Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Opravuje se stanice Muzeum, v jednom směru nebude metro pět měsíců stavět
http://praha.idnes.cz/oprava-metro-stan ... zpravy_nub
http://praha.idnes.cz/oprava-metro-stan ... zpravy_nub
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Ještě dovětek k výluce metra...
Včera jsem byl v Ostravě a totální nátřesk kolem ZOO... Všude MP Ostrava, která dopravu řídila a vozidla odstavovala, tak, aby byl zajištěn volný průjezd MHD a ostatní dopravy...
Proč tohle nefunguje i v Praze? To opravdu nikoho nenapadlo ty bus pruhy hlídat?
Včera jsem byl v Ostravě a totální nátřesk kolem ZOO... Všude MP Ostrava, která dopravu řídila a vozidla odstavovala, tak, aby byl zajištěn volný průjezd MHD a ostatní dopravy...
Proč tohle nefunguje i v Praze? To opravdu nikoho nenapadlo ty bus pruhy hlídat?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
To bych pak chtěl tu 193+11 vidětslonik píše:Kdyby se zpravodajka zamyslela, mohla jet 193+11 a byla by tam podstatně pohodlněji. A stejně tak polovina lidí z těch náhradních busů...
Re: Pražské metro
Kdyby se zpravodajka zamyslela, mohla jet 193+11 a byla by tam podstatně pohodlněji. A stejně tak polovina lidí z těch náhradních busů...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/foto- ... 590604f2e/
http://echo24.cz/a/i397F/precpane-autob ... ro-nestaci
http://echo24.cz/a/i397F/precpane-autob ... ro-nestaci
„Cesta z Pankráce na Muzeum trvá metrem osm minut, dnes mi tato cesta zabrala 40 minut,“ uvedla zpravodajka
Re: Pražské metro
Konečná XC na Florenci je provedena snad tím nejdebilnějším možným způsobem...
Hned u schodů je nástupní zastávka na délku 1 kloubu, která bezprostředně navazuje na výstupní zastávku. Výstupní zastávka má místo označníku jakýsi svařovaný šrot na podstavci ze starého kola od vozu.
Autobus stojí v nástupní, lidé se cpou. Přijede vůz od Povstání, zastaví ve výstupní - tedy hned tomu prvnímu za zadelí. Lidé vystupují a po pár vteřinách z transparentů zmizí nápis nenastupujte a blikne tam XC cíl Pražského povstání. V tu chvíli je první bus plný a odjíždí. Lidé okamžitě pokračují k druhému busu a nastupují. Řidič zavírá dveře, lidé se ještě snaží nastupovat a když už to fakt nejde, jdou k již třetímu autobusu v pořadí, který sice taky ještě ani nedojel do výstupní, ale už má na transparentu nový cíl a otevřené dveře....
Proboha proč to není průjezdná konečná? Nebo proč se nenastupuje ideálně u jiného výlezu? Kdyby byla výstupní přes ulici a busy se točily kolem ostrůvku na západním konci Křižíkovy, taky by to bylo míň masakrální...
Hned u schodů je nástupní zastávka na délku 1 kloubu, která bezprostředně navazuje na výstupní zastávku. Výstupní zastávka má místo označníku jakýsi svařovaný šrot na podstavci ze starého kola od vozu.
Autobus stojí v nástupní, lidé se cpou. Přijede vůz od Povstání, zastaví ve výstupní - tedy hned tomu prvnímu za zadelí. Lidé vystupují a po pár vteřinách z transparentů zmizí nápis nenastupujte a blikne tam XC cíl Pražského povstání. V tu chvíli je první bus plný a odjíždí. Lidé okamžitě pokračují k druhému busu a nastupují. Řidič zavírá dveře, lidé se ještě snaží nastupovat a když už to fakt nejde, jdou k již třetímu autobusu v pořadí, který sice taky ještě ani nedojel do výstupní, ale už má na transparentu nový cíl a otevřené dveře....
Proboha proč to není průjezdná konečná? Nebo proč se nenastupuje ideálně u jiného výlezu? Kdyby byla výstupní přes ulici a busy se točily kolem ostrůvku na západním konci Křižíkovy, taky by to bylo míň masakrální...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
NÁMĚSTÍ MÍRU - ŽELIVSKÉHO (oba směry)
Technická závada napájecí kolejnice
http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_2006/
Technická závada napájecí kolejnice
http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_2006/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Mezi Florencí a Českomoravskou nejezdilo metro kvůli pádu do kolejiště
http://praha.idnes.cz/metro-nejede-flor ... -zpravy_jjProvoz metra linky B mezi stanicemi Florenc a Českomoravská přerušil ráno na zhruba hodinu a půl pád člověka do kolejiště ve stanici Invalidovna. Metro nejezdilo v obou směrech. Provoz byl podle webu Dopravního podniku obnovený v 07:46. ......
Re: Pražské metro
Stopáž 0:50 tam je to krásně vidět, žádný problém s tím není...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Tak se to nemusí posouvat nutně v úhlu 90° na kolej, může to být řešené jako tramvajová dilatace pod nějakým menším úhlem, ideálně ještě spolu s šikovným zbroušením oné koleje a pak to může být celkem hladký přejezd.P_V píše:Nehrká jim to? Dva nesvařené styky za sebou, a šrouby co kvůli časté demontovatelnosti nemohou být utažené na krev, to musí být pěkná diskoška.vs-metrak píše:Odnímatelná kolejová pole se využívají v Ochranném systému budapešťského metra a to zejména proto, že tam mají traťové tlakové uzávěry výsuvné z boku. Vůbec žádné problémy s tím nemají.
Re: Pražské metro
Nehrká jim to? Dva nesvařené styky za sebou, a šrouby co kvůli časté demontovatelnosti nemohou být utažené na krev, to musí být pěkná diskoška.vs-metrak píše:Odnímatelná kolejová pole se využívají v Ochranném systému budapešťského metra a to zejména proto, že tam mají traťové tlakové uzávěry výsuvné z boku. Vůbec žádné problémy s tím nemají.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
já s ním mluvil na novým Áčku, ale chápal jsem, že řeč je obecná - resp. spíše staré úseky ( proč by se měla držet voda na novém úseku vedeným pod kopci - mimo úseku mezi Veleslavínem a Petřinami)demon píše:No jasně, von ten fíra přesně ví, v jakym technickym stavu jsou jaký vrata, notabene zrovna na novym Áčku.
....