Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské metro
Druhou zkusebni soupravou na nove trase IV.C2 bude M1-ka cisel 4133-4249-4250-4251-4134.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
První M1 by měla absolvovat zkoušky i nadále (uvidíme, zda to nový ROS potvrdí), protože má namontované vyhodnocovací zařízení k činosti PA 135 (viz. foto). Jinak časem v dalším průběhu zkoušek by se tam měly vyskytovat dvě soupravy.Nin píše:Ad Tonda Jezek: 4101-4102 je urcena pro zkousky Ladvi - Letnany pro tento tyden presneji receno ojizdi kriz v Letnanech + zkousky PA135.Tak uvidime,ktera sv.M1 tam bude pristi tyden jezdit..
Re: Pražské metro
Ad Tonda Jezek: 4101-4102 je urcena pro zkousky Ladvi - Letnany pro tento tyden presneji receno ojizdi kriz v Letnanech + zkousky PA135.Tak uvidime,ktera sv.M1 tam bude pristi tyden jezdit..
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Počínaje včerejškem (jak je níže avizováno) byly zahájeny zkušební jízdy elektrických souprav na novém úseku metra IV.C2. Tyto zkoušky bude provádět souprava M1 ev. č. 4101 - 02 (jak bylo níže také uvedeno)
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/thumbnails.php?album=82
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/thumbnails.php?album=82
Re: Pražské metro
V pondeli 7.1.2008 budou zahajeny zkusebni jizdy na novem useku IVC2 Ladvi - Letnany.Vlak M1 cisel 4101-4201-4202-4203-4102 bude prvnim vlakem ,ktery pojede po nove trase IVC2 ..
Re: Pražské metro
Možná přibližně od doby, co mají jízdní řády nový formát ..tak 2000/01 ( )
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Pražské metro
Byly tam určitě už před velkou vodou.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Co jsem v Praze na studiích (4.jár), tak tam takové JŘ visejí. Zjistila sjem, dkyž jsem do nich nabourala.
Re: Pražské metro
Viz odpověd níže....zastavaman píše:no nevim jestli leta... myslim jízdní řád na celej den/týden, obdoba řádu na zasatávce tramvaje... nemyslim odjezdy prvních a posledních souprav
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
no nevim jestli leta... myslim jízdní řád na celej den/týden, obdoba řádu na zasatávce tramvaje... nemyslim odjezdy prvních a posledních souprav
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Pár let už tomu budezastavaman píše:mimochodem, od kdy visí v metru jízdní řády? až dneska jsem si ho všiml na hlavním nádraží směr háje
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
mimochodem, od kdy visí v metru jízdní řády? až dneska jsem si ho všiml na hlavním nádraží směr háje
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Tak to funguje pouze u ARSky. U 81-71 se dal zásah přerušit (tuším že zmáčknutí tlačítka "Výluka ARS" a zadání prvního stupně brzdy), u 81-71M se už nedá, takže pokud strojvedoucí překročí povolenou rychlost nebo se mu změní znenadání kódování, musí zastavit. Proto taky Béčkové 81-71M mají povolenou max. rychlost na 75 km/hod. Ta tolerance 5ti kilometrů je z toho důvodu, aby nedocházelo často k zásahům EPV a tím pádem i ke zpožďování.Proxy píše:Já myslel, že EPV zasáhne, ikdyž fíra jede na ruku... nebo to tak funguje pouze u ARSky
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Já myslel, že EPV zasáhne, ikdyž fíra jede na ruku... nebo to tak funguje pouze u ARSkyTonda Ježek píše:Tak to snad nezasáhne EPV, ale zabezpečovač (LZA) použije provozní brzdu. Vždyť LZA ví velice dobře, jak daleko je před soupravou volnou a co je navěštěno na návěstidlech.
Zásah EPV, jak byl popisován, je nouzové brždění
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Tak to snad nezasáhne EPV, ale zabezpečovač (LZA) použije provozní brzdu. Vždyť LZA ví velice dobře, jak daleko je před soupravou volnou a co je navěštěno na návěstidlech.Proxy píše:Naopak bych řekl, že je to správná činnost vlakového zabezpečovače Při vjezdu na Dejvickou se to děje často, když je obsazena staniční kolej z důvodů, že nestíhá obrat, vlak odstupuje z trati nebo manipulace vlaků mezi odstavnými kolejemi.MF píše:Zřejmě zásah EPV (elektricko-pneumatický ventil) z nějakého důvodu jako třeba porucha zabezpečovače.
Zásah EPV, jak byl popisován, je nouzové brždění