Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
ani mi o tom po**ným čoklovi nemluvte. Musel jsem místo mé obecně prospěšné práce stát na staroměstské (kde jsme uvízli) a dělat turistické informace a spolu s měšťákama vyhazovat lidi z metra a nebo se jít píchnout. Fakt super .... kdybych já toho majitele(lku) dostat pod rukudemon píše:]tohle už tu taky dlouho nebylo...
Naposledy upravil(a) trainzjohny dne 01.9.2007 17:28, celkem upraveno 1 x.
- Simpanz
- problémový jedinec
- Příspěvky: 68
- Registrován: 08.7.2007 20:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Ale tramvaje bych rozhodně nerušil!Včera jsem na metrowebu píše:Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Když už povede trasa F přes Malostranskou i HR, mohly by obě trasy užívat společný tunel mezi těmito stanicemi. Na trase F by už kvůli společnému tunelu mezi SN a AN byl minimální interval čtyři minuty, takže by na A by byl cyklus následující: souprava Ruzyně-DH, po minutě souprava Zličín-Slatiny, po minutě souprava jedoucí kolečko Ruzyně-Malajská (na letiště by se určitě vyplatilo mít aspoň dvouminutový interval), po další minutě nic a po další minutě zase souprava Ruzyně-DH. To by se opakovalo každé čtyři minuty. V té minutě, co by zrovna nic nejelo, by se tam napojila v úseku MA-HR ta souprava F . Protože stanice HR neumožňuje obrat souprav, jelo by F až na DE, a toho by se využilo a F by jelo i dál po kolejích A (ale s gongem a hlasatelem z F) Za motolem by pokračoval každý druhý vlak (jednou za osm minut) na Ruzyni a ten druhý na Zličín.
Chtěl tady někdo metro do Kladna? Máme řešení!
Někdy v tomto měsíci jsem na metrowebu píše:Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Metro C by bylo z Hájů prodlouženo rovnou až do Benešova. Stejně tak trasa A na výchdě až do Kostelce nad Černými lesy a na západě do Kladna. Opravdu převratný nápad jsem ale dostal na prodloužení metra do Berouna. Prodloužila by se tam trasa B i jižní větev trasy A, která by jela z Motola dále na Zličín. Ze Zličína do Berouna by už vedly obě trasy po společném kolejišti, které by se za Zličínem ještě napojilo třeba na plánovaný železniční tunel do Berouna. Velké kolo až do Berouna by na obou trasách jel třeba jen každý osmý vlak, aby se to tam všechno vešlo. Za Zličínem by za Zličínem asi i repasy musely mít führu i po automatizaci provozu, pokud by se na jedněch kolejích střídaly s vlaky Českých drah, které by určitě nejezdily tak přesně.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem tohle poprvé viděl v Holandsku, kdy vlaky vyrazily ze stanice stejným směrem prakticky v jediný okamžik, tak jsem také neměl nejlepší pocit, ale je vidět, že někde to funguje... Nebo takové přestupy hrana-hrana, kdy jeden vlak stojí na začátku a druhý na konci nástupiště, přičemž oba dva odjíždějí stejným směrem...Káem píše:Já bych neriskoval...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, pokud Dráhy dokáží udělat na 30minutovém taktu 20minutovou sekeru, nemá podle mne smysl uvažovat o pražském S-Bahnu. Jsem zvědavý, jak se to bude řešit při uvažovaném intervalu 15 minutMOp píše:Proč není v CZ funkční S-Bahn?
No a hle, máme S-bahn po česku - a co na tom, že jezdí vlaky podle plotu (ikdyž v okolí Prahy se v posledních letech dle mého názoru přesnost silně zlepšila), co na tom, že jezdí jednou za půl hodiny, lépe hodinu, ale vykázali jsme si činnost.. No a vo tom to je..
Nejdřív si lidé na dráze budou muset zvyknout, že když mám dvě koleje vedle sebe, tak jedním směrem lze vypravit až dva vlaky a křižovat až na posledním možném místě