Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské metro
Dnes o nocni vyluce se kona na novem useku IV.C2 zkouska propustnosti trate.V useku Nadr.Holesovice - Letnany budou jezdit ctyri sv.M1 za sebou a max.interval je stanoven na 90 sekund.
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
A z Plzně přijela souprava 3331-3468-3496-3499-3332.Nin píše:V sobotu 16.2.2008 se kona pretah, do Plzne pojede na reko vlak 81-71 cisel 2358-2648-2652-2646-2357 + do Plzne pojede i vlak 81-71M cisel 3134-3214-3212-3207-3110 prestavba na "udirnu".
Re: Pražské metro
V sobotu 16.2.2008 se kona pretah, do Plzne pojede na reko vlak 81-71 cisel 2358-2648-2652-2646-2357 + do Plzne pojede i vlak 81-71M cisel 3134-3214-3212-3207-3110 prestavba na "udirnu".
Re: Pražské metro
31.1.2008 byla zarazena na trase B v poradi jiz 24 rekonstrukce a to ex.ceckovej "kraken" cisel 3112-3204-3215-3233-3116.Dalsi a to 25-ta rekonstrukce na trase B bude zarazena do provozu 18.2.2008 take se jedna o ex.ceckoveho "krakena"a to cisel 3117-3202-3258-3229-3136.
Re: Pražské metro
Quetzalcoatl: Jestli ony tam jsou vůbec nějaké tišťáky Hlavně je tam plno relé. A dočasné řešení to snad bude opravdu jen do časů. Kromě mobilní části Vlakového Zabezpečovače je třeba brát ohled i na stacionární část, jejíž životnost se pomalu ale jistě blíží ke konci.
A nakonec toto dočasné řešení umožňuje provozovat současně nové i staré vlaky, aniž by musely být staré vlaky zbytečně nákladně upravovány - jako tomu bylo v případě PA-135 na trase C
A nakonec toto dočasné řešení umožňuje provozovat současně nové i staré vlaky, aniž by musely být staré vlaky zbytečně nákladně upravovány - jako tomu bylo v případě PA-135 na trase C
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Udírna
Ta kysna je tam proto, že dřív byly obvody schované v mezistěně mezi salonem a kabinou. Po rekonstrukci tam už místo není. ARSka nesmí být daleko od kabiny strojvedoucího (aby se nebála ) a zároveň je dost citlivá na to, aby všechny tišťáky byly pohromadě. Jestli udírna někomu překáží, můžu uklidnit, že je to pouze dočasné řešení, do doby než se zavede nové ZZ. Tedy dočasné stejně jako tramvajový most do Tróje. Více určitě doplní někdo znalejší.
Re: Pražské metro
Heh HnevadíMF píše:Dát to pod vůz by znamenalo připojit další
Re: Pražské metro
Dát to pod vůz by znamenalo připojit dalšídavidtk píše:Njn, holt někam tu ARSku dát museli, že jako kdyby to nemohli narvat někam pod vůz nebo aspoň tu jednu sedačku pootočit o 90st aby člověk na tu krabici nemusel čumět...
Re: Pražské metro
Njn, holt někam tu ARSku dát museli, že jako kdyby to nemohli narvat někam pod vůz nebo aspoň tu jednu sedačku pootočit o 90st aby člověk na tu krabici nemusel čumět...
- Beatlesák
- Uživatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 07.4.2005 12:16
- Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Jako gril to mic nevypadá, spíš jako lednička s komínkem, tak asi proto udírna, že je tam ten komínek (výstup nějakých kabelů)Quetzalcoatl píše:Proč asi se tomu říká udírna... Osobně si myslím, že je to spíš gril, nejspíš jsou vespod brzdící odpory.
Re: Pražské metro
to je zabezpečení na Bčku ne ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Proč asi se tomu říká udírna... Osobně si myslím, že je to spíš gril, nejspíš jsou vespod brzdící odpory.
Re: Pražské metro
Mno dobrému vínu sice neodolám, ale s mym štěstím nevyhraju (myšleno nebudu vylosován ), tak nebudu ani soutěžit
Naposledy upravil(a) davidtk dne 04.2.2008 22:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Pražské metro
Soutěžte na
http://technet.idnes.cz/technologicke-t ... chnika_rja
http://technet.idnes.cz/technologicke-t ... chnika_rja