Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Nin
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 30.10.2007 9:12

Re: Pražské metro

Příspěvek od Nin » 04.3.2008 8:13

Dnes o nocni vyluce se kona na novem useku IV.C2 zkouska propustnosti trate.V useku Nadr.Holesovice - Letnany budou jezdit ctyri sv.M1 za sebou a max.interval je stanoven na 90 sekund.


Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Tom 11 » 16.2.2008 21:58

Nin píše:V sobotu 16.2.2008 se kona pretah, do Plzne pojede na reko vlak 81-71 cisel 2358-2648-2652-2646-2357 + do Plzne pojede i vlak 81-71M cisel 3134-3214-3212-3207-3110 prestavba na "udirnu".
A z Plzně přijela souprava 3331-3468-3496-3499-3332.

Nin
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 30.10.2007 9:12

Re: Pražské metro

Příspěvek od Nin » 14.2.2008 14:48

V sobotu 16.2.2008 se kona pretah, do Plzne pojede na reko vlak 81-71 cisel 2358-2648-2652-2646-2357 + do Plzne pojede i vlak 81-71M cisel 3134-3214-3212-3207-3110 prestavba na "udirnu".

Nin
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 30.10.2007 9:12

Re: Pražské metro

Příspěvek od Nin » 10.2.2008 19:44

31.1.2008 byla zarazena na trase B v poradi jiz 24 rekonstrukce a to ex.ceckovej "kraken" cisel 3112-3204-3215-3233-3116.Dalsi a to 25-ta rekonstrukce na trase B bude zarazena do provozu 18.2.2008 take se jedna o ex.ceckoveho "krakena"a to cisel 3117-3202-3258-3229-3136.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Oskar » 05.2.2008 23:32

Quetzalcoatl: Jestli ony tam jsou vůbec nějaké tišťáky :wink: Hlavně je tam plno relé. A dočasné řešení to snad bude opravdu jen do časů. Kromě mobilní části Vlakového Zabezpečovače je třeba brát ohled i na stacionární část, jejíž životnost se pomalu ale jistě blíží ke konci.

A nakonec toto dočasné řešení umožňuje provozovat současně nové i staré vlaky, aniž by musely být staré vlaky zbytečně nákladně upravovány - jako tomu bylo v případě PA-135 na trase C

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Udírna

Příspěvek od Quetzalcoatl » 05.2.2008 23:12

Ta kysna je tam proto, že dřív byly obvody schované v mezistěně mezi salonem a kabinou. Po rekonstrukci tam už místo není. ARSka nesmí být daleko od kabiny strojvedoucího (aby se nebála :) ) a zároveň je dost citlivá na to, aby všechny tišťáky byly pohromadě. Jestli udírna někomu překáží, můžu uklidnit, že je to pouze dočasné řešení, do doby než se zavede nové ZZ. Tedy dočasné stejně jako tramvajový most do Tróje. :( Více určitě doplní někdo znalejší.

davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Pražské metro

Příspěvek od davidtk » 05.2.2008 22:32

MF píše:Dát to pod vůz by znamenalo připojit další :D
Heh Hnevadí :lol: :lol: :lol:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Pražské metro

Příspěvek od MF » 05.2.2008 22:31

davidtk píše:Njn, holt někam tu ARSku dát museli, že :lol: jako kdyby to nemohli narvat někam pod vůz nebo aspoň tu jednu sedačku pootočit o 90st aby člověk na tu krabici nemusel čumět...
Dát to pod vůz by znamenalo připojit další :D

davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Pražské metro

Příspěvek od davidtk » 05.2.2008 22:30

Njn, holt někam tu ARSku dát museli, že :lol: jako kdyby to nemohli narvat někam pod vůz nebo aspoň tu jednu sedačku pootočit o 90st aby člověk na tu krabici nemusel čumět...

Uživatelský avatar
Beatlesák
Uživatel
Příspěvky: 170
Registrován: 07.4.2005 12:16
Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Beatlesák » 05.2.2008 22:01

Quetzalcoatl píše:Proč asi se tomu říká udírna... Osobně si myslím, že je to spíš gril, nejspíš jsou vespod brzdící odpory. :)
Jako gril to mic nevypadá, spíš jako lednička s komínkem, tak asi proto udírna, že je tam ten komínek (výstup nějakých kabelů)

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od VareckaJ » 05.2.2008 20:49

to je zabezpečení na Bčku ne ?

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od Quetzalcoatl » 04.2.2008 21:38

Proč asi se tomu říká udírna... Osobně si myslím, že je to spíš gril, nejspíš jsou vespod brzdící odpory. :)

davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Pražské metro

Příspěvek od davidtk » 04.2.2008 21:34

Mno dobrému vínu sice neodolám, ale s mym štěstím nevyhraju (myšleno nebudu vylosován :wink: ), tak nebudu ani soutěžit :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) davidtk dne 04.2.2008 22:29, celkem upraveno 1 x.

I.am.good

Re: Pražské metro

Příspěvek od I.am.good » 04.2.2008 21:04

Soutěžte na
http://technet.idnes.cz/technologicke-t ... chnika_rja

Odpovědět