Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 01.9.2007 21:14


Uživatelský avatar
Simpanz
problémový jedinec
Příspěvky: 68
Registrován: 08.7.2007 20:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Simpanz » 01.9.2007 20:09

HURÁ! Den otevřených dveří ve vozovně Hloubětín, jízda historických tramvají i prohlídka jedné stanice IV.C2 22.září, čili až týden po humanitárních jednotkách, takže budu v Praze!

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 01.9.2007 14:43

Ono jak zde již někdo řekl, pes na vodítku má smysl.
Sice někdo může oponovat, že jeho pes by tam neskočil a já bych mu i věřil, ale pak přijde bez obojku nějakej malej jezevčíka kvůli němu se nebude jezdit přes centrum... :roll:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 01.9.2007 10:42

demon píše:]tohle už tu taky dlouho nebylo...
:smt093 ani mi o tom po**ným čoklovi nemluvte. Musel jsem místo mé obecně prospěšné práce :lol: stát na staroměstské (kde jsme uvízli) a dělat turistické informace a spolu s měšťákama vyhazovat lidi z metra a nebo se :smt116 jít píchnout. Fakt super .... kdybych já toho majitele(lku) dostat pod ruku :smt070 :smt068 :smt067 :smt071 :smt066
Naposledy upravil(a) trainzjohny dne 01.9.2007 17:28, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.8.2007 12:12

Uz to nehul, dela se ti v hlave mlha ...

Uživatelský avatar
Simpanz
problémový jedinec
Příspěvky: 68
Registrován: 08.7.2007 20:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Simpanz » 19.8.2007 10:43

Včera jsem na metrowebu píše:Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Když už povede trasa F přes Malostranskou i HR, mohly by obě trasy užívat společný tunel mezi těmito stanicemi. Na trase F by už kvůli společnému tunelu mezi SN a AN byl minimální interval čtyři minuty, takže by na A by byl cyklus následující: souprava Ruzyně-DH, po minutě souprava Zličín-Slatiny, po minutě souprava jedoucí kolečko Ruzyně-Malajská (na letiště by se určitě vyplatilo mít aspoň dvouminutový interval), po další minutě nic a po další minutě zase souprava Ruzyně-DH. To by se opakovalo každé čtyři minuty. V té minutě, co by zrovna nic nejelo, by se tam napojila v úseku MA-HR ta souprava F . Protože stanice HR neumožňuje obrat souprav, jelo by F až na DE, a toho by se využilo a F by jelo i dál po kolejích A (ale s gongem a hlasatelem z F) Za motolem by pokračoval každý druhý vlak (jednou za osm minut) na Ruzyni a ten druhý na Zličín.
:-D
Ale tramvaje bych rozhodně nerušil!

Chtěl tady někdo metro do Kladna? Máme řešení!
Někdy v tomto měsíci jsem na metrowebu píše:Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Metro C by bylo z Hájů prodlouženo rovnou až do Benešova. Stejně tak trasa A na výchdě až do Kostelce nad Černými lesy a na západě do Kladna. Opravdu převratný nápad jsem ale dostal na prodloužení metra do Berouna. Prodloužila by se tam trasa B i jižní větev trasy A, která by jela z Motola dále na Zličín. Ze Zličína do Berouna by už vedly obě trasy po společném kolejišti, které by se za Zličínem ještě napojilo třeba na plánovaný železniční tunel do Berouna. Velké kolo až do Berouna by na obou trasách jel třeba jen každý osmý vlak, aby se to tam všechno vešlo. Za Zličínem by za Zličínem asi i repasy musely mít führu i po automatizaci provozu, pokud by se na jedněch kolejích střídaly s vlaky Českých drah, které by určitě nejezdily tak přesně.
:-D

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 13.8.2007 21:23

Proxy píše:Nebo takové přestupy hrana-hrana, kdy jeden vlak stojí na začátku a druhý na konci nástupiště, přičemž oba dva odjíždějí stejným směrem... Z:idea:

To někdy nedovedou ani tramvajáci :-D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 13.8.2007 20:02

Káem píše:Já bych neriskoval... :shock: :oops: :twisted:
Když jsem tohle poprvé viděl v Holandsku, kdy vlaky vyrazily ze stanice stejným směrem prakticky v jediný okamžik, tak jsem také neměl nejlepší pocit, ale je vidět, že někde to funguje... Nebo takové přestupy hrana-hrana, kdy jeden vlak stojí na začátku a druhý na konci nástupiště, přičemž oba dva odjíždějí stejným směrem... Z:idea:

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 13.8.2007 19:34

Proxy píše:Nejdřív si lidé na dráze budou muset zvyknout, že když mám dvě koleje vedle sebe, tak jedním směrem lze vypravit až dva vlaky a křižovat až na posledním možném místě :wink:
Já bych neriskoval... :shock: :oops: :twisted:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 13.8.2007 17:39

Proxy píše:To je spíš pochvala, ne?
Ty mě, starýho monarchistu, chceš dopálit, že jo?! To je dneska mládež. Přečte si, že na císařpána sraly mouchy (citát z dnes už klasické literatury, prosím necensurovat) a hned je celej republikánskej. Tfuiteufel!

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 13.8.2007 17:13

Absolut píše:Proxi, já jsem (bohužel) letos začal dělat i do železnice a na hodně místech je to o zastaralých zabezpečovačích.
Ale nechci je hájit...
Já taky ne, ale vo tom to je :wink:
Jabberwocky píše:Tak to zas pr, Františku Josefovi se nebude spílat do klacků! :-)
To je spíš pochvala, ne? :-W

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 13.8.2007 15:36

Tak to zas pr, Františku Josefovi se nebude spílat do klacků! :-)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 13.8.2007 15:28

Ano, bohužel je to občas i o té technice z dob krále klacka..

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 13.8.2007 15:20

Proxi, já jsem (bohužel) letos začal dělat i do železnice a na hodně místech je to o zastaralých zabezpečovačích.

Ale nechci je hájit...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 13.8.2007 14:55

MOp píše:Proč není v CZ funkční S-Bahn?
No a hle, máme S-bahn po česku - a co na tom, že jezdí vlaky podle plotu (ikdyž v okolí Prahy se v posledních letech dle mého názoru přesnost silně zlepšila), co na tom, že jezdí jednou za půl hodiny, lépe hodinu, ale vykázali jsme si činnost.. No a vo tom to je..
Přesně tak, pokud Dráhy dokáží udělat na 30minutovém taktu 20minutovou sekeru, nemá podle mne smysl uvažovat o pražském S-Bahnu. Jsem zvědavý, jak se to bude řešit při uvažovaném intervalu 15 minut :?:
Nejdřív si lidé na dráze budou muset zvyknout, že když mám dvě koleje vedle sebe, tak jedním směrem lze vypravit až dva vlaky a křižovat až na posledním možném místě :wink:

Odpovědět