Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Absolutilínku, nicsemsi nesplet. Maximálně to bude jezdit 814+914, což je píchni-nebo-řízni. O novém spojení tu byla řeč proto, že s ním by mohly přibýt vlaky od Řevnic na int. 15 průjezdné do Brodu, takže zatíží i úzký krček - mostíček, víš?
Jinak trend je (bohužel pro tebe) PŘESTUPOVAT při současné intervalizaci. Jen se podívej, jaxou udělány jízdní řády např. na východ od Prahy. Zmizely divné přímé vlaky tu do Jičína, tu do Paky, tu do jiné p*dele, ale jsou pravidelné rychlíky do HK a kousek za něj a k nim přípoje v Nymburce či Chlumci. A tak to bude všude. Ostatně, když můžou přestupovat lidi v Třebáni (a jak rádi a nepožadujou hnát krabičku do Prahy) proč by nemohli na Smíchově. Stejně část z nich půjde na metpo, kapišto?
Jinak trend je (bohužel pro tebe) PŘESTUPOVAT při současné intervalizaci. Jen se podívej, jaxou udělány jízdní řády např. na východ od Prahy. Zmizely divné přímé vlaky tu do Jičína, tu do Paky, tu do jiné p*dele, ale jsou pravidelné rychlíky do HK a kousek za něj a k nim přípoje v Nymburce či Chlumci. A tak to bude všude. Ostatně, když můžou přestupovat lidi v Třebáni (a jak rádi a nepožadujou hnát krabičku do Prahy) proč by nemohli na Smíchově. Stejně část z nich půjde na metpo, kapišto?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Káemíčku, jenže oni ti s tím přestupem nebudou chtít jezdit, víš? Každý blbý přestup na vlaku vytváří čekání v řádu minut. Ano, neumíš myslet do budoucna, protože to vůbec nemusí jezdit řada 810.
Nové spojení nemá nic společného s úzkým hrdlem železničního mostu. To sis trošku spletl tratě. Nové spojení je od Hlavního nádraží na opačnou stranu.
Nové spojení nemá nic společného s úzkým hrdlem železničního mostu. To sis trošku spletl tratě. Nové spojení je od Hlavního nádraží na opačnou stranu.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
No že zrovná já neumím myslet do budoucna. To semse na**al snad nejvíc ze všeho, čím mě častuješ abolutošotoušku.Absolut píše:Na lokálce do Rudné bude výhledově interval 30 minut. Chystá se tam dost nové zástavby. Jenom Káemíček neumí myslet do výhledu.
No int. 30 na hrbatý se nebráním, ale asi to nebude napřesrok, kdy má být Nové spojení hotovo a pak - dieselové krabičky bych stavěl na SN ke stejnému nástupišti s pantografem a šup - přestup hrana-hrana, žádný další kouřící motor do centra Prahy. Bude stačit to spojení 210-071 se splašenejma krávama v čele.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
No, tak když průjezdný systém, tak se vším, i s Rudnou, néé? Co se týče Řevnic, mám silné nejasné podezření jako ty.Káem píše:Ostatní tratě? Jaké? Lokálka do Rudné a nulový provoz po Semmeringu? I když pravda, moje vize dopravy z Letiště do centra přes Semmering by musela způsobit tu výměnu zabzař v úseku SN-Hl.n. aby se to tam vešlo. Upřímně, obávám se, že kouzlo s linkou do Řevnic bude provedeno podobně, jako kouzlo na trati 011 a 231 - do Kolína je hodinový interval už přes celý den a půlhodiny jsou jen do Brodu, resp. Lysý. Takže opticky se u Prahy jezdí stejně často ale ještě se při tom ušetří soupravy. Ono to totiž na 171 bude stačit i o víkendu - za Třebání ty vlaky dojížděj do berouna už prázdný. A nové Městské Slony chce Ostrava.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ostatní tratě? Jaké? Lokálka do Rudné a nulový provoz po Semmeringu? I když pravda, moje vize dopravy z Letiště do centra přes Semmering by musela způsobit tu výměnu zabzař v úseku SN-Hl.n. aby se to tam vešlo. Upřímně, obávám se, že kouzlo s linkou do Řevnic bude provedeno podobně, jako kouzlo na trati 011 a 231 - do Kolína je hodinový interval už přes celý den a půlhodiny jsou jen do Brodu, resp. Lysý. Takže opticky se u Prahy jezdí stejně často ale ještě se při tom ušetří soupravy. Ono to totiž na 171 bude stačit i o víkendu - za Třebání ty vlaky dojížděj do berouna už prázdný. A nové Městské Slony chce Ostrava.Radek píše:Takže to vypadá, že se proveze tak akorát směr Radotín (po zřízení té uvažované linky na Řevnice) a ostatní tratě už budou mít asi smůlu. Jinak doufám, že má pravdu Adam_R s tím zabezpečovačem.
Mám bohužel pocit, že většinu těch věcí máš vyčtené z knížek. O ostatním nehodlám polemizovat, ale ty názory o ČKD a jejích obchodech a výrobcích povídej někomu, kdo to nezažil. Pokud jsi tam byl zaměstnán, klidně si můžeme popovídat na SZ. Já tam stravíl celý profesní život, a neutahoval jsem šrouby.
Jinak si myslím, že téma je o něčem jiném a nehodlám v diskusi pokračovat.
Jinak si myslím, že téma je o něčem jiném a nehodlám v diskusi pokračovat.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Praha
172,1 km2 se zvětšila na 185,6 km2 v roce 1960. Až v roce 1968 se zvětšila na 297,5km2. Jenže při zvětšování kolem Prahy šlo jen o připojení okrajových oblastí. Výraznější samostatná plocha přibyla jen na severu. Významnější rozšíření o velké samostatné plochy na Východě a Jihozápadě se Praha rozšířila až v roce 1974. Co se týče velkého významného rozšíření v ploše nastaly 2. 1922, kdy se Praha rozšířila nejvíce opticky na všechny světové strany a pak až rok 1974. 1968 rozhodně tak významný nebyl. Pokud k ploše 185km2 připojíž podél celých hranic vždycky něco málo zvětší se to o hodně km2, ale vzdálenosti hranic města bývalého k novému jsou malé. Výjimka byl sever větší připojení a JZ skoro nic. Rok 1974 byl skokový opticky v tom, že se Praha rozšířila jen na Východ a Jihozápad, kde se vzdálenosti k hranicím města výrazně zvětšily. Jinde ne, nebo skoro ne. Co se týče počtu obyvatel bylo rozšíření v roce 1968 skoro nulové. a významné bylo tedy jen 1922.
K dopravě. Nejvíce se postavilo mezi válkami tram tratí. Tak co.
K počtu obyvatelům. Ty informace mám z knížky o dopravě z čvut. Tak pozor na jazyk.
K Východním trhům. Ty nepadly kvůli politice, ale z důvodu, že tam nikdo nemohl za to platit. Zadarmo v kapitalismu nemůžeš dělat obchody. Za západem jsme technicky zaostali. Mnohé vědecké disciplíny byly ideologicky opomíjeny a pak to už nikdo nemohl dohnat. RVHP nejen že sloužila SSSR jako koloniální impérium, ale také narovnávala rozdíly. Chudší státy lépe, bohatší hůře. ČSSR si tedy pohoršovala. Tramvaje z ČKD na přelomu 80/90 let zaostalost sama. Nikdo to na západě nekupoval a na východě prostě na to neměli peníze. Tak se tam nemohlo nic vyvézt. Ty bludy o přetrhání svazků s východem jsou plácání slámy. Se podívej co vyráběla škodovka za auta 120 , nebo NDR trabanty a pod. No skutečně tím někoho oslníš. Škodu zachránil WW, Tatru měl zachránit Mercedes, ale NACIONALISTA KLAUS ŘEKL NE. Tak máte, co jste chtěli. České stříbro ne cizákům. Výsledek? Krach, krach, krach. Na přání voličů. Odmítly OH s Mercedesem, volili ODS se Saudkem, Marouškem a dalšímy "kapitalisty". Aneb kapitalismus bez kapitálu. Dobře vám tak, maloměšťáci. Byl to bolševismus a český maloměšťácký nacionalismus, co zlikvidoval, co se dalo.
K dopravě. Nejvíce se postavilo mezi válkami tram tratí. Tak co.
K počtu obyvatelům. Ty informace mám z knížky o dopravě z čvut. Tak pozor na jazyk.
K Východním trhům. Ty nepadly kvůli politice, ale z důvodu, že tam nikdo nemohl za to platit. Zadarmo v kapitalismu nemůžeš dělat obchody. Za západem jsme technicky zaostali. Mnohé vědecké disciplíny byly ideologicky opomíjeny a pak to už nikdo nemohl dohnat. RVHP nejen že sloužila SSSR jako koloniální impérium, ale také narovnávala rozdíly. Chudší státy lépe, bohatší hůře. ČSSR si tedy pohoršovala. Tramvaje z ČKD na přelomu 80/90 let zaostalost sama. Nikdo to na západě nekupoval a na východě prostě na to neměli peníze. Tak se tam nemohlo nic vyvézt. Ty bludy o přetrhání svazků s východem jsou plácání slámy. Se podívej co vyráběla škodovka za auta 120 , nebo NDR trabanty a pod. No skutečně tím někoho oslníš. Škodu zachránil WW, Tatru měl zachránit Mercedes, ale NACIONALISTA KLAUS ŘEKL NE. Tak máte, co jste chtěli. České stříbro ne cizákům. Výsledek? Krach, krach, krach. Na přání voličů. Odmítly OH s Mercedesem, volili ODS se Saudkem, Marouškem a dalšímy "kapitalisty". Aneb kapitalismus bez kapitálu. Dobře vám tak, maloměšťáci. Byl to bolševismus a český maloměšťácký nacionalismus, co zlikvidoval, co se dalo.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Uff, :
Přesto se ale v některých případech dosud nepodařilo přijmout řešení, jak úzká místa odstranit. Jde především o úsek Praha hl. n. - Praha-Smíchov vedený v intravilánu Nuselského údolí, kde se přes plánovanou optimalizaci nepodaří zajistit kapacitu pro všechny poptávané vlaky (proveze se pouze dálková doprava a 15-minutový interval příměstské dopravy).
Citace z http://binko.wz.cz/2006-4.pdf
Takže to vypadá, že se proveze tak akorát směr Radotín (po zřízení té uvažované linky na Řevnice) a ostatní tratě už budou mít asi smůlu. Jinak doufám, že má pravdu Adam_R s tím zabezpečovačem.
Přesto se ale v některých případech dosud nepodařilo přijmout řešení, jak úzká místa odstranit. Jde především o úsek Praha hl. n. - Praha-Smíchov vedený v intravilánu Nuselského údolí, kde se přes plánovanou optimalizaci nepodaří zajistit kapacitu pro všechny poptávané vlaky (proveze se pouze dálková doprava a 15-minutový interval příměstské dopravy).
Citace z http://binko.wz.cz/2006-4.pdf
Takže to vypadá, že se proveze tak akorát směr Radotín (po zřízení té uvažované linky na Řevnice) a ostatní tratě už budou mít asi smůlu. Jinak doufám, že má pravdu Adam_R s tím zabezpečovačem.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Na mezinárodních rychlících jezdí většinou vlaky vyšší kvality a místenkové vozy, které se podle mne na regionální dopravu nehodí, ale hlavně jak už jsem psal - jsou poměrně dost vytížené. Mám pocit, že ani nikde jinde ve světě podobná kombinace neexistuje.Radek píše:Jo, to je asi pravda. Já mám nejvíc vysledované východní rychlíky končící na Smíchově a tam opravdu problém s integrací nevidím. Jaký konkrétně by byl problém u mezinárodních rychlíků?
KM: o Radotíně nikdo nemluvil. Pokud vím, tak se tvrdí, že kapacita úseku Smíchov - HN je pro osobáky v podstatě vyčerpaná a průjezdný systém asi problémy spíš zhorší, než naopak. Na východních rychlících tedy trvám.
Propustnost úseku Hlavák - Smíchov asi ještě nebude vyčerpaná, když ČD oznámily, že Nové spojení bude dokončeno již příští rok a cituji ...."Po zprovoznění Nového spojení se uvažuje o zřízení nových příměstských železničních linek, vedených diametrálně přes centrum Prahy. Mělo by jít o linky Milovice - Praha Hlavní nádraží – Strančice a Nymburk – Praha Hlavní nádraží – Řevnice. Po dokončení rekonstrukce železničního uzlu by mohl být na nejvýznamnějších tratích zkrácen špičkový interval příměstské dopravy až na velmi atraktivních 15 minut (mimo špičku 30 minut)." Přičemž ten interval bude vytvořen díky vložení těch dvou linek do stávajících spojů.
Tohle plati pri soucasnem zabezpecovacim zarizeni. Jeho vymenou lze kapacitu bez problemu zdvojnasobit.Radek píše:Pokud vím, tak se tvrdí, že kapacita úseku Smíchov - HN je pro osobáky v podstatě vyčerpaná a průjezdný systém asi problémy spíš zhorší, než naopak. Na východních rychlících tedy trvám.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to je asi pravda. Já mám nejvíc vysledované východní rychlíky končící na Smíchově a tam opravdu problém s integrací nevidím. Jaký konkrétně by byl problém u mezinárodních rychlíků?
KM: o Radotíně nikdo nemluvil. Pokud vím, tak se tvrdí, že kapacita úseku Smíchov - HN je pro osobáky v podstatě vyčerpaná a průjezdný systém asi problémy spíš zhorší, než naopak. Na východních rychlících tedy trvám.
KM: o Radotíně nikdo nemluvil. Pokud vím, tak se tvrdí, že kapacita úseku Smíchov - HN je pro osobáky v podstatě vyčerpaná a průjezdný systém asi problémy spíš zhorší, než naopak. Na východních rychlících tedy trvám.