Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
http://mhd86.cz/2017/02/14/politici-cht ... a-cakovic/
Pan OMH učinil zásadní objev: Zjistil, že když se nějakého politika z MČ, která nemá metro (nebo jen na krajíček), zeptá, jestli chce prodloužení metra dál do své MČ, tak odpoví (překvapivě) ANO.
Soutěžní úkol: sežeňte mi MČ politika, který na otázku, jestli chce, aby se k nim prodloužilo metro, odpoví NE.
K objevu jinak gratuluji.
Pan OMH učinil zásadní objev: Zjistil, že když se nějakého politika z MČ, která nemá metro (nebo jen na krajíček), zeptá, jestli chce prodloužení metra dál do své MČ, tak odpoví (překvapivě) ANO.
Soutěžní úkol: sežeňte mi MČ politika, který na otázku, jestli chce, aby se k nim prodloužilo metro, odpoví NE.
K objevu jinak gratuluji.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p ... 70206.html
Zábava jen pro silné povahy:
http://zpravy.idnes.cz/praha-odklada-st ... _praha_ton
[quote]Pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner však namítl, že stavba trasy metra D bude dokončena podle plánu v roce 2011 nebo 2012. [/quote]
http://zpravy.idnes.cz/metro-se-prodlou ... _praha_nad
[quote]I přesto problémy by měli kolem roku 2009 stavbaři začít prorážet tunely podzemní dráhy na zcela nové trase D mezi hlavním nádražím a Lhotkou.[/quote]
http://zpravy.idnes.cz/obrazem-jak-budo ... _praha_adb
[quote]Stavět se začne už v roce 2010. [/quote]
http://zpravy.idnes.cz/planovane-metro- ... _praha_itu
[quote]Dopravní podnik by rád zahájil výstavbu podzemní dráhy D v roce 2011 [/quote]
http://zpravy.idnes.cz/metro-d-do-pisni ... domaci_itu
[quote]Nová trasa metra D má být vyprojektována v roce 2013 a město má mít také všechna povolení ke stavbě. Tak alespoň hovoří harmonogram příprav...[/quote]
http://zpravy.idnes.cz/chystane-metro-d ... domaci_taj
[quote]První úsek linky metra D by se měl začít stavět v roce 2014[/quote]
http://www.metro.cz/rozhovor-nove-metro ... e-deje_row
[quote]Nové metro bychom mohli stavět od roku 2016[/quote]
https://www.novinky.cz/ekonomika/347747 ... liard.html
[quote]Práce na stavbě prvního úseku by mohly začít v roce 2017[/quote]
Ještě musím najít články se zahájením 2012 a 2015 a mám to komplet.
A já myslel, že stavbě metra D chybí pozemky, a on chybí harmonogram.Stavbě metra D chybí harmonogram. Myslím si, že tento plán je realistický. Budu jej prezentovat na dozorčí radě dopravního podniku (DPP) a chci, aby se tím představenstvo začalo řídit. Termíny, které mám, jsou podle odborníků stihnutelné," řekl Dolínek.
Zábava jen pro silné povahy:
http://zpravy.idnes.cz/praha-odklada-st ... _praha_ton
[quote]Pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner však namítl, že stavba trasy metra D bude dokončena podle plánu v roce 2011 nebo 2012. [/quote]
http://zpravy.idnes.cz/metro-se-prodlou ... _praha_nad
[quote]I přesto problémy by měli kolem roku 2009 stavbaři začít prorážet tunely podzemní dráhy na zcela nové trase D mezi hlavním nádražím a Lhotkou.[/quote]
http://zpravy.idnes.cz/obrazem-jak-budo ... _praha_adb
[quote]Stavět se začne už v roce 2010. [/quote]
http://zpravy.idnes.cz/planovane-metro- ... _praha_itu
[quote]Dopravní podnik by rád zahájil výstavbu podzemní dráhy D v roce 2011 [/quote]
http://zpravy.idnes.cz/metro-d-do-pisni ... domaci_itu
[quote]Nová trasa metra D má být vyprojektována v roce 2013 a město má mít také všechna povolení ke stavbě. Tak alespoň hovoří harmonogram příprav...[/quote]
http://zpravy.idnes.cz/chystane-metro-d ... domaci_taj
[quote]První úsek linky metra D by se měl začít stavět v roce 2014[/quote]
http://www.metro.cz/rozhovor-nove-metro ... e-deje_row
[quote]Nové metro bychom mohli stavět od roku 2016[/quote]
https://www.novinky.cz/ekonomika/347747 ... liard.html
[quote]Práce na stavbě prvního úseku by mohly začít v roce 2017[/quote]
Ještě musím najít články se zahájením 2012 a 2015 a mám to komplet.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
„Příprava trasy „D“ pražského metra mohla být mnohem dále“
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ohem-dale/
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ohem-dale/
V jaké fázi je příprava metra D?
Příprava tohoto projektu neustále pokračuje správným směrem, ale opravdu by mohla být rychlejší. Důvody jsou v podstatě ty, které jsem odpověděl na váš dotaz o přístupu investorů. Je to opatrnost, je to střídající se vedení města s měnícím se názorem na projekt, jehož příprava zabere několik volebních období. Aktuálně má projekt kladné posouzení EIA, pravomocné územní rozhodnutí, cost – benefit analýzu s výsledkem splňujícím kritéria financování z fondů EU, zpracována je dokumentace pro stavební povolení a podle ní probíhá výkup pozemků.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
Vidíš, zastavět autobusák mě nenapadlo. To není blbej nápad, třeba by tam alespoň tak hnusně nefoukalo...vs-metrak píše: Přímo na Zličíně je......nad BUS terminálem místa habakuk i na parkovací mrakodrap.
Re: Pražské metro
Nad tunely a stanicemi metra lze stavět v podststě libovolně. V případě hloubených je lze přemostit viz. například ČSOB Radlická, Reiffeisen Budějovická, Centrum Chodov... V případě ražených je to takřka jedno, tam je lze vždy vhodně založi.
Než mít z provozního hlediska zprasené další depo, tak raději nic. Přímo na Zličíně je před stanicí, nad stanicí a nad BUS terminálem místa habakuk i na parkovací mrakodrap. Navíc stále existuje myšlenka na větev trasy B za stanicí Stodúlky, směrem k okruhu. Tam je taky místa habaděj...
Než mít z provozního hlediska zprasené další depo, tak raději nic. Přímo na Zličíně je před stanicí, nad stanicí a nad BUS terminálem místa habakuk i na parkovací mrakodrap. Navíc stále existuje myšlenka na větev trasy B za stanicí Stodúlky, směrem k okruhu. Tam je taky místa habaděj...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
To sice jo, ale aby ti taky stačila kapacita. Pozemky nijak velký nejsou a mrakodrap tam postavit nemůžeš, bo základy. A než stavět nějaký pidiparkovišťátko, co bude beztak věčně přeplněný, mi přijde lepší udělat to raději o kus vedle, zato pořádně. Protože počítám, že to bude atraktivní, tudíž to bude muset být velký (tedy alespoň z logiky věci by mělo být).MM-Mikulovsky píše:Jenže jízda + stanice =M= ve sklepě P+R je ideální pro nejminimálnější možnou docházkovou přestupní vzdálenost = nejlépe mezi IAD/=M= pomocí výtahů
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
1.) OSOBNĚ PREFERUJI "MNOHO" (alespoň 6-ti) PODLAŽNÍ P+R NAD NOVOSTAVBOU STANICE A PROPOJENÍ S NÍ KAPACITNÍMI VÝTAHY - viz má RE na Bobik9001 píše:MM: Nápad to není špatný, ale pochybuji, že by to šlo za nějakou rozumnou cenu postavit. Třeba v Písnici se s tím počítá, tak ok, ale tady by to znamenalo začít od základů...
.............
2.) co se hal depa =M= týče ty (narozdíl od TRAM PA a HL, které se pro nekvalitní materiál stejně již tzv. do/přežily) by měly být z tzv. lehké montované konstrukce = jít i rozebrat či jednou se rozhodně stejně do/přežijou
3.) základy dnešních halových staveb (včetně OC s P v horních podlažích - viz např. Arkády Pankrác) jsou snad "bodové"/sondážní (pro jednotlivé nosné pilíře) čímž stržení střechy a výstavbu nové (nejen na Zličíně, ale i v HL) nemusí nutně znamenat potřebu rušení/přestavby remízovacích kolejí pod ní (a klidně na Zličíně s tímto "jen" do budoucna počítat místo jednou stejně potřebných větších investic do stávaícího zastřešení)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Nepochybuji, že jde jen o neobratné vyjádření. Rušení depa určitě nehrozí, páč pak by se zase někde muselo stavět to depo.MM-Mikulovsky píše: novou stanici postavit "z Depa", tak ji postavit sice v jeho areálu...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
MM: Nápad to není špatný, ale pochybuji, že by to šlo za nějakou rozumnou cenu postavit. Třeba v Písnici se s tím počítá, tak ok, ale tady by to znamenalo začít od základů...
Bohužel současné město jak impotentní, že dokáže akorát postavit úly na střeše magistrátu a udělat pár blbostí typu cyklopruhy
Bohužel současné město jak impotentní, že dokáže akorát postavit úly na střeše magistrátu a udělat pár blbostí typu cyklopruhy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Bobik: Jenže jízda + stanice =M= ve sklepě P+R je ideální pro nejminimálnější možnou docházkovou přestupní vzdálenost = nejlépe mezi IAD/=M= pomocí výtahů, čímž TO UDĚLÁŠ MAXIMÁLNĚ NEJPOHODLNĚJŠÍ NEJATRAKTIVNĚJŠÍ, A TEDY CO NEJVYÚŽIVANĚJŠÍ
ale k citovanému upozorňuji:
1.) neprobírali jsme to tu již náhodou v loňském roce ? (poslední dobou mám čímdál větší pocit, že ty "dobré nápady" bere magistrát někde "venku" - např. i zde, ale netvrdím, že je to špatně ba naopak, ale tím spíše by se měl tzv. pochlapit a jsou-li dle něj dobré je realizovat, aby alespoń něco udělal "sám")
2.) nebylo by vhodnější než
a) novou stanici postavit "z Depa", tak ji postavit sice v jeho areálu, ale VEDLE JEHO DOSAVADNÍCH HAL
b) stavět P+R "někde vedle" nové stanice =M=, tak:
- v několika podlažích přímo nad ní = na již "vlastních" pozemcích(bez potřeby ochoty prodat někým jiným stále vlastněné v sousedství) ?
- případně hledat cestu, jak účelně jedním/2 novými "parkovacími" podlažími zvýšit využitlnost aktuálně zastavěné plochy halami depa + i nově postavené stanice ?
s celým příspěvkem 100% souhlas,von Špilberk píše:9001: Já bych viděl jako problém i to, že při nedostatku míst P+R zaberu již existují kvůli stavbě, která určitě nebude hotová za půl roku. Takže za mě - nápad je dobrý................
v Radlicích je přímo nad stanicí metra jakási prosklená několikapatrová budova ideální udělat z ní parkovací dům.
ale k citovanému upozorňuji:
1.) neprobírali jsme to tu již náhodou v loňském roce ? (poslední dobou mám čímdál větší pocit, že ty "dobré nápady" bere magistrát někde "venku" - např. i zde, ale netvrdím, že je to špatně ba naopak, ale tím spíše by se měl tzv. pochlapit a jsou-li dle něj dobré je realizovat, aby alespoń něco udělal "sám")
2.) nebylo by vhodnější než
a) novou stanici postavit "z Depa", tak ji postavit sice v jeho areálu, ale VEDLE JEHO DOSAVADNÍCH HAL
b) stavět P+R "někde vedle" nové stanice =M=, tak:
- v několika podlažích přímo nad ní = na již "vlastních" pozemcích(bez potřeby ochoty prodat někým jiným stále vlastněné v sousedství) ?
- případně hledat cestu, jak účelně jedním/2 novými "parkovacími" podlažími zvýšit využitlnost aktuálně zastavěné plochy halami depa + i nově postavené stanice ?