Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pražské metro

Odeslatod ElWapp v 22.10.2018 6:26

Jak jezdila nahradni doprava? Na Petrinach jsem potkal bus XA smer Hradcanska. To jel po tramvaji, nebo se nejak motal na Veleslavin?
ElWapp
Uživatel
 
Založen: 14.5.2009 18:29

Re: Pražské metro

Odeslatod Bobik v 22.10.2018 4:32

P_V napsal:Otázkou je jak moc šikmo dolů šel, a pokud tunel netrefil, kde se tam vzala ta voda co všechno prosákne a škoda za 10M.
Napadlo mě, že mohl navrtat nějakou kavernu. Tubus metra mohl změnit proudění spodní vody v podloží a kavernu vytvořit. V bejvalý práci jsem kdysi zažil při likvidaci starý skládky hlíny ze stavby sídliště někdy z osmdesátek (která po větších deštích začala ujíždět), že se v tý hromadě taky "nakopla" nějaká podobná kaverna - a na dva dny se muselo přestat s odvozem, protože z toho tekla voda. Samotnej tubus provrtat ani nemuseli, stačí poškodit hydroizolaci.
Edit: Tak prej trefil: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obri ... p5jPzNTC2Y
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 21.10.2018 22:09

Stroj na vrtání pilot byl k vidění v koutě u Kladenské ulice, a protože to bylo největší hovado na místě, tak ho technicky méně znalejší žurnalisté zabírali. Tunely metra vedou půdorysně mimo stavební jámu pod Evropskou ulicí. Jáma je podle fotek bajvoko 15m hluboká a metro má nástupiště 27m pod povrchem, takže po odečtení výšky tunelu a klesání Evropské mi od stolu vychází, že vrt na kotvení záporové stěny začal ve výšce asi tak 3+-1m nad stropem tunelu. Otázkou je jak moc šikmo dolů šel, a pokud tunel netrefil, kde se tam vzala ta voda co všechno prosákne a škoda za 10M.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod XSC v 21.10.2018 20:41

9001 napsal:Jinak nechápu, jak se jim to mohlo podařit, když Bořislavka je cca 27m pod povrchem což patří spíš k těm hlubším stanicím...
Stavební jáma je proti povrchu mnohem níž. A kromě bagru tam byl k vidění i stroj pro vrtání pilot. https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/218411000101021/obsah/651677-voda-zastavila-provoz-metra
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Pražské metro

Odeslatod Karosák v 21.10.2018 20:12

A taky existuje nějaké ochranné pásmo, ne? Do těch míst by se neměl se lžící ani dostat 8-[
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Pražské metro

Odeslatod 9001 v 21.10.2018 20:07

Von: Vzhledem k tomu, že tam naběhla i kriminálka, tak to sranda nebude... :evil:

Jinak nechápu, jak se jim to mohlo podařit, když Bořislavka je cca 27m pod povrchem což patří spíš k těm hlubším stanicím...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pražské metro

Odeslatod von Špilberk v 21.10.2018 9:01

http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_5145/
Uzavření tratě metra linky A ve stanici Bořislavka (průsak vody do prostoru kolejí). Provoz linky A je zachován v úseku Depo Hostivař - Náměstí Míru.

Z:arrow: https://www.facebook.com/Tisentv/photos/a.639891096030366/2136600929692701/?type=3&theater
Právě v tuto chvíli je provoz pražského metra na trase linky "A" přerušen mezi stanicemi náměstí Míru a Petřiny. Jeden z bagristů blízko nedaleké stavby Metra Bořislavka měl prokopnout tubus tunelu. Díky tomu dochází k silnému průsaku vody do metra.

:shock: :shock: :roll: Doufám, že jde o vtip. [-o<
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 02.4.2018 9:08

Na Můstku tehdy rupla spojka u převodovky.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Odeslatod Radek v 02.4.2018 5:06

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pražské metro

Odeslatod petr03 v 01.4.2018 22:49

Kontrolní otázka na znalé. Pamatuje si někdo z Vás případ, kdy by se utrhly eskalátory i s lidmi, a tím vzniklo neštěstí tak, že lidé byly na hromadě pod schody? ( asi došlo k poškození tažného kola, a tím by došlo vlivem váhy lidí k jejich nedobrovolného rychlému svezení dolů ). Zrovna jsem o tomto se bavil s jedním policajtem, který mi tvrdil, že jim kdysi toto ukazovaly na školení. Věděl by o tomto někdo více? Já si nic takového nepamatuji.
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
 
Založen: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské metro

Odeslatod MM-Mikulovsky v 05.3.2018 10:39

MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pražské metro

Odeslatod cwapa v 15.2.2018 12:23

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
 
Založen: 05.7.2007 22:08
Bydliště: všude doma

Re: Pražské metro

Odeslatod Radek v 07.2.2018 17:19

Metro D by spolu s dopravním podnikem měla stavět Penta, rozhodla komise. Opozici vadí, že by investor měl ve společném podniku většinu
https://byznys.ihned.cz/c1-66042390-met ... ku-vetsinu
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pražské metro

Odeslatod Jirka v 06.1.2018 14:42

MM-Mikulovsky napsal:TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:

Takže, když to shrnu, dopouštíš se ve svých domněnkách dvou zásadních omylů. Vlakové zabezpečovací zařízení se dělí na stacionární část - na trati a mobilní část - na soupravách. Vlastní AVV (ACBM) je, dá se říct, pouze nadstavbová funkce mobilní části, nikoliv stacionární (na trati) (Tvůj omyl č. 1). Už soupravy Ečs měly předchůdce to dnešního "AVV" v podobě ACBM-1 (automatické cílové brzdění). Nové zab. zař. na trati je pořád jen zab. zař. jako to staré a (velmi zjednodušeně) jen poskytuje více informací pro mobilní část. Na soupravách NELZE instalovt nové zařízení bez demontáže toho starého (omyl č. 2), ztímco na tratí může a MUSÍ být být obě zařízení v provozu, dokud budou v provozu soupravy se starou mobilní částí VZ. Z toho vyplívá, že nelze jeden den uknčit provoz na starém zabzař a druhý den zahájit provoz s novým, a že lze provozovat i jednu jedinou sopuravu v režimu AVV, pokud bude funkční stacionární část nového vlakového zabezpečovače.
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Odeslatod P_V v 06.1.2018 13:56

Systémy mohou běžet oba současně, netluče se to. To by se nikdy nic nezavedlo, kdyby se to muselo změnit vše naráz.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Další

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron