Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Staré letiště již obslouží expres a pokud jezdí ráno 119 po 6 min, tak pro Dědinu by měla půlka uvedeného stačit.
Hlavně jde o zkulturnění dopravy na letiště, než o nějakou úsporu.
Ale vzájemné oddělení klientů a zaměstnaců letiště od cestujících školáků, důchodců, apod. na Dědinu bude jistě přínosem pro obě kategorie.
O int. by se ještě dalo licitovat, ale myslím si že by rozhodně nebylo potřeba více busů, než na současnou 119.
Zrovna zde uváděná ranní špička, silá Dědina a letiště ještě slabší lze řešit větším počtem busů na 206.
Třeba 206 7.5/15/7,5/20 a 119 třeba 10/12/10/15... Ty linky by se nemuseli vůbec prokládat :]
Hlavně jde o zkulturnění dopravy na letiště, než o nějakou úsporu.
Ale vzájemné oddělení klientů a zaměstnaců letiště od cestujících školáků, důchodců, apod. na Dědinu bude jistě přínosem pro obě kategorie.
O int. by se ještě dalo licitovat, ale myslím si že by rozhodně nebylo potřeba více busů, než na současnou 119.
Zrovna zde uváděná ranní špička, silá Dědina a letiště ještě slabší lze řešit větším počtem busů na 206.
Třeba 206 7.5/15/7,5/20 a 119 třeba 10/12/10/15... Ty linky by se nemuseli vůbec prokládat :]
- Jan
- Uživatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 03.2.2004 16:01
- Bydliště: Hodkovičky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Prodám jízdenku na 8171 na metru B za nákupní cenu, bohužel se nemohu zúčastnit. Jízdenka je přenosná, takže po zaplacení zašlu na email.
http://aukro.cz/show_item.php?item=3009510801
http://aukro.cz/show_item.php?item=3009510801
Re: Pražské metro
první přílety z Vámi udávaných destinací:Emanuel píše:Přílety mezi 6-6.30: Jen ČSA přilétá (kromě nedělního rána) z mnoha destinací: Almaty, Jekatěrinburg, Jerevan, Moskva, Nižnij Novgorod, Oděsa, Pobalstské státy, Rostov na Donu, Samara + z některých středoevropských měst, nap. Košice, Ostrava. Samozřejmě, ne ze všech destinací létá každý den. Z toho vyplývá, že nějaký transfer cestujících do Prahy je i ráno.
Alamata: 6:00 (pouze sobota)
Jekatěrinburg: 6:05 (pondělí, úterý, pátek)
Jerevan: 6:15 (čtvrtek, pondělí, úterý)
Moskva: 6:10 (pouze sobota)
Nižnij Novgorod: 6:05(pondělí, pátek)
Oděsa: 6:10 (pondělí, středa, pátek)
Pobaltské státy: Pouze Riga 14:40 (úterý, čtvrtek, sobota)
Rostov na Donu: 5:40 (pouze úterý)
Ostrava, Košice: hlavně tranzit
Ono to s těmi přílety v tomto období nebude tak žhavý
Re: Pražské metro
Četl jste, co jsem zde napsal? Dědina ráno zaplní 119 v kloubech po šesti minutách. Vašich 15 minut prostě nestačí. Navíc, kde máte obsluhu starého letiště a čím budou jezdit zaměstnanci ráno na letiště? Viděl jsete kolem 7 ráno 119 na letiště? Stupeň 4-5 každý den.Petrpes píše:No já si myslím, že 119 po 15 min expres by byla efektní.
Na Dědinu by pak jela oblíbená 206 taky po 15 min., která by mohla končit u OC6 :]
A pro směr Sídl. Na Dědině by od metra byla třeba 218 polookruhem přes sklady tam a sídl. zpět.
108 by se pak mohlo zrušit ******* kolečko.
Dlouhé Míli by 179 stačila...
I když třeba 225 by se mohla odklonit k metru a máme po 108 zcela :]
Ale kdo ví, co nám kucí z Rotopédu vymyslí za peakovinu.
Peakovina je podle vzoru Peake.
