Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pražské metro

Odeslatod Adam108 v 18.1.2019 8:58

A to ta směnárna tam je asi týden...
Adam108
Uživatel
 
Založen: 01.1.2014 18:29

Re: Pražské metro

Odeslatod Bobik v 17.1.2019 20:49

No a v čem je problém? Když se najde někdo, kdo to za tu cenu koupí? Kdyby se nenašel, tak se neuživí a s cenou půjdou dolů. Věc nabídky a poptávky, nikdo to ty lidi za ty prachy kupovat nenutí. A není to žádnej podvod, cenu veřejně inzerují, je jen na kupujícím, zdali na ni přistoupí, navíc má možnost volby koupit jinde za jinou cenu.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pražské metro

Odeslatod 9001 v 17.1.2019 20:39

fricoolinek2 napsal:Na Andělu (vestibul Na Knížecí) je směnárna nabízející 16 Kč za Euro.

DPP by neměl páky, jak něco takový vyplonkovat? Třeba že by jako mohle chít, aby v jeho prostorech byly jen firmy, nabízející solidní služby?


Dnes na FB to řešil primátor. Prý se směrnárnám postupně nebudou obnovovat smlouvy ;-).

Druhá otázka je, jaký je rozdíl mezi směrnánou s EUR za 16Kč a stánkem na Staromáku co prodává 0,5 Coly za 80 Kč, když ji v Marku koupil za 15 Kč... To nikomu nevadí...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pražské metro

Odeslatod fricoolinek2 v 17.1.2019 17:18

Na Andělu (vestibul Na Knížecí) je směnárna nabízející 16 Kč za Euro.

DPP by neměl páky, jak něco takový vyplonkovat? Třeba že by jako mohle chít, aby v jeho prostorech byly jen firmy, nabízející solidní služby?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Pražské metro

Odeslatod 9001 v 08.11.2018 21:44

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 08.11.2018 13:27

1) Prostě odstavná kolej na 1 vlak, využívaná podle potřeby. Zbytek jsou jen pověsti, které neumím potvrdit ani vyvrátit, jako že to mělo být budoucí propojení s jednou ze zvažovaných variant trasy D.
2) V době stavby C se metro směr Nové Dvory plánovalo jako odbočka, zde by se trať rozvětvila. Krátce se ten nápad objevil ještě za Hudečka, když hledal způsoby jak ušetřit na zprovoznění prvního úseku D. Pokud se D bude stavět jako samostatná trasa, postaví se jen jednokolejné propojení.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod canonet v 08.11.2018 12:39

Zdravím, mám jeden dotaz - vlastně dva: 1) k čemu je odbočná kolej vpravo za stanicí Pražského povstání ve směru na Háje - snad k odstavení případné nefunkční soupravy?
2) odbočné nezakolejované tunely ve stanici Pankrác jsou podle mého chabého rozumu přípravou ke spojení s již přes 30 let plánovanou linkou D, žel dosud - a ještě moc let, pokud vůbec - nepostavenou; nepletu se?
Předem dík za odpověď.
canonet
Uživatel
 
Založen: 22.10.2009 11:21

Re: Pražské metro

Odeslatod canonet v 08.11.2018 12:39

Zdravím, mám jeden dotaz - vlastně dva: 1) k čemu je odbočná kolej vpravo za stanicí Pražského povstání ve směru na Háje - snad k odstavení případné nefunkční soupravy?
2) odbočné nezakolejované tunely ve stanici Pankrác jsou podle mého chabého rozumu přípravou ke spojení s již přes 30 let plánovanou linkou D, žel dosud - a ještě moc let, pokud vůbec - nepostavenou; nepletu se?
Předem dík za odpověď.
canonet
Uživatel
 
Založen: 22.10.2009 11:21

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 01.11.2018 13:09

Tubus je vedle, pod Evropskou. Zasahují do něj jen zemní kotvy, které neznámá odpovědná osoba zapomněla dát přeprojektovat. Kdyby se business centrum postavilo hned po vydání povolení, tak už to nebude problém, neb kotvy jsou podle mě jen dočasné. Po výstavbě už jámu rozepře budova a Tonda s Adélou by jen žužlali nepotřebné konce lan.

edit - Oprava, nebylo zatím řečeno zda byla chyba v projektu nebo u obsluhy vrtačky. Dokumentace pro změnu stavebního povolení už metro prý obsahovala.
Naposledy upravil P_V dne 08.11.2018 13:31, celkově upraveno 1
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod 9001 v 01.11.2018 13:01

P_V napsal:Oni dostali stavební povolení ještě před metrem. Už před 15 lety se kvůli tomu přesouvala tramvajová měnírna. Na druhou stranu, SP se musí pravidelně prodlužovat, a tam opravdu někdo zaspal, když při prodlužování SP tuhle připomínku nevznesl. A stavbyvedoucí asi také není z nejbystřejších, že ho nenapadlo pátrat, co se od té doby v okolí změnilo.


A ted je otázka unese tubus metra tu budovu???
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 01.11.2018 10:10

Oni dostali stavební povolení ještě před metrem. Už před 15 lety se kvůli tomu přesouvala tramvajová měnírna. Na druhou stranu, SP se musí pravidelně prodlužovat, a tam opravdu někdo zaspal, když při prodlužování SP tuhle připomínku nevznesl. A stavbyvedoucí asi také není z nejbystřejších, že ho nenapadlo pátrat, co se od té doby v okolí změnilo.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod von Špilberk v 01.11.2018 6:38

https://www.facebook.com/kolarondrej/posts/2203528986347787
Každopádně opatrnost teď bude na místě, protože projekt, podle kterého se na Bořislavce staví, vznikl dávno před tunelem a vůbec s ním nepočítal.

To si dělá :zadnice :?:
V Praze je potřeba milion razítek na každý prd a najednou se může stavět podle projektu, který neodpovídá skutečnosti :?:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Odeslatod ElWapp v 22.10.2018 6:26

Jak jezdila nahradni doprava? Na Petrinach jsem potkal bus XA smer Hradcanska. To jel po tramvaji, nebo se nejak motal na Veleslavin?
ElWapp
Uživatel
 
Založen: 14.5.2009 18:29

Re: Pražské metro

Odeslatod Bobik v 22.10.2018 4:32

P_V napsal:Otázkou je jak moc šikmo dolů šel, a pokud tunel netrefil, kde se tam vzala ta voda co všechno prosákne a škoda za 10M.
Napadlo mě, že mohl navrtat nějakou kavernu. Tubus metra mohl změnit proudění spodní vody v podloží a kavernu vytvořit. V bejvalý práci jsem kdysi zažil při likvidaci starý skládky hlíny ze stavby sídliště někdy z osmdesátek (která po větších deštích začala ujíždět), že se v tý hromadě taky "nakopla" nějaká podobná kaverna - a na dva dny se muselo přestat s odvozem, protože z toho tekla voda. Samotnej tubus provrtat ani nemuseli, stačí poškodit hydroizolaci.
Edit: Tak prej trefil: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obri ... p5jPzNTC2Y
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 21.10.2018 22:09

Stroj na vrtání pilot byl k vidění v koutě u Kladenské ulice, a protože to bylo největší hovado na místě, tak ho technicky méně znalejší žurnalisté zabírali. Tunely metra vedou půdorysně mimo stavební jámu pod Evropskou ulicí. Jáma je podle fotek bajvoko 15m hluboká a metro má nástupiště 27m pod povrchem, takže po odečtení výšky tunelu a klesání Evropské mi od stolu vychází, že vrt na kotvení záporové stěny začal ve výšce asi tak 3+-1m nad stropem tunelu. Otázkou je jak moc šikmo dolů šel, a pokud tunel netrefil, kde se tam vzala ta voda co všechno prosákne a škoda za 10M.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Další

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků

cron