Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Simpanz
- problémový jedinec
- Příspěvky: 68
- Registrován: 08.7.2007 20:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Metro v roce 2075
Tak takto snad bude v roce 2075 vypadat pražské metro
http://www.dement.nazory.cz/metro2.gif
Pro velikost upraven obrázek pouze na link. Mod.
http://www.dement.nazory.cz/metro2.gif
Pro velikost upraven obrázek pouze na link. Mod.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ty seš jak pan Smrtka z Cimrmana: My nesmíme ani naznačovat. Connex, jistě, ovšem víme jak dopadli chtivci rychlíkové dopravy ve východních čechách a RT expres. Jezdit za dotace magoše taky není žádná sranda. Ale uvidíme. Prozatím mi stačí, žes uznal, že myslím.Absolut píše:Bohužel o tom mám víc info, než si myslíš.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ach bože, o kousek níž (nebo někde tady vokolo) kdosi psal že int 15 příměstský dopravy+rychlíky po hodině se procpou při stávajícím zabzař., při lepším i víc. Rezervy jsou - nebudou se tamtudy kupříkladu uklízet rychlíky z východu.Absolut píše:Mohly by přibýt. To slovo MOHLY je zásadní. Ty nechápeš, že je úplně jedno, jestli to bude jezdit dál na trať 011, nebo ne, hlavní je to, že na železniční most nenacpeš všechno, po čem by byla poptávka .
814+914 - pokrok to je asi jako T3PGRLF nebo jaxe menuje. Dvounápravový motorák zustane dvounápravovym motorákem.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Mohly by přibýt. To slovo MOHLY je zásadní. Ty nechápeš, že je úplně jedno, jestli to bude jezdit dál na trať 011, nebo ne, hlavní je to, že na železniční most nenacpeš všechno, po čem by byla od Smíchovského nádraží poptávka. A to ani dnes ne. A obě možnosti zkapacitnění trati Smíchov - Hlavní nádraží jsou ve fázi vyhledávacích studií.
Mýlíš se. Jsi zaslepen svým sebevědomím. I 814+914 je pokrok,
i když nic moc. Jenže velké věci začínají po kouskách.
Mýlíš se. Jsi zaslepen svým sebevědomím. I 814+914 je pokrok,
i když nic moc. Jenže velké věci začínají po kouskách.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Absolutilínku, nicsemsi nesplet. Maximálně to bude jezdit 814+914, což je píchni-nebo-řízni. O novém spojení tu byla řeč proto, že s ním by mohly přibýt vlaky od Řevnic na int. 15 průjezdné do Brodu, takže zatíží i úzký krček - mostíček, víš?
Jinak trend je (bohužel pro tebe) PŘESTUPOVAT při současné intervalizaci. Jen se podívej, jaxou udělány jízdní řády např. na východ od Prahy. Zmizely divné přímé vlaky tu do Jičína, tu do Paky, tu do jiné p*dele, ale jsou pravidelné rychlíky do HK a kousek za něj a k nim přípoje v Nymburce či Chlumci. A tak to bude všude. Ostatně, když můžou přestupovat lidi v Třebáni (a jak rádi a nepožadujou hnát krabičku do Prahy) proč by nemohli na Smíchově. Stejně část z nich půjde na metpo, kapišto?
Jinak trend je (bohužel pro tebe) PŘESTUPOVAT při současné intervalizaci. Jen se podívej, jaxou udělány jízdní řády např. na východ od Prahy. Zmizely divné přímé vlaky tu do Jičína, tu do Paky, tu do jiné p*dele, ale jsou pravidelné rychlíky do HK a kousek za něj a k nim přípoje v Nymburce či Chlumci. A tak to bude všude. Ostatně, když můžou přestupovat lidi v Třebáni (a jak rádi a nepožadujou hnát krabičku do Prahy) proč by nemohli na Smíchově. Stejně část z nich půjde na metpo, kapišto?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Káemíčku, jenže oni ti s tím přestupem nebudou chtít jezdit, víš? Každý blbý přestup na vlaku vytváří čekání v řádu minut. Ano, neumíš myslet do budoucna, protože to vůbec nemusí jezdit řada 810.
Nové spojení nemá nic společného s úzkým hrdlem železničního mostu. To sis trošku spletl tratě. Nové spojení je od Hlavního nádraží na opačnou stranu.
Nové spojení nemá nic společného s úzkým hrdlem železničního mostu. To sis trošku spletl tratě. Nové spojení je od Hlavního nádraží na opačnou stranu.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
No že zrovná já neumím myslet do budoucna. To semse na**al snad nejvíc ze všeho, čím mě častuješ abolutošotoušku.Absolut píše:Na lokálce do Rudné bude výhledově interval 30 minut. Chystá se tam dost nové zástavby. Jenom Káemíček neumí myslet do výhledu.
No int. 30 na hrbatý se nebráním, ale asi to nebude napřesrok, kdy má být Nové spojení hotovo a pak - dieselové krabičky bych stavěl na SN ke stejnému nástupišti s pantografem a šup - přestup hrana-hrana, žádný další kouřící motor do centra Prahy. Bude stačit to spojení 210-071 se splašenejma krávama v čele.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
No, tak když průjezdný systém, tak se vším, i s Rudnou, néé? Co se týče Řevnic, mám silné nejasné podezření jako ty.Káem píše:Ostatní tratě? Jaké? Lokálka do Rudné a nulový provoz po Semmeringu? I když pravda, moje vize dopravy z Letiště do centra přes Semmering by musela způsobit tu výměnu zabzař v úseku SN-Hl.n. aby se to tam vešlo. Upřímně, obávám se, že kouzlo s linkou do Řevnic bude provedeno podobně, jako kouzlo na trati 011 a 231 - do Kolína je hodinový interval už přes celý den a půlhodiny jsou jen do Brodu, resp. Lysý. Takže opticky se u Prahy jezdí stejně často ale ještě se při tom ušetří soupravy. Ono to totiž na 171 bude stačit i o víkendu - za Třebání ty vlaky dojížděj do berouna už prázdný. A nové Městské Slony chce Ostrava.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ostatní tratě? Jaké? Lokálka do Rudné a nulový provoz po Semmeringu? I když pravda, moje vize dopravy z Letiště do centra přes Semmering by musela způsobit tu výměnu zabzař v úseku SN-Hl.n. aby se to tam vešlo. Upřímně, obávám se, že kouzlo s linkou do Řevnic bude provedeno podobně, jako kouzlo na trati 011 a 231 - do Kolína je hodinový interval už přes celý den a půlhodiny jsou jen do Brodu, resp. Lysý. Takže opticky se u Prahy jezdí stejně často ale ještě se při tom ušetří soupravy. Ono to totiž na 171 bude stačit i o víkendu - za Třebání ty vlaky dojížděj do berouna už prázdný. A nové Městské Slony chce Ostrava.Radek píše:Takže to vypadá, že se proveze tak akorát směr Radotín (po zřízení té uvažované linky na Řevnice) a ostatní tratě už budou mít asi smůlu. Jinak doufám, že má pravdu Adam_R s tím zabezpečovačem.