Karolíně říkám Peache [broskvička]
Ale jinak jste mi nahrál na smeč - krásná ukázka efektivity expresu šetřící čas 2 minuty na trase, ale s dvojnásobným čekáním na spoj na zastávce
Re: Pražské metro
Slušná demagogie, absolute. Zkus argumentovat proti tomu, co jsem zde napsal. Milerád expres na letiště uvidím, když bude fungovat. Zatím mu nenahrává ani ekonomika provozu, ani rychlost.Absolut píše:OK, vzdávám se, zaměstnanec ví nejlíp, co si přeje zákazník a je zbytečné se zákazníka ptát nebo nedej bože navrhovat něco, co je jen pro zákazníka a ne pro zaměstnance. Trošku mi to připomíná starej vtip jak se dvě prodavačky hihňají vzadu v obchodě a přijde za nima třetí a šeptá: "Holky, pššt, v obchodě jsou nějaký zákazníci, buďte zticha, voni třeba zase odejdou". Až zase někde na cestách potkám expresní dopravní prostředek z letiště, zkusím se někde zeptat, jestli vědí, že to dělají úplně špatně a že by měli zavést nějaký courák a ten expres zrušit, protože se stává, že někdy jede nepředvídaně nevytížený.
Re: Pražské metro
Pokud vím, na 112 se v letní sezóně v Holešovicích praktikuje..nebo alespoň před pár lety praktikovalo.gabuliatko píše:Na tom se shodnem.m@rtin píše:Jen tím chci naznačit, že problém 119 nevězí v třech zastávkách na Dědině, ale úplně jinde. Expresy ten problém taky neřeší a police jen částečně.
Bába ne Letišti vadí taxikářům.
Dispečerské řízení nepřipadá v úvahu (ani na 112 se nepraktikuje).
Problém je stejný jako na Strahově, ve směru z centra se míchají cestující na Letiště s cestujícími na sídliště. Jedni jsou nervózní že jim to uletí, druzí, že nstihnou vyzvednout dítě ze školky. Nával nahrává kapsářům a podobným existencím a ústí v to, co psal pan Absolut, příště něčím jiným. A to snad nikdo nechce.
Že se míchají jedni s druhými je sice pravda, ale nepředstavuje to problém časový, nýbrž kapacitní. Ten se stejně nevyřeší expresem. V expresu zase budu míchat zaměstnance s cesťákama a jsme tam kde jsme teď.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
No já si myslím, že 119 po 15 min expres by byla efektní.
Na Dědinu by pak jela oblíbená 206 taky po 15 min., která by mohla končit u OC6 :]
A pro směr Sídl. Na Dědině by od metra byla třeba 218 polookruhem přes sklady tam a sídl. zpět.
108 by se pak mohlo zrušit ******* kolečko.
Dlouhé Míli by 179 stačila...
I když třeba 225 by se mohla odklonit k metru a máme po 108 zcela :]
Ale kdo ví, co nám kucí z Rotopédu vymyslí za peakovinu.
Peakovina je podle vzoru Peake.
Karolíně říkám Peache [broskvička]
Na Dědinu by pak jela oblíbená 206 taky po 15 min., která by mohla končit u OC6 :]
A pro směr Sídl. Na Dědině by od metra byla třeba 218 polookruhem přes sklady tam a sídl. zpět.
108 by se pak mohlo zrušit ******* kolečko.
Dlouhé Míli by 179 stačila...
I když třeba 225 by se mohla odklonit k metru a máme po 108 zcela :]
Ale kdo ví, co nám kucí z Rotopédu vymyslí za peakovinu.
Peakovina je podle vzoru Peake.
Karolíně říkám Peache [broskvička]
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pražské metro
OK, vzdávám se, zaměstnanec ví nejlíp, co si přeje zákazník a je zbytečné se zákazníka ptát nebo nedej bože navrhovat něco, co je jen pro zákazníka a ne pro zaměstnance. Trošku mi to připomíná starej vtip jak se dvě prodavačky hihňají vzadu v obchodě a přijde za nima třetí a šeptá: "Holky, pššt, v obchodě jsou nějaký zákazníci, buďte zticha, voni třeba zase odejdou". Až zase někde na cestách potkám expresní dopravní prostředek z letiště, zkusím se někde zeptat, jestli vědí, že to dělají úplně špatně a že by měli zavést nějaký courák a ten expres zrušit, protože se stává, že někdy jede nepředvídaně nevytížený.
Re: Pražské metro
Přílety mezi 6-6.30: Jen ČSA přilétá (kromě nedělního rána) z mnoha destinací: Almaty, Jekatěrinburg, Jerevan, Moskva, Nižnij Novgorod, Oděsa, Pobalstské státy, Rostov na Donu, Samara + z některých středoevropských měst, nap. Košice, Ostrava. Samozřejmě, ne ze všech destinací létá každý den. Z toho vyplývá, že nějaký transfer cestujících do Prahy je i ráno.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské metro
Na tom se shodnem.m@rtin píše:Jen tím chci naznačit, že problém 119 nevězí v třech zastávkách na Dědině, ale úplně jinde. Expresy ten problém taky neřeší a police jen částečně.
Bába ne Letišti vadí taxikářům.
Dispečerské řízení nepřipadá v úvahu (ani na 112 se nepraktikuje).
Problém je stejný jako na Strahově, ve směru z centra se míchají cestující na Letiště s cestujícími na sídliště. Jedni jsou nervózní že jim to uletí, druzí, že nstihnou vyzvednout dítě ze školky. Nával nahrává kapsářům a podobným existencím a ústí v to, co psal pan Absolut, příště něčím jiným. A to snad nikdo nechce.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
Blbost. Pokud zaměstnavatel bude chtít a zařídí mi kurz cizího jazyka, milerád na něj budu docházet.m@rtin píše:Jazykově vybavení řidiči by být měli, ale chápu, že je problém je sehnat.
Re: Pražské metro
S (ne)kulturou cestování na lince 119 souhlasím, přestože Dědina tvoří max možná tak 5-10% problémů. To co popisuješ se dá krásně vyjezdit i se stávající linkou 119. Nikdo by se z Dědiny nezlobil, kdyby autobusy byly vybaveny policemi na zavazadla. Jazykově vybavení řidiči by být měli, ale chápu, že je problém je sehnat. Kažodádně by na zastávkách měla být buď bouda s bábou a s prodejem jízdenek přímo nebo automat na jízdenky přijímající bankovky a kreditky. Dědina by do zavazadel nekopala, kdyby existoval operativní provoz - kamery na nástupištích jsou, jde jen o to, aby s nimi pracovali dispečeři a v případě mimořádnoti na linku nasadili posilový spoj. Jde to u 112 za hezkého počasí, proč to nejde tady?gabuliatko píše:chápu za co bojuješ, nicméně jsem pořád toho názoru, že LKPR si zaslouží EXPRESS bus na NEJBLIŽŠÍ metro s možnotí kulturního cestování se zavazadly. Není potřeba aby hned na Dědině cestující kopali do kufrů. Nikde není psáno, že musí mít interval (ani číslo) současné 119, ale měl by být vybaven policemi na zavazadla a řidič by měl umět prodat lístek a alespoň anglicky odpovědět na pozdrav (a česky neposílat do ). S přepravou obyvatel sídl. Dědina na metro by linka neměla mít nic společného..m@rtin píše:...
Celá expresní linka je moc hezká, ale pořád narážíme na několik problémů:
1. rychlejší bude max o 2 minuty - vyplatí se?
2. Dědina zaplní kloub ráno po 6 minutách - ten by tak pravděpodobně musel pro Dědinu ve špičce zůstat v +- stejném rozsahu
3. jak zajistit, aby cestující s kufry nelezli do couráku - zvlášť, když nás limituje velikost obratiště Veleslavín (jedna nástupní hrana)
4. když vadí Dědina kufrům, nevadí jim i zaměstnanci letiště? Jak zaručím u nich, že nepolezou do expresu? Tarif?....AE
5. nový expresní bus bude pouze duplicitní k zachovalé 119 - máme na něj? Není lepší a jednodušší zachovat stávající 119 s operativním řízením s přibližně stejnou jízdní dobou než expres v určitm intervalu, kde stejně nezajitím nepřeplněnost určitých spojů?
Jen tím chci naznačit, že problém 119 nevězí v třech zastávkách na Dědině, ale úplně jinde. Expresy ten problém taky neřeší a police jen částečně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské metro
06:10OK 0923Oděsa (UA)Czech Airlinesm@rtin píše:...
06:25OK 0021Ostrava (CZ)Czech Airlines
07:35OS 0703Vídeň (AT)Austrian Airlines
07:50LH 1392Frankfurt (DE)Lufthansa
v létě něco charterů ... nevím
chápu za co bojuješ, nicméně jsem pořád toho názoru, že LKPR si zaslouží EXPRESS bus na NEJBLIŽŠÍ metro s možnotí kulturního cestování se zavazadly. Není potřeba aby hned na Dědině cestující kopali do kufrů. Nikde není psáno, že musí mít interval (ani číslo) současné 119, ale měl by být vybaven policemi na zavazadla a řidič by měl umět prodat lístek a alespoň anglicky odpovědět na pozdrav (a česky neposílat do ). S přepravou obyvatel sídl. Dědina na metro by linka neměla mít nic společného.
Vozy naopak oddělit, ne míchat. Ono by se houby stalo, kdyby 100 na LKPR nejprve vysadila lidi a pak si dala kolečko a hned je jako 119 nabrala na Veleslavín. Jen je trochu problém, že po protažení 180 nejde na Zličíně odstav.
Re: Pražské metro
Jsem zaměřený proti nečemu, o čem vím, že je to zbytečné. Jo třeba teoreticky, kdyby byla Břevnovská radiála, si expres letiště-Staroměstská bez zastávky představit dokážu. V případě, že by takový expres jezdil jen na Veleslavín, je opravdu zbytečné ho zavádět. Navíc by stejně jezdil přes staré letiště, protože je to kratší a navíc rychlejší než po R7. Těch pár zastávek na trase nikomu neubliží, ale podstatný části cestujících hodně pomůže.Absolut píše:Martine, ty jsi proti tomu expresu tak zaměřený, až je to legrační. Nadhazuješ tady časy, kdy by byl na ***** a přitom nikdo neřekl, že by tou dobou musel jezdit. Nebo někdo říká, že by ten expres jezdil 24 hodin denně, nebo třeba denně 5-24? To ne. V takovém rozsahu by jezdilo třeba metro na letiště S dopravou na letiště mající na první pohled úplně pošahaný rozsah provozu a na druhý pohled vlastně strašně logický se špičkami v době, kdy je skutečná poptávka, jsem už zažil. Například myslím že taková byla a-742 v Lisabonu, ale nechytejte mě za slovo, jestli se pletu.
Rozsah provozu tvého expresu je právě to, kde bys podle mého názoru narazil. Musíš ráno dostat na letiště několik tisíc zaměstnanců. Ty bys teda tahal asi courákem, který by stavěl i na starym letišti. K tomu zavést expres i pro ty, co letí brzy ráno z Ruzyně. Jak skloubit interval těhle dvou linek, aby ti cesťáci nnejezdili courákem a naopak? Co vozy, obraty atd.? Podle mě je to jen zbytečné zesložitění a přínos velmi malý.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pražské metro
Martine, ty jsi proti tomu expresu tak zaměřený, až je to legrační. Nadhazuješ tady časy, kdy by byl na ***** a přitom nikdo neřekl, že by tou dobou musel jezdit. Nebo někdo říká, že by ten expres jezdil 24 hodin denně, nebo třeba denně 5-24? To ne. V takovém rozsahu by jezdilo třeba metro na letiště S dopravou na letiště mající na první pohled úplně pošahaný rozsah provozu a na druhý pohled vlastně strašně logický se špičkami v době, kdy je skutečná poptávka, jsem už zažil. Například myslím že taková byla a-742 v Lisabonu, ale nechytejte mě za slovo, jestli se pletu.