Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pražské metro

Odeslatod von Špilberk v 21.10.2018 9:01

http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_5145/
Uzavření tratě metra linky A ve stanici Bořislavka (průsak vody do prostoru kolejí). Provoz linky A je zachován v úseku Depo Hostivař - Náměstí Míru.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 02.4.2018 9:08

Na Můstku tehdy rupla spojka u převodovky.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod Radek v 02.4.2018 5:06

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pražské metro

Odeslatod petr03 v 01.4.2018 22:49

Kontrolní otázka na znalé. Pamatuje si někdo z Vás případ, kdy by se utrhly eskalátory i s lidmi, a tím vzniklo neštěstí tak, že lidé byly na hromadě pod schody? ( asi došlo k poškození tažného kola, a tím by došlo vlivem váhy lidí k jejich nedobrovolného rychlému svezení dolů ). Zrovna jsem o tomto se bavil s jedním policajtem, který mi tvrdil, že jim kdysi toto ukazovaly na školení. Věděl by o tomto někdo více? Já si nic takového nepamatuji.
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
 
Založen: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 05.3.2018 10:39

MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod cwapa v 15.2.2018 12:23

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
 
Založen: 05.7.2007 22:08
Bydliště: všude doma

Re: Pražské metro

Odeslatod Radek v 07.2.2018 17:19

Metro D by spolu s dopravním podnikem měla stavět Penta, rozhodla komise. Opozici vadí, že by investor měl ve společném podniku většinu
https://byznys.ihned.cz/c1-66042390-met ... ku-vetsinu
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pražské metro

Odeslatod Jirka v 06.1.2018 14:42

MM-Mikulovsky napsal:TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:

Takže, když to shrnu, dopouštíš se ve svých domněnkách dvou zásadních omylů. Vlakové zabezpečovací zařízení se dělí na stacionární část - na trati a mobilní část - na soupravách. Vlastní AVV (ACBM) je, dá se říct, pouze nadstavbová funkce mobilní části, nikoliv stacionární (na trati) (Tvůj omyl č. 1). Už soupravy Ečs měly předchůdce to dnešního "AVV" v podobě ACBM-1 (automatické cílové brzdění). Nové zab. zař. na trati je pořád jen zab. zař. jako to staré a (velmi zjednodušeně) jen poskytuje více informací pro mobilní část. Na soupravách NELZE instalovt nové zařízení bez demontáže toho starého (omyl č. 2), ztímco na tratí může a MUSÍ být být obě zařízení v provozu, dokud budou v provozu soupravy se starou mobilní částí VZ. Z toho vyplívá, že nelze jeden den uknčit provoz na starém zabzař a druhý den zahájit provoz s novým, a že lze provozovat i jednu jedinou sopuravu v režimu AVV, pokud bude funkční stacionární část nového vlakového zabezpečovače.
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 06.1.2018 13:56

Systémy mohou běžet oba současně, netluče se to. To by se nikdy nic nezavedlo, kdyby se to muselo změnit vše naráz.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.1.2018 12:36

Jirka napsal:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.1.2018 12:36

Jirka napsal:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ TAKÉ AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod Jirka v 06.1.2018 12:25

MM-Mikulovsky napsal:
Jirka napsal:Na to jsi přišel jak?

52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA Z:arrow: JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!
Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.1.2018 12:14

Jirka napsal:
MM-Mikulovsky napsal:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?

52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA Z:arrow: JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod 9001 v 06.1.2018 12:08

Jirka napsal:
MM-Mikulovsky napsal:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?


52 vlaků x 1 měsíc/kus je 52 měsíců, což je lehce 4,5 roku :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pražské metro

Odeslatod Jirka v 06.1.2018 11:06

MM-Mikulovsky napsal:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Další

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron