Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 02.4.2018 9:08

Na Můstku tehdy rupla spojka u převodovky.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod Radek v 02.4.2018 5:06

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pražské metro

Odeslatod petr03 v 01.4.2018 22:49

Kontrolní otázka na znalé. Pamatuje si někdo z Vás případ, kdy by se utrhly eskalátory i s lidmi, a tím vzniklo neštěstí tak, že lidé byly na hromadě pod schody? ( asi došlo k poškození tažného kola, a tím by došlo vlivem váhy lidí k jejich nedobrovolného rychlému svezení dolů ). Zrovna jsem o tomto se bavil s jedním policajtem, který mi tvrdil, že jim kdysi toto ukazovaly na školení. Věděl by o tomto někdo více? Já si nic takového nepamatuji.
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
 
Založen: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 05.3.2018 10:39

MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod cwapa v 15.2.2018 12:23

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
 
Založen: 05.7.2007 22:08
Bydliště: všude doma

Re: Pražské metro

Odeslatod Radek v 07.2.2018 17:19

Metro D by spolu s dopravním podnikem měla stavět Penta, rozhodla komise. Opozici vadí, že by investor měl ve společném podniku většinu
https://byznys.ihned.cz/c1-66042390-met ... ku-vetsinu
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pražské metro

Odeslatod Jirka v 06.1.2018 14:42

MM-Mikulovsky napsal:TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:

Takže, když to shrnu, dopouštíš se ve svých domněnkách dvou zásadních omylů. Vlakové zabezpečovací zařízení se dělí na stacionární část - na trati a mobilní část - na soupravách. Vlastní AVV (ACBM) je, dá se říct, pouze nadstavbová funkce mobilní části, nikoliv stacionární (na trati) (Tvůj omyl č. 1). Už soupravy Ečs měly předchůdce to dnešního "AVV" v podobě ACBM-1 (automatické cílové brzdění). Nové zab. zař. na trati je pořád jen zab. zař. jako to staré a (velmi zjednodušeně) jen poskytuje více informací pro mobilní část. Na soupravách NELZE instalovt nové zařízení bez demontáže toho starého (omyl č. 2), ztímco na tratí může a MUSÍ být být obě zařízení v provozu, dokud budou v provozu soupravy se starou mobilní částí VZ. Z toho vyplívá, že nelze jeden den uknčit provoz na starém zabzař a druhý den zahájit provoz s novým, a že lze provozovat i jednu jedinou sopuravu v režimu AVV, pokud bude funkční stacionární část nového vlakového zabezpečovače.
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 06.1.2018 13:56

Systémy mohou běžet oba současně, netluče se to. To by se nikdy nic nezavedlo, kdyby se to muselo změnit vše naráz.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.1.2018 12:36

Jirka napsal:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.1.2018 12:36

Jirka napsal:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ TAKÉ AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod Jirka v 06.1.2018 12:25

MM-Mikulovsky napsal:
Jirka napsal:Na to jsi přišel jak?

52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA Z:arrow: JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!
Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.1.2018 12:14

Jirka napsal:
MM-Mikulovsky napsal:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?

52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA Z:arrow: JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod 9001 v 06.1.2018 12:08

Jirka napsal:
MM-Mikulovsky napsal:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?


52 vlaků x 1 měsíc/kus je 52 měsíců, což je lehce 4,5 roku :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pražské metro

Odeslatod Jirka v 06.1.2018 11:06

MM-Mikulovsky napsal:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Odeslatod 9001 v 06.1.2018 10:34

MM: Já bych se tak nesmál... Všechno je o penězích a pokud se najde ekonom, který ti udělá jasnou statistiku, že zavedení bude stát 1 mld. (čísla čistě pro příklad), ale mzdy řidičů stojí 0,5 mld ročně, takže máme za tři roky +, tak si myslím, že se najde někdo kdo to protlačí...

Druhý problém je psychologie. Lidi se bojí, že tam člověk nesedí ... A upřímně kdo kdy viděl kokpit například A380, tak by se hodně divil :lol:, ale to je vedlejší. I když i tam se ukázalo, že ten člověk je sakra potřeba, pokud se něco posxxx viz Quantas

Osobně jsem velkým odpůrcem autonomního řízení u povrchové dopravy... Upřímě nechápu, jak někdo může vypustit auto bez řidiče, ale z vlaku jsou všichni připosraní, přitom na ten vlak působí 1000 věcí, ale na to auto tak miliarda... V metru díky jeho praktickému oddělení až tak úplně nejsem...

Ovšem pořád zůstává otázka zda se to opravdu vyplatí... Protože systém potřebuje údržbu, ta elektronika taky není nesmrtelná, takže aby to ve výsledku REÁLNĚ nevyšlo dráž, než provoz s fíry...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Další

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ZXS91 a 1 návštěvník

cron