelitů a Vídeňská je věčně zacpaná. Namísto toho radši magistrát vymýšlí 4pruhovou Vídeňskou, což je návrat k Zákosu. A už vůbec se nemluví o technických záležitostech - bude na D díky větvení nutné instalovat již dávno zastaralou Matru, je dostatečná kapacita v depu na Kačerově? Je dobré si uvědomit, že větev v tomto úseku v 60. letech plánována byla, ale už od poloviny 80. let se právě z kapacitních důvodů od toho ustoupilo. Pokud jde o výstavbu metra, věřím víc dopravním propočtům od komančů než dnešní radnici.pawel píše:osobně mi připadá varianta větvení celkem vhodná....
Podle mě je jediným rozumným řešením stavět D jako samostatnou trasu, případně přeprojektovat stanici Pankrác D. Ze začátku to bude kapacitně stejné, ale umožní to další rozvoj trasy, časem uvolnění kapacity na přetíženém C. Metro se nestaví na 10 let, aby se jeho rozvoj zabil momentálním nedostatkem peněz v Praze, které se navíc rozkradly.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Vzali by se z aut. Protože ten, kdo se nechce kodrcat busem na Kačerov, přestupovat a mačkat se v přeplněném metru, jezdí autem. A tím, že vznikne jen větev, tak se mačkání jen přesune z Kačerova na Pankrác. Navíc interval ve špičce 4 minuty (+-pár vteřin) nebude moc atraktivní a těžko přitáhne lidi z IAD do MHD. Spíš ještě lidi z Jižního Města vyžene do aut.pawel píše:nicméně už dnes lidé z oblastí obsluhovaných budoucím D jezdí C, takže kde by se další lidé vzali?
No, oni těch 10 miliard chtějí ušetřit proto, že je jaksi nemají, ne proto, aby je investovali jinde.pawel píše:dále se jistě zvýší tlak na alternativní tangenciální spojení po povrchu (jeremenkova, bohdalec), což je dobře. kdyby se tak těch 10 ušetřených miliard investovalo sem...
Re: Pražské metro
osobně mi připadá varianta větvení celkem vhodná. oblast kolem D bude mít napojení na A a B, na centrum, nebude nutná přestavba stanice pankrác ani náročná výstavba stanic v centru (zejména NBS a nám. míru). žádné nové rádoby hightech systémy, nové depo apod., to vše by byly podle mě vyhozené peníze. slabinou je otázka kapacity. nicméně už dnes lidé z oblastí obsluhovaných budoucím D jezdí C, takže kde by se další lidé vzali? dále se jistě zvýší tlak na alternativní tangenciální spojení po povrchu (jeremenkova, bohdalec), což je dobře. kdyby se tak těch 10 ušetřených miliard investovalo sem